Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@13:45:33 GMT

4 گیج منیفولد شارژ گاز دیجیتال برتر بازار ایران

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۸۲۴۹

4 گیج منیفولد شارژ گاز دیجیتال برتر بازار ایران

منیفولد در اصل دستگاهی است انشعابات مختلف مایع و گاز را به یک کانال تبدیل می‌کند. گیج منیفولد دیجیتال شارژ گاز نیز دستگاهی است که از آن در سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی برای مانیتور کردن، تست و راه‌اندازی بهره گرفته می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از دیبا پارت، برخی از کاربردهای گیج‌های منیفولد شامل موارد زیر است:

شارژ گاز اندازه‌گیری فشار اندازه‌گیری دما محاسبه سوپرهیت محاسبه سابکول نشت یابی وکیوم یا خلاء کردن سیکل و اندازه‌گیری میزان خلاء

در ادامه به معرفی 4 منیفولد دیجیتال برتر بازار ایران می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1- FieldPiece SM480V

رتبه اول بهترین گیج دیجیتال در اختیار گیج منیفولد دیجیتال SM480V تولید شرکت آمریکایی فیلدپیس (FieldPiece) است. این دستگاه در حال حاضر بهترین منیفولد جهان به حساب می‌آید و با داشتن چهار پورت از تمامی رقبای خود یک سر و گردن بالاتر است.

SM480V نمونه ارتقا یافته منیفولد چهار پورت قبلی فیلدپیس یعنی SMAN460 است.

از دلایل برتری این منیفولد نسبت به سایر دستگاه‌های موجود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارا بودن سیستم مانیتورینگ JobLink قابل اتصال به آندروید و IOS و گزارش‌گیری از طریق اپلیکیشن موبایل بدنه بسیار مقاوم با استاندارد IP54 قابلیت اتصال سنسورهای وایرلس ساخت فیلدپیس به منیفولد گیج میکرون خلاء داخلی چهار پورت مخصوص و جداگانه برای ساکشن، دیسچارج، شارژ گاز و خلاء سایت گلس دارا بودن پورت USB گیره‌های بسیار محکم برای نصب بر روی لوله تست نشت‌یابی دیتالاگینگ خاموشی خودکار نور پس زمینه آبی دارای 71 گاز مبرد پیش فرض (افزایش با به روزرسانی Firmware) امکان ارتقا Firmware 2- FieldPiece SM380V

رتبه دوم بهترین گیج در بازار ایران در اختیار گیج منیفولد دیجیتال SM380V تولید فیلدپیس آمریکا است. این منیفولد بهبود یافته مدل SMAN360 است.

این محصول در مقایسه با SM480V  دارای یک پورت کمتر است به طوری که دو پورت جداگانه برای ساکشن و دیسچارج وجود دارد و یک پورت مشترک برای عملیات خلاء و همچنین شارژ گاز اختصاص داده شده است.

به جز موردی که به آن اشاره شد باقی موارد و امکانات این دستگاه مشابه SM480V است.

3- Testo 557s

رتبه سوم مقایسه در اختیار منیفولد Testo 557s آلمانی است. این دستگاه نیز بهبود یافته مدل Testo 557 است.

این گیج نیز مانند SM480V دارای چهار پورت جداگانه برای ساکشن، دسیچارج، شارژ گاز و خلاء است.

از مزایای این دستگاه به موارد زیر می توان اشاره کرد:

نمایشگر گرافیکی ارتباط وایرلس با گیره‌های بلوتوث استاندارد بدنه IP54 دارا بودن جعبه و شلنگ دارا بودن گیج خلاء بلوتوث جداگانه قابلیت اتصال به اپلیکیشن Smart App تستو و مانیتور داده‌ها روی آن همراه با گزارش‌گیری دارای سایت گلس تست نشتی قیمت مناسب‌تر نسبت به نمونه‌های فیلدپیس دارای 90 گاز مبرد پیش فرض امکان ارتقاء نرم افزار Firmware

معایب این دستگاه:

کیفیت بدنه پایین‌تر نسبت به SM480V کیفیت پایین‌تر گیره‌ها نسبت به SM480V تاخیر در همزمانی میان اپلیکیشن و منیفولد میزان تحمل فشار خلاء پایین و امکان سوختن سنسور  فضای کم مابین پورت‌ها 4-  Teto 550s

رتبه چهارم نیز در اختیار  منیفولد Testo 550s آلمانی است. این دستگاه نیز بهبود یافته مدل Testo 550 است.

