Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@22:49:54 GMT

ماجرای دزدی عروس و داماد با نیسان آبی + عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۸۲۲۲

ماجرای دزدی عروس و داماد با نیسان آبی + عکس

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خراسان، هنوز ساعتی به نیمه شب بیست و دوم مرداد باقی نمانده بود که زنگ تلفن همراه زن جوان به صدا درآمد. او یک دستگاه لپ تاپ مستعمل را در سایت واسطه گری دیوار به فروش گذاشته بود و افرادی برای اطلاع از مشخصات کلی لپ تاپ با شماره تلفن زیر آگهی تماس می گرفتند.

این بار پسر جوانی از آن سوی خط گفت: «من و همسر ماجرای دزدی عروس و داماد با نیسان آبی + عکس

م الان در خارج از شهر هستیم و قصد خرید لپ تاپ را داریم اما حدود ۲۰ دقیقه دیگر به شهر می رسیم و اگر نشانی منزل را بدهید برای مشاهده لپ تاپ می آییم!» زن جوان که در خانه تنها بود از خریداران خواست کمی دیرتر بیایند! چرا که همسرش در منزل نبود و او قصد داشت با شوهر خواهرش تماس بگیرد و از او بخواهد هنگام فروش لپ تاپ در منزل او حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی بعد شوهر خواهر زن جوان به مجتمع مسکونی باجناقش رفت و آن ها منتظر خریداری ماندند که قرار بود لپ تاپ مستعمل را به مبلغ ۳۰ میلیون تومان بخرد. هنوز ساعتی از این ماجرا نگذشته بود که خودروی نیسان آبی در خیابان هفت تیر ۹ توقف کرد. زوج جوانی از خودرو پیاده شدند و به سمت یکی از مجتمع های مسکونی رفتند. تازه داماد نگاهی به اطراف انداخت و سپس کلید زنگ آیفون تصویری را فشرد. زن جوان هم که منتظر خریدار لپ تاپ بود با مشاهده تصویر زوج جوان بلافاصله در را باز کرد و این گونه صحنه وحشتناکی رقم خورد.

 

گزارش ها حاکی است «شایان» اسلحه کلت کمری را زیر پیراهنش جابه جا کرد و به همراه تازه عروس وارد منزل زن جوان شدند. لحظاتی بعد فروشنده لپ تاپ را از کارتن بیرون آورد و به همراه متعلقات آن به زوج جوان نشان داد. تازه عروس نگاهی به نامزدش انداخت و سپس از فروشنده خواست تا مبلغی را به آن ها تخفیف بدهد.

آن ها که با نقشه ای پلید وارد منزل زن جوان شده بودند، تلاش می کردند هنگام چانه زنی برای تخفیف، موقعیت ها و اوضاع را بسنجند تا زمان اجرای نقشه دچار مشکل نشوند. حدود ۱۵ دقیقه بعد، دختر ۱۹ ساله درحالی که وانمود می کرد از خرید لپ تاپ رضایت دارد، از زن جوان خواست تا لپ تاپ را داخل کارتن بسته بندی کند و متعلقات آن را نیز درون آن قرار دهد.

وقتی فروشنده کارتن حاوی لپ تاپ را به دست تازه عروس داد، او ناگهان کارتن را برداشت و از خانه فرار کرد. در این هنگام داماد ۲۴ ساله نیز اسلحه کلت جنگی را بیرون کشید و زن جوان را به همراه شوهر خواهرش تهدید کرد که اگر تکان بخورند یا به دنبال آن ها بروند، جانشان را از دست خواهند داد.

زن جوان که از شدت ترس، فقط حیرت زده به اسلحه می نگریست و جرئت فریاد زدن را هم نداشت، در جای خود میخکوب شد و بی حرکت ایستاد. در این لحظه بود که مهاجم مسلح نیز بی درنگ از واحد آپارتمانی خارج شد و سراسیمه به همراه نامزدش به طرف نیسان آبی دویدند که در همان نزدیکی پارک بود.

شوهر خواهر زن جوان هم بلافاصله پس از فرار دزدان مسلح، پله ها را به سرعت پشت سر گذاشت و از مجتمع مسکونی بیرون آمد ولی هنوز در جست وجوی سارقان بود که ناگهان صدای شلیک گلوله سکوت شبانگاهی را شکست و مرد جوان را از حرکت بازداشت.

تازه داماد مسلح برای فرار از محل و جلوگیری از تعقیب دیگران، گلوله ای شلیک کرد و سپس به همراه نامزدش سوار نیسان آبی شد و پدال گاز را فشرد. با وجود این صحنه ترسناک، مرد جوان موفق شد چند شماره از پلاک نیسان آبی را به خاطر بسپارد. 

