Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از آنگه رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در تلویزیون از برگزاری یک بازی خداحافظی بزرگ برای سیدجلال حسینی خبر داد، در فضای مجازی شایعه شد پرسپولیس قرار است با منچسترسیتی بازی کند! شایعه ای که با واقعیت کیلومترها فاصله دارد

پرسپولیس قرار است برای سیدجلال حسینی یک بازی خداحافظی برگزار کند.

به گزارش طرفداری، همین که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد بازی خداحافظی سیدجلال حسینی مقابل یک تیم بزرگ خواهد بود، حدس و گمان ها برای معرفی حریف احتمالی پرسپولیس در بازی خداحافظی سیدجلال شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام های زیادی به شکل پراکنده در فضای هواداری پرسپولیس به میان آمد. طبق معمول از بایرن مونیخ و میلان شروع شد تا به منچستر و رئال رسید. این وسط یک شایعه به شکل پررنگ تر حتی به فضای خبرگزاری های رسمی هم راه پیدا کرد.

شب گذشته در فضای مجازی شایعه شد از آنجایی که ایجنت لوکادیا خرید جدید پرسپولیس با ایجنت پپ گواردیولا یکی است، پرسپولیس قرار است بازی خداحافظی سیدجلال حسینی را مقابل منچسترسیتی برگزار کند.

ایجنت مشترک نشانه بازی تدارکاتی؟

صد البته ایجنت مشترک لوکادیا و گواردیولا نشانه برگزاری بازی تدارکاتی میان این دو تیم نیست. آژانسی که همزمان با گواردیولا و لوکادیا قرارداد دارد، با اریک تن هاخ سرمربی منچستر یونایتد هم طرف قرارداد است. از این موضوع می توان نتیجه گرفت پرسپولیس به اتفاق دو تیم بزرگ شهر منچستر یک تورنمنت سه جانبه را برگزار می کند؟

شایعه از کانال های هواداری تا خبرگزاری های رسمی

به هر حال شایعه شد شهریور ماه پرسپولیس و منچستر سیتی در بازی خداحافظی سیدجلال حسینی به مصاف هم می روند و در کمال تعجب امروز یکی از خبرگزاری ها نیز به این شایعه دامن زد و نوشت: یک شرکت فعال در زمینه برگزاری بازی های دوستانه 4 ماه قبل با ارسال نامه ای برای باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود حاضر است یک بازی تدارکاتی میان این تیم و منچستر سیتی در شهر دبی برگزار کند. طبق گزارش این خبرگزاری شرکت بین المللی مورد نظر اعلام کرده هزینه سفر و اقامت دو روزه پرسپولیس در امارات را تقبل می کند تا این تیم شهریور ماه به مصاف منچسترسیتی برود و تاکید هم کرده منچستر سیتی با تمامی ستاره هایش برای بازی با پرسپولیس به دبی می آید!

پرسپولیس - منچستر سیتی شاید وقتی دیگر!

اگرچه احتمال دارد در آینده و در صورت مذاکره و توافق میان دو باشگاه، دیداری بین پرسپولیس و منچستر سیتی برگزار شود اما برگزاری بازی دوستانه دو تیم در ماه شهریور، آن هم با حضور تمامی ستاره های گواردیولا، فقط می تواند شوخی باشد.

سیتی شهریور ماه تا قبل از آغاز فیفادی سپتامبر 7 بازی برگزار می کند و هیچ فرصتی برای رویارویی با پرسپولیس و حتی هیچ فرصتی برای سفر به دبی ندارد. از آغاز فیفادی سپتامبر هم طبق قانون ستاره های این تیم در اختیار تیم های ملی کشورشان قرار می گیرند.

برای آنکه به ماهیت این شوخی بی مزه پی ببرید بد نیست بازی های شهریور من سیتی را با هم مرور کنیم.

شهریور فشرده سیتی؛ از بارسلونا تا وولورهمپتون 

سیتی در آخرین ساعت روز سوم شهریور ماه در یک بازی خیریه در نیوکمپ به مصاف بارسلونا می رود که این بازی به وقت ایران بامداد 4 شهریور به پایان می رسد.

بعد از این بازی دوستانه، منچستر سیتی پنجم شهریور ماه در لیگ برتر انگلیس میزبان کریستال پالاس است. این تیم نهم شهریور ماه در چارچوب لیگ جزیره میزبان ناتینگهام فارست خواهد بود. سه روز بعد یعنی 12 شهریور، شاگردان گواردیولا میهمان استون ویلا هستند.

بعد از این بازی های فشرده لیگ برتر انگلیس چند روزی تعطیل می شود چرا که روزهای 15 و 16 شهریور نوبت برگزاری لیگ قهرمانان اروپا است. این رقابت ها پنجشنبه هفته آینده قرعه کشی می شود و سیتیزن ها حریف خود را می شناسند. به هر حال 15 یا 16 شهریور سیتی بازی اولش در فصل جدید لیگ قهرمانان را برگزار می کند سپس 19 شهریور در لیگ برتر انگلیس میزبان تاتنهام است. شاگردان گواردیولا مجددا 22 یا 23 شهریور در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا به میدان می روند و بلافاصله روز 26 شهریور در خانه وولورهمپتون در لیگ جزیره بازی می کنند. این بازی آخرین بازی باشگاهی سیتی قبل از آغاز فیفادی سپتامبر است و از اینجا به بعد سیتی باید مثل تمام باشگاه ها بازیکنان رده ملی خود را در اختیار تیم های ملی قرار بدهد.

پرسپولیس در حال مکاتبه با خارجی ها؛ نام حریف هنوز مشخص نیست

در چنین شرایطی سیتی امکان سفر به دبی و بازی دوستانه با پرسپولیس را ندارد. از آنجا که تقویم لیگ انگلیس از مدت ها قبل آماده شده بود، بعید است این تیم برنامه ای برای سفر به امارات در ماه شهریور چیده باشد. احتمالا یا شرکتی که به پرسپولیس نامه زده این باشگاه را سر کار گذاشته و یا اصلا نامه ای در کار نیست. به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس هنوز نمی داند بازی خداحافظی سیدجلال را قرار است مقابل کدام تیم باشگاهی اروپا برگزار کند. باشگاه در حال مکاتبه با باشگاه های خارجی است و عده ای هم در فضای مجازی بدون آن که به تقویم لیگ ها و برنامه بازی تیم ها نگاهی بیندازند، در حال شایعه سازی هستند.

اخبار داغ 

بعد از انتقاد شدید در فضای مجازی؛ استقلال بالاخره به امیر قلعه نویی تبریک گفت! لوکادیا: بی صبرانه منتظرم تا برای پرسپولیس بزرگ بازی کنم؛ ارتش سرخ، از حمایت های شما ممنونم درخواست 10 میلیون یورویی مادر رابیو از منچستریونایتد به عنوان حق کمیسیون روز دوم دادگاه بنجامین مندی | باز شدن پای افرادی جدید به این پرونده

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی خداحافظی سیدجلال سیدجلال حسینی فضای مجازی لیگ قهرمانان منچستر سیتی شهریور ماه لیگ برتر یک بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی نساجی 1-2 پرسپولیس (لیگ برتر ایران - 1402/03)

دو گل اوستون اورونوف در مقابل تک گل امیر محمد هوشمند پرسپولیس را با 3 امتیاز کامل از مازندران راهی تهران کرد.

دانلود (42.1MB)

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • خلاصه بازی نساجی 1-2 پرسپولیس (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد