Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@02:50:40 GMT

مهاجم استقلال، آن گل و گلر را فراموش نمی کند!

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۸۱۴۶

مهاجم استقلال، آن گل و گلر را فراموش نمی کند!

ابوالفضل پارسا جزو فوتبالیست هایی بود که مسیر شهادت را در پیش گرفت

روز 25 مرداد ماه سال 1366 ابوالفضل پارسا، ستاره جوان تیم بانک ملی تهران در حالی که هنوز 21 ساله نشده بود، در دهلران به شهادت رسید.

به گزارش طرفداری، این شهید جوان، برادر محمد پارسا بود، همان جوانی که در بازی تیم های فوتبال پیام تهران و گسترش تهران دچار آسیب مغزی شد و حالا 30 سال است که در بستر بیماری افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالفضل پارسا در خانواده خود 2 برادر بزرگتر فوتبالیست هم داشت؛ رضا که امروز برای محمد پدری می کند و احمد که فوتبالیست تیم آتش نشانی تهران بود.

ابوالفضل در تیم بانک ملی تهران بازی می کرد و در 19 سالگی در بازی معروف سال 64 استقلال و بانک ملی دروازه بان تیم بانک ملی بود. در آن بازی تیم استقلال با گل عبدالعلی چنگیز 1-0 برابر بانک ملی برنده شد، اگر بانک ملی آن بازی را مساوی تمام می کرد، خودش به جای استقلال به مرحله نیمه نهایی مسابقات باشگاه های تهران صعود می کرد.

همین موضوع باعث شد این گل برای مهاجم استقلال فراموش نشدنی باشد و البته ابوالفضل پارسا، دروازه بان تیم بانک ملی هم از یادها نخواهد رفت.

یاد این عزیزان را گرامی می داریم، هم ابوالفضل پارسا که اگر شهید نمی شد مدعی پوشیدن پیراهن شماره یک دروازه بانی تیم ملی ایران می شد و هم محمد که در 20 سالگی مصدوم شد و او هم می توانست مهاجمی کامل برای فوتبال کشورمان باشد اما تقدیر از یکی جان شیرین و از دیگری سلامتی را گرفت. مدتهاست بتول خانم، مادر محمد بیمار است و امروز در سن کهولت، برای آینده محمد نگران است.

دست چنین مادری که غم شهادت فرزند  و نگرانی بیماری فرزند دیگر را می خورد باید بوسید، برای مادر محمد و برادر بزرگوارش رضا آرزوی سلامتی و برای محمد پارسا آرزومند شفای عاجل هستیم.

 

اخبار داغ 

بعد از انتقاد شدید در فضای مجازی؛ استقلال بالاخره به امیر قلعه نویی تبریک گفت! لوکادیا: بی صبرانه منتظرم تا برای پرسپولیس بزرگ بازی کنم؛ ارتش سرخ، از حمایت های شما ممنونم درخواست 10 میلیون یورویی مادر رابیو از منچستریونایتد به عنوان حق کمیسیون روز دوم دادگاه بنجامین مندی | باز شدن پای افرادی جدید به این پرونده

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ابوالفضل پارسا بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال

تیم فوتبال تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران شکست خورده است و به دنبال پایان ناکامی برابر این تیم است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟
  • مثل کوه پشت پارسا و فروزان هستم!
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • بازی تیم تراکتور، فردا درتبریز
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)