دقایقی بعد خبر سرقت مسلحانه و شلیک شبانگاهی دزدان مسلح، در بیسیم های پلیس پیچید و گروه ورزیده ای از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های مسلحانه پلیس آگاهی خراسان رضوی با فرماندهی مستقیم سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس اداره جنایی آگاهی) در حالی عازم بولوار هفت تیر شدند که سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده(رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) دستورات ویژه ای را برای پیگیری این حادثه هولناک صادر کرده بود.

با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، کارآگاهان بلافاصله رصدهای اطلاعاتی را با چند شماره پلاکی آغاز کردند که مرد جوان در اختیار آن ها گذاشت اما بررسی ها نشان داد که زوج جوان با استفاده از شگردی خاص، شماره های پلاک را تغییر داده اند و عددهایی که مرد جوان به خاطر سپرده بود، جعلی است.

براساس این گزارش، بازبینی شبانه دوربین های مدار بسته و ترافیکی نیز در دستور کار قرار گرفت و کارآگاهان تا صبح روز بعد به ردزنی های اطلاعاتی ادامه دادند. آن ها چند ساعت بعد به بررسی تخصصی ماجرا و تجزیه و تحلیل های کارشناسی در حضور رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی پرداختند و بدین ترتیب گروه ویژه ای از کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ وحید حمیدفر (رئیس دایره مبارزه با آدم ربایی و سرقت های مسلحانه) وارد عملیات مستقیم در یک شاخه اطلاعاتی شدند. آن ها پس از گذشت حدود ۲۴ ساعت از این ماجرای وحشتناک، بالاخره با به کارگیری فناوری های نوین پلیسی موفق شدند شماره های اصلی پلاک وانت نیسان را به دست آورند. طولی نکشید که طرح یک  عملیات ضربتی با صدور دستورات ویژه قضایی پایه ریزی شد و کلیه نیروهای عملیاتی به حالت آماده باش درآمدند.

چند ساعت بعد مخفیگاه دزدان مسلح در بولوار خیبر مشهد شناسایی شد و به طور نامحسوس زیر چتر اطلاعاتی قرار گرفت اما از خودروی نیسان آبی در محل خبری نبود. به همین دلیل برخی از کارآگاهان با پوشش های مبدل و با هدایت مستقیم سرهنگ سلطانیان، تحقیقات پلیسی را ادامه دادند تا این که مشخص شد جوان سارق در منزل پدر نامزدش حضور دارد. این گونه بود که عملیات دستگیری به تاخیر افتاد و کارآگاهان در اطراف مجتمع مسکونی مستقر شدند تا این که حدود ساعت ۲ بامداد، تازه داماد ۲۴ ساله سوار بر خودروی نیسان آبی وارد کمین کارآگاهان شد و به سمت پارکینگ مجتمع مسکونی حرکت کرد. در این هنگام ناگهان همه نیروهای عملیاتی که به جلیقه های ضد گلوله مجهز بودند، در اطراف وانت نیسان حلقه زدند و «شایان» را در میان بهت و ناباوری دستگیر کردند. آن ها سپس با هماهنگی های قضایی وارد منزل پدر زن وی شدند و نامزد ۱۹ ساله اش را نیز به  دام انداختند. عقربه های ساعت ۴ بامداد را  نشان می داد که در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قبضه سلاح کلت جنگی و یک قبضه سلاح وینچستر به همراه مقادیری مهمات و تیرهای جنگی کشف شد و عروس و داماد جوان به پلیس آگاهی انتقال یافتند. زوج مذکور که از حدود شش ماه قبل پای سفره عقد نشسته بودند تا در آینده زندگی مشترک خود را آغاز کنند، بی درنگ مورد بازجویی های تخصصی قرار گرفتند و به سرقت مسلحانه لپ تاپ با شلیک گلوله اعتراف کردند.

«شایان» که هیچ راهی جز بیان حقیقت نداشت، درباره چگونگی تهیه سلاح و دستبرد مسلحانه در مشهد گفت: مدتی قبل یک دستگاه وانت نیسان به طور اقساطی خریدم تا با آن کار کنم و هزینه های زندگی ام تامین شود اما کار نبود و من هم نمی توانستم ماهانه مبلغ دو میلیون تومان اقساط خودرو را بپردازم. این بود که تصمیم گرفتم از طریق سرقت مسلحانه به پول برسم.

جوان متهم به سرقت مسلحانه ادامه داد: موضوع را با نامزدم در میان گذاشتم و سپس با جست وجو در صفحات اجتماعی اینستاگرام به یکی از فروشندگان سلاح در غرب کشور دست یافتم و با او برای خرید اسلحه وارد گفت وگو شدم اما فروشنده مدعی بود که فقط با پول نقد اسلحه می فروشد. به ناچار به همراه نامزدم به غرب کشور رفتیم و دو قبضه سلاح کلت و وینچستر را به همراه مهماتش به مبلغ ۱۰ میلیون تومان خریدیم و به مشهد بازگشتیم. بعد هم وارد سایت دیوار شدیم تا طعمه ای برای سرقت پیدا کنیم که مبلغ ۳۰ میلیون تومانی یک دستگاه لپ تاپ فروشی توجهم را جلب کرد و تصمیم به سرقت گرفتم. این بود که نقشه دستبرد مسلحانه را طرح کردم و از نامزدم خواستم مرا همراهی کند تا هنگام معامله کسی به ما مشکوک نشود اما این اولین سرقت مسلحانه ای بود که انجام دادیم و خیلی زود هم دستگیر شدیم. اگرچه بعد از انجام سرقت پشیمان شدیم ولی دیگر پشیمانی سودی نداشت و ...

 بررسی های تخصصی کارآگاهان برای کشف سرقت های احتمالی دیگر این زوج توسط سرگرد پهلوان (افسر پرونده) و با دستورات محرمانه قضایی ادامه دارد.

منبع: روزنامه خراسان لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر سرقت اخبار حوادث اخبار مرتبط سرقت آیفون ۱۳ با شگردی خاص! + فیلم ۱۴۰۱/۵/۲۴ نقشه زیرزمینی برای شکار عتیقه های مرد قمی ۱۴۰۱/۵/۲۲ شگرد عجیب دختر نوجوان برای سرقت در بخش نوزادان بیمارستان ۱۴۰۱/۵/۲۲ لحظه اجرایی شدن نقشه شوم ۲ مرد برای شکار زنان تهرانی + فیلم ۱۴۰۱/۵/۲۰ شگرد جدید سارقان برای سرقت خانه های مبله ۱۴۰۱/۵/۱۹ سرقت ناموفق در سعادت آباد + فیلم ۱۴۰۱/۵/۱۶ آخرین ویدیو ها متروی پاریس غرق شد + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ ۱۶:۴۳ اولین فروشگاه شناور اپل در سنگاپور ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ ۱۶:۲۲ ماجرای مردی که ۸۰۰ دختر ایرانی را برای بردگی جنسی به خارج برد ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ ۱۶:۰۴ لحظه مردن و زنده شدن این زن در نانوایی + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ ۱۴:۳۸ وقتی محمد صلاح فراموش می کند در زمین فوتبال است! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ ۱۳:۳۵ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۶:۴۸ مدافع لیگ برتر فوتبال تهدید به مرگ شد! + عکس ۱۶:۳۲ آیا شکلات تلخ واقعا برای بدن مفید است؟ ۱۶:۲۲ اولین فروشگاه شناور اپل در سنگاپور ۱۶:۱۹ اقتصاد سریلانکا احیا خواهد شد؟ ۱۶:۱۱ طالبان تنها فرمانده شیعه خود را کشت ۱۶:۱۰ پیش از به رگبار بستن محیط بان نجفی چه اتفاقاتی روی داد؟ ۱۶:۰۷ عمویی: با توافق فاصله چندانی نداریم ۱۶:۰۵ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز بیست و ششم مرداد ماه / دلار ارزان شد ۱۶:۰۵ نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس: نیازی به تصویب توافق در مجلس نیست ۱۶:۰۴ CeDeFi چیست و چرا اهمیت دارد؟ ۱۵:۵۳ نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس: روند توافق در حال انجام است ۱۵:۴۲ آیین نامه واردات خودرو در دولت تصویب شد ۱۵:۴۰ بازگشت قهرمانان تیم فوتبال ۶ نفره فولاد هرمزگان به بندرعباس ۱۵:۳۷ امروز پرونده افزایش حقوق بازنشستگان بسته می شود؟ ۱۵:۲۴ واریز ۱۱ میلیون به حساب معلمان ۱۵:۱۵ جزییات عرضه امروز خودرو در بورس کالا (۲۶مرداد) ۱۵:۱۳ روش عجیب بانک مسکن؛ جریمه ۸۰۰ هزار تومانی به ازای تاخیر هر قسط! ۱۵:۰۶ رونمایی از دختری که پیکه با او به شکیرا خیانت کرد + عکس ۱۴:۵۴ صدا و سیما: ۳۰ درخت در مجموعه ورزشی انقلاب قطع شده است ۱۴:۴۷ با سیاست های اقتصادی کوبا نباید انتظار زندگی در سطح سوئیس را داشته باشیم ۱۴:۴۱ پرداختی معلمان در قانون رتبه بندی مشخص شد + جزییات پرداخت ۱۴:۴۰ سازمان اطلاعات سپاه: همکاری با کلوزآپ ممنوع است ۱۴:۴۰ چگونه از آبله میمونی در امان بمانیم؟ ۱۴:۳۷ در جلسه غیرعلنی مجلس و تیم مذاکره کننده چه گذشت؟ ۱۴:۳۴ سرنوشت خودرو در انتظار صنعت لوازم خانگی ایران ۱۴:۳۲ هواداران چگونه به ورزشگاه بروند؟ ۱۴:۳۱ اعلام آمادگی ایران برای اجرای فوری توافق با آمریکا درباره «زندانیان» ۱۴:۲۶ ریزش قیمت سکه امامی ۱۴:۲۳ راهکارهایی برای کاهش مصرف اینترنت + عکس ۱۴:۱۰ این اشتباهات شما را مجرد نگه می دارد ۱۳:۵۸ آخرین آمار کرونا در ایران / ۶۷ نفر فوت شدند ۱۳:۴۹ شش برند غیر استاندارد ملامین اعلام شد ۱۳:۴۸ بررسی شیوه های پرداخت وام ساخت مسکن/ بانک ها چگونه پای کار نهضت ملی مسکن می آیند ۱۳:۴۶ افزایش حقوق شاغلان و بازنشستگان تنها با این شرط... ۱۳:۴۰ ۳۰ جایزه جام جهانی ۲۰۲۲ برای خریداران هایپراستار ۱۳:۳۵ وقتی محمد صلاح فراموش می کند در زمین فوتبال است! + فیلم ۱۳:۲۷ جزییات مسدودسازی حساب های صادرکننده چک برگشتی ۱۳:۲۳ مانور برجامی بورس / راه شاخص کل و هم‌ وزن از هم جدا شد ۱۳:۲۲ قیمت سکه امروز بیست و ششم مرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۲۰ افسانه‌های محلی قشم ۱۳:۱۱ کاهش ۶۵ درصدی درآمد حاصل از هک رمزارزها ۱۳:۱۱ خودروهای لوکس لامبورگینی چگونه تولید می‌شود؟ ۱۳:۰۵ پرداخت وام به هفت هزار بازنشسته کارگری تهران آغاز شد ۱۳:۰۲ مرگ تدریجی ایران خودرو و سایپا با ادامه تیراژ فعلی تولید / برای ساخت خودروی اقتصادی باید هزینه قطعات به کم تر از ۳هزار دلار برسد ۱۳:۰۰ انتصاب مرادعلی امین‌وند به عنوان قائم مقام همراه پرداز زرین (زرین پال) ۱۲:۵۹ نماینده مجلس: شواهد نشان می دهد به توافق نزدیک می شویم ۱۲:۵۵ وزارت کار موظف به پرداخت مستمری بیمه شدگان شد ۱۲:۵۵ اذان ظهر به افق تهران چهارشنبه بیست و ششم مرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۴۶ انتقال پیکر ابتهاج به ایران به تعویق افتاد ۱۲:۳۶ تورم انگلیس از ١٠ درصد عبور کرد اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سرقت اخبار حوادث مجتمع مسکونی سرقت مسلحانه پلیس آگاهی ۱۴۰۱ ۰۵ ۲۶ فیلم ۱۴۰۱ نیسان آبی لپ تاپ مرد جوان زوج جوان زن جوان ۱۴۰۱ ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد

امتداد- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بهمن ماه سال ۱۴۰۲ افزایش میزان وام ازدواج در سال ۱۴۰۳ را تصویب کردند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  طبق این مصوبه، بانک مرکزی مکلف است، به کسانی که تاریخ عقدشان بعد از یکم فروردین سال ۱۴۰۱ است، مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان وام ازدواج بپردازد.

وام ازدواج سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آن ها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و با دوره ی بازپرداخت ۱۰ ساله است.

اگر خانم ها کمتر از ۲۳ سال سن داشته باشند مبلغ وام آنها ۳۵۰ میلیون تومان است.

همچنین اگر آقایان کمتر از ۲۵ سال باشند، ۳۵۰ میلیون تومان وام دریافت میکنند.

وام ازدواج به چه کسانی تعلق می گیرد؟

۱- تاریخ ازدواج باید بعد از ۱ فروردین ۱۴۰۱ باشد.

۲- هر یک از زوجین باید یک ضامن معتبر و مورد تایید بانک را معرفی کند.

 

۳- به جز ضامن، نیاز به تهیه سفته به مبلغ مورد نظر نیز وجود دارد.

۴- ضمنا زوجین نباید پیشتر وام ازدواج گرفته باشند.

۵- همچنین ازدواج زوجین به صورت عقد رسمی و دفتری ثبت شده و دارای سند ازدواج باشند.

۶- هر مدرک مشابه دیگری که در ادیان رسمی کشور مرسوم باشد قابل قبول خواهد بود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد
  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور