Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، فعالان فلسطینی از طرف های رسمی و مردمی خواستار حمایت و پشتیبانی از اسرای دربند رژیم صهیونیستی در جریان نبرد با مدیریت زندان ها شدند.

بر همین اساس، «ثامر سباعنه» فعال و نویسنده فلسطینی خواستار خیزش مردمی و رسمی در حمایت از اسرای دربند زندانی های رژیم صهیونیستی شد و گفت: مدیریت زندان های این رژیم به توافق خود با جنبش اسیر فلسطینی پایبند نبوده است و باید به این کارکشنی واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مدیریت زندان های رژیم تل آویو، اسیران فلسطینی را مدام از سلول و زندانی به زندان دیگر منتقل می کند، افزود: جنبش اسیر به اسرا اعلام کرده است که آماده ورود به نبرد راهبردی از ابتدای ماه آینده در راستای توقف اقدامات ظالمانه مسئولان صهیونیست است.

این فعال فلسطینی از طرف های مردمی و رسمی خواست که اجازه ندهند رژیم صهیونیستی از شرایط و درد و رنج اسرا برای تبلیغات انتخاباتی سوء استفاده کند.

همچنین «امنیه الطویل» سخنگوی مرکز مطالعات اسرای فلسطین تاکید کرد که تشدید مبارزات اسیران با مدیریت زندان های رژیم صهیونیستی بعد از تصمیمات مدیریت زندان ها به مجازات و نقض حقوق آنها، حق طبیعی و مسلم اسرا است.

وی درباره خلیل عواوده اسیر فلسطینی گفت: عواوده در شرایط بسیار دشوار جسمانی به سر می برد و اعتصاب غذای او در حال شکستن رکورد است و تیم پزشکی نیز تاکید کرده است که شرایط او بسیار خطرناک است.

این فعال فلسطینی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی به قوانین و موازین بین المللی هیچ ارزش و اعتباری قائل نیست، از جامعه بین الملل و نهادهای رسمی خواستار اتخاذ اقدامات فوری در پرونده اسرای فلسطین و محاکمه رژیم صهیونیستی به خاطر ارتکاب جنایت علیه اسرا شد.

گفتنی است، اسرای فلسطینی اخیرا نبرد «وحدت و آزادی» را برای بازپس گیری حقوق خود از رژیم صهیونیستی شروع کرده و از ملت فلسطین خواستار حمایت از اقداماتشان شده اند.

کد خبر 5565898

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی اسرای فلسطین ایالات متحده امریکا روسیه رژیم صهیونیستی عراق سوریه فلسطین اوکراین تایوان ترکیه دونالد ترامپ سلمان رشدی ایران افغانستان جنگ اوکراین رژیم صهیونیستی مدیریت زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل وزارت جنگ تل‌آویو

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه الجزیره از برگزاری تظاهرات اعتراضی با حضور خانواده‌های اسرای صهیونیست در برابر ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر اساس این گزارش، معترضان صهیونیست اعلام کردند که مقامات رژیم صهیونیستی باید آزاد سازی اسرا نزد نیروهای مقاومت در غزه را در اولویت قرار دهند.

این تظاهرات همزمان با نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برگزار شد. معترضان خیابان اصلی کنار ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو را بستند.

این در حالی است که بسیاری از اعضای خانواده‌های اسرای مذکور طی روزهای گذشته اعلام کرده بودند که مقامات صهیونیست به ویژه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هیچ اهمیتی به آزاد سازی اسرا نمی‌دهند.

از زمان عملیات طوفان الاقصی تاکنون ده‌ها تظاهرات از سوی خانواده‌های اسرای صهیونیست در برابر ساختمان‌های وابسته به کابینه رژیم صهیونیستی برگزار شده است. معترضان پیشتر نیز با سر دادن شعارهایی علیه اعضای کابینه نتانیاهو از عملکرد وی در قبال جنگ در غزه انتقاد کرده بودند.

کد خبر 6095310

دیگر خبرها

  • درخواست حماس برای فشار بر تل آویو جهت تعیین تکلیف اسرای غزه
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل وزارت جنگ تل‌آویو
  • سندرز خواستار تمرکز بر جنایات در غزه به جای اعتراضات دانشگاهی شد
  • درباره یحیی سنوار رهبر حماس در غزه؛ مردی که تسلیم نمی‌شود
  • الاخبار فاش کرد: جزئیات پیشنهاد رژیم صهیونیستی به حماس
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • پیام «القسام» به خانواده‌های اسرای صهیونیست
  • نتانیاهو: در حال حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به نظر می‌رسد
  • فعالان حقوقی آمریکا خواستار قطع کمک‌های نظامی به اسرائیل شدند
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان