Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-05@03:03:57 GMT

سلفی مجیدی در کنار دلیل اصلی حضورش در امارات/عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۷۹۲۶

سلفی مجیدی در کنار دلیل اصلی حضورش در امارات/عکس



سرمربی سابق استقلال دو تصویر جدید از خودش منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ فرهاد مجیدی، سرمربی سابق استقلال پس از قهرمانی رکوردشکن و تاریخی با این تیم تصمیم به خداحافظی با آبی‌ها و حضور در فوتبال امارات گرفت. او که این روزها هدایت اتحاد کلبا امارات را بر عهده دارد پس از پایان اردوی تیمش در اتریش دوباره به امارات برگشته و آماده شروع فصل جدید لیگ امارات می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او امروز این دو تصویر سلفی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که در یکی از آن‌ها فرزند او امیربردیا هم حضور دارد. حضور خانواده فرهاد مجیدی در کشور امارات یکی از دلایل مهم او برای حضور در این کشور است و مجیدی در این کشور می‌تواند به خانواده خود هم نزدیک‌تر باشد.

نکته جالب در خصوص مجیدی این بود که دستیاران اصلی خود در استقلال را هم با خودش به امارات برده و تقریبا با همان کادر موفق در اتحاد کلبا حضور دارد و امیدوار است نتایج درخشان استقلال را در امارات هم تکرار کند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار نهایی رقابت‌های لیگ کاپ امارات، شامگاه جمعه تیم‌های فوتبال الوحده و العین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر به سود الوحده به پایان رسید تا این تیم عنوان قهرمانی لیگ کاپ امارات را از آن خود کند.

احمد نورالله‌ی لژیونر ایرانی الوحده در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حاضر بود و به طور کامل بازی کرد.

تک گل الوحده در این بازی را «پیمنتا پرز لوپز» در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند.

العین در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال آسیا موفق شده بود در دیدار نیمه نهایی از سد تیم قدرتمند الهلال عبور کند و راهی دیدار نهایی شود اما در این بازی مغلوب یاران نورالله‌ی شد و نتوانست نخستین جام این فصل را کسب کند.

کد خبر 6096004

دیگر خبرها

  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • عکس| سلفی حسینی با یک دختربچه در تمرین استقلال
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • هجوم سلفی‌بگیران و مصدومیت یک استقلالی
  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال
  • سلفی با کاپیتان، عامل هجوم به تمرین استقلال
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • اولین واکنش آتیلا حجازی به حضورش در باشگاه استقلال + عکس
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی