Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب، مجید آقازاده در جلسه ستاد مدیریت بحران و پدافند قرارگاه پایش وضعیت تامین و توزیع آب شرکت آب و فاضلاب همدان با اشاره به وضعیت آب شهر همدان، گفت: با توجه به شرایط موجود و کاهش سطح ذخایر آبی پشت سد، ضروری است برنامه مدیریت توزیع بار دیگر مورد بازنگری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید به اینکه شرایط فعلی نیازمند متناسب‌سازی منابع و مصارف است، افزود: الزامی است برنامه‌های جدیدی در تطابق با شرایط فعلی منابع آبی در دسترس به منظور کاهش برداشت از سد اکباتان اجرایی شود.

آقازاده با تاکید بر اینکه بهره‌برداری از چاه‌های کشاورزی استیجاری می‌تواند بخشی از مشکلات تنش آبی را رفع کند، تصریح کرد: ضروری است بر اساس مذاکرات انجام شده با استاندار محترم استان و تفاهم‌نامه تنظیمی میان شرکت آب منطقه‌ای و فرمانداری، چاه‌های استیجاری کشاورزی هرچه سریع‌تر به منظور تجهیز و وارد مدار شدن به شرکت آب و فاضلاب استان معرفی و تحویل شود.

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آبفای کشور خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان همدان می‌بایست علاوه بر چهار اکیپ فعلی، ۱۰ تیم جدید نیز به منظور تجهیز و وارد مدار کردن چاه‌های استیجاری فعال کند تا شرایط بیش از پیش مدیریت شود.

 در این جلسه  مدیرعامل آبفای استان همدان توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام شده به منظور تامین آب از سایت آق‌حصار و چاه‌های استیجاری کشاورزان ارائه داد.

همچنین در این جلسه گزارش‌هایی در خصوص روند تجهیز و اتصال چاه‌های استیجاری و تیم‌های واکنش سریع اجراکننده خطوط انتقال سایت آق‌حصار و چاه‌های مذکور ارائه شد.

برچسب‌ها شركت آب و فاضلاب همدان شهر همدان سد اکباتان آب و فاضلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شركت آب و فاضلاب همدان شهر همدان سد اکباتان شركت آب و فاضلاب همدان شهر همدان سد اکباتان آب و فاضلاب چاه های استیجاری شرکت آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم کاهش مصرف کیسه‌ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با تاکید بر لزوم کاهش مصرف کیسه ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی گفت: درخصوص مدیریت پسماند به ویژه در حاشیه رودها نیازمند اقدامات اساسی هستیم.

میر محمد غراوی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح روند مدیریت پسماند در سطح استان تهران گفت: باید با تدبیر و اتخاذ اقدامات اساسی از تبعات منفی پسماند در سطح استان جلوگیری کنیم.

وی افزود: بی تردید انباشت پسماند در حاشیه برخی رودخانه‌ها و مبادی ورودی و خروجی شهرها و روستاها، زیبنده استان تهران نیست. این معضل علاوه بر ایجاد منظره نامناسب، موجب انتشار بوی نامطبوع، تجمع حشرات و حیوانات موذی می‌شود که باید با مشارکت مردم، اقدامات اساسی در راستای جلوگیری از این امر و پاکسازی این نقاط توسط مسؤولان ذیربط صورت پذیرد.

غراوی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی کاهش مصرف کیسه‌ها، ظروف و محصولات یک بار مصرف پلاستیکی ادامه داد: بدون تردید برای فرهنگ سازی در این زمینه باید از خودمان شروع کنیم و با استفاده از تجربیات جهانی این موضوع را ترویج و گسترش دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • لزوم کاهش مصرف کیسه‌ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی
  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • لزوم وجود مدیریت واحد مرزی به منظور جلوگیری از توقف زیان‌بار کامیون‌ها