این محصول دارای سه پورت است که دو پورت جداگانه برای ساکشن و دیسپارچ و یک پورت مشترک برای خلاء و شارژ گاز است.

این دستگاه دارای سنسور خلاء نیست و باید جداگانه این محصول برای آن خریداری شود.

تمامی ویژگی‌های این محصول به جز داشتن سه پورت و همچنین نداشتن سنسور خلاء مشابه Testo 557s است.

جمع‌بندی

در حال حاضر در بازار ایران چهار دستگاهی که به بررسی آن‌ها پرداختیم در دسترس هست و منیفولدهای دیجیتال برندهای دیگر نظیر روتنبرگر، رفکو، مسترکول، ولیو و ... به صورت معمول در دسترس نیست بنابراین ما از مقایسه آن‌ها خودداری کرده‌ایم.

دسته‌بندی و مقایسه اخیر برحسب مقایسه جهانی این محصولات صورت گرفته است، در حالت کلی محصولات فیلدپیس آمریکا به دلیل آن‌ که منحصرا برای استفاده در صنعت سرمایشی و گرمایشی ساخته شده‌اند دارای ویژگی‌های ممتازی برای تکنسین‌های این بخش هستند، از طرف دیگر شرکت تستو دارای طیف محصولات گسترده‌تری برای صنایع مختلف است و ابزارآلات سرمایشی و گرمایشی تنها بخشی از تولیدات این شرکت هست. 

از لحاظ قیمت هزینه محصولات تستو که کیفیت مناسبی دارند اما نقاط ضعفی نیز دارا هستند ارزان‌تر از  محصولات فیلدپیس هستند که با توجه ویژگی‌هایشان با قیمت بالاتری عرضه می‌شوند.

کیفیت محصولات فیلدپیس و تستو تقریبا در حد متعادلی نظیر یکدیگر است اما تفاوت اصلی در دوام و ویژگی‌های فنی است که در برند فیلدپیس توجه بیشتری به آن شده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازار ایران چهار پورت دارا بودن شارژ گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراح ماهی ؛ از جالب ترین شگفتی های خلقت با 30 سال عمر (+عکس)

عصر ایران - جراح ماهی (Surgeonfish) به هر یک از حدود 86 گونه ماهیان گرمسیری با بدنی لاغر و پهن از خانواده Acanthuridae گفته می شود. جراح ماهی ها اندازه ای کوچک دارند.

آنها دارای یک باله پشتی و یک یا چند خار تیز در قسمت پایه دم خود هستند که می تواند بریدگی های عمیق ایجاد کند. خارها که از نظر تیزی شبیه چاقوی جراحی هستند، ممکن است در جای خود ثابت باشند یا قابلیت جمع و باز شدن داشته باشند.

جراح ماهی ها بیشتر جلبک خوار هستند. این ماهی ها از نظر شکل و رنگ دارای الگوهای مختلفی هستند. بیشینه درازای آنها به طور معمول 50 سانتیمتر است. جراح ماهی ها در صخره های مرجانی در دریاهای گرم سراسر جهان یافت می شوند.

پس از جفت گیری و تخم ریزی، تخم جراح ماهی به لاروی به نام آکرونوروس (Acronurus) تبدیل می شود. این لارو شفاف و فاقد فلس است و مدت زیادی را در آب های عمیق سپری می کند.

همانطور که بزرگتر می شود، جراح ماهی به کف اقیانوس در نزدیکی خط ساحلی نزدیک شده و به یک ماهی نوجوان تبدیل می شود. جراح ماهی پس از حدود یک یا دو سال بالغ می شود. آنها ماهی هایی با عمر طولانی هستند و گزارش هایی از ماهی هایی با 30 سال سن یا بیشتر وجود دارند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماهی سر گوسفندی دیده اید؟! (+تصاویر)

دیگر خبرها

  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • رونمایی از سکوهای زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • جراح ماهی ؛ از جالب ترین شگفتی های خلقت با 30 سال عمر (+عکس)
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • پاوربانک جدید شیائومی چه قابلیتی دارد؟
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل