Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس ترکاشوند رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی نهاوند گفت:جام پرچم  همزمان با سراسر کشور در سطح روستاهای نهاوندبرگزار می‌شود.

او گفت: در مرحله اول ۷۵ تیم برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کردند که از این تعداد ۵۹ تیم ثبت سامانه را انجام دادند.

ترکاشوند گفت: بعد از بررسی بعمل آمده از سوی فدارسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی و انجمن مینی فوتبال تعداد ۲۹ تیم جواز حضور در مسابقات را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برگزاری جام پرچم به کشف و شناسایی استعدادعای روستایی و بالقوه ورزشی کمک شایانی می کند.

او گفت: این تیم ها از روستاهای مناطق مختلف شهرستان هستند که در این جام با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رئیس هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی گفت: از سرپرست تیم های اعلام شده تقاضا مندیم برای دریافت بیمه ورزشی در اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند حضور یافته مقدمات حضور را مهیا کنند.

ترکاشوندگفت: ضمنا تیم های که بیمه ورزشی نداشته باشند از دور مسابقات حذف خواهند شد.

مراسم قرعه کشی در هفته جاری انجام خواهد شد

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش بومی محلی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد بزرگ دشت غذا در تهران برگزار شد

به گزار، خبرگزاری مهر، همزمان با هفته سلامت، رویداد بزرگ دشت غذا با مشارکت و همکاری تعداد ۴۵۰ شهروند خلاق از اقوام و گویش‌های مختلف ایرانی در هجدهمین قسمت از پایتخت برگزار شد.

این رویداد بزرگ آموزشی و فرهنگی در هفته سلامت از سوی معاونت اجتماعی وفرهنگی منطقه، انجمن آشپزان و سر آشپزان پایتخت و صنایع تولید فرآورده های لبنی پگاه به میزبانی بوستان ۵۰ هکتاری قائم ترتیب داده شده بود، تعداد ۴۵۰ شهروند زن و مرد علاقمند به حرفه آشپزی مشارکت داشته و انواع و اقسام غذاهای بومی ومحلی را در معرض دید عموم و هیأت داوران جشنواره قرار دادند.

پس از ارزیابی غذاهای بومی ومحلی اقوام و گویش های لری، کردی، کویری، آذری، جنوبی، تهرانی، شمالی و خراسانی، تعداد ۲۳ برگزیده انتخاب و جوائز نقدی و غیر نقدی مدیریت شهری منطقه و صنایع تولید فرآورده های لبنی پگاه را از آن خود ساختند.

کد خبر 6092844

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • رویداد بزرگ دشت غذا در تهران برگزار شد
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم