Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@15:45:54 GMT

بیت کوین در کانال ۲۳ هزار دلاری

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۸۸۹۶

بیت کوین در کانال ۲۳ هزار دلاری

بیت کوین وارد کانال ۲۳ هزار دلاری شده و اتریوم نیز در کانال هزار و هشتصد دلاری تثبیت شده است. با این حال افت قیمت آن‌ها در شبانه روز گذشته چندان بزرگ نبوده است. امروز بیت کوین با افت حدود یک درصدی وارد کانال ۲۳۰۰۰ دلار شده و هم اکنون با قیمت حدود ۲۳۸۰۰ دلار معامله می‌شود. با وجود افت امروز، همچنان بازدهی هفتگی این ارز مثبت است و طی ۷ روز گذشته حدود ۳ درصد رشد را به ثبت رسانده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ارزش بازار بیت کوین ۴۵۵ میلیارد دلار و ارزش معاملات آن ۲۹ میلیارد دلار ثبت شده است.

سایت newsbtc در تحلیلی که امروز از بیت کوین منتشر کرده، حمایت‌های اصلی آن را ۲۳۶۵۰ و ۲۳۵۰۰ دلار اعلام کرده است. فعلا قیمت فاصله زیادی با این حمایت‌ها ندارد، اما مقاومت‌های اصلی هم ۲۴۲۵۰ و ۲۴۴۵۰ دلار عنوان شده اند.

امروز پیتر برانت معامله گر مشهور بازار‌های مالی مدعی شده که در نمودار بیت کوین یک الگوی نزولی در حال تشکیل است که می‌تواند قیمت را تا سطوح ۲۰۷۰۰ دلار برساند. البته ناگفته نماند که این الگو‌ها همیشه معتبر نیستند و برخی مواقع ممکن است تشکیل شوند، اما قیمت را به پایین هدایت نکنند.

رشد سه برابری اتریوم در مقایسه با بیت کوین در یک هفته
اتریوم امروز حدود نیم درصد افت کرده و در محدوده قیمت ۱۸۸۰ دلار معامله می‌شود. بازدهی هفتگی اتریوم نیز مثل بیت کوین مثبت است، اما با این تفاوت که طی این مدت حدودا سه برابر بیت کوین و به میزان ۱۰ درصد رشد داشته است.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته ۱۷ میلیارد دلار و ارزش بازار آن ۲۳۰ میلیارد دلار بوده است.

سایت newsbtc حمایت اصلی اتریوم را ۱۸۵۰ دلار و مقاومت اصلی آن را ۱۹۲۵ دلار می‌داند.

جهش ۲۲ درصدی EOS
تقریبا می‌توان گفت تعادلی نسبی از نظر تعداد نماد‌های منفی و مثبت در بازار وجود دارد. در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار EOS با جهش ۲۲ درصدی بهترین بازدهی را داده. تزوس و چیلیز هم با رشد ۷ درصدی، عملکردی خوب داشته اند. کوانت نیز در شبانه روز گذشته بیش از ۴ درصد رشد کرده و مابقی ارز‌های مثبت، بازدهی کمتر از ۳ درصد را نمایش می‌دهند.

در میان نماد‌های منفی هم مونرو با افت ۶ درصدی، برای خریداران خود زیان به همراه آورده و دوج کوین با افت ۳.۵ درصدی، دومین نماد منفی بازار است. مابقی نماد‌های منفی افتی کمتر از ۳ درصد دارند.

دامیننس بیت کوین دوباره به کمتر از ۴۰ درصد رسید
ارزش بازار ارز‌های دیجیتال با افت نیم درصدی به رقم ۱.۱۴ تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم نسبت به دیروز تنها ۲ درصد رشد کرده و رقم ۶۹ میلیارد دلار را نمایش می‌دهد.

ارزش معاملات دیفای ۵ میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین‌ها ۶۳ میلیارد دلار بوده است.

دامیننس بیت کوین هم که نشان دهنده ارزش بیت کوین در مقابل سایر ارز‌ها است، دوباره به کمتر از ۴۰ درصد رسیده و هم اکنون ۳۹.۸۹ درصد است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیت کوین ارز ارزش بازار بیت کوین بازار بازار های مالی ارزش معاملات میلیارد دلار روز گذشته درصد رشد بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۸۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر، پنتاگون در حال آماده شدن برای امضای قراردادهایی به ارزش ۶ میلیارد دلار برای تحویل تسلیحات و تجهیزات نظامی جدید به اوکراین خبر داد.

خبرگزاری اسپوتنیک روز جمعه گزارش داد که لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا از ثبت سفارش جدید خرید تسلیحات از پنتاگون به ارزش ۶ میلیارد دلار به اوکراین را تأیید کرد.

بر پایه این گزارش، آستین پس از پایان نشست با گروه تماس اوکراین با موضوع تقویت نظامی ارتش اوکراین از آمادگی پنتاگون برای تخصیص کمک نظامی واشنگتن به ارزش ۶ میلیارد دلار خبر داد.

وزیر دفاع آمریکا این بسته حمایت نظامی آمریکا به رژیم کی‌یف را بزرگ‌ترین بسته کمک مالی واشنگتن به کی‌یف توصیف کرد.

این بسته شامل سامانه‌های دفاع هوایی پاتریوت، گلوله‌های توپخانه، پهپاد، تجهیزات ضد پهپاد و موشک‌های هوا به هوا است.

گفتنی است که پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون دیروز پنجشنبه اعلام کرد که آمریکا ارسال تسلیحات جدید در قالب بسته کمکی نظامی به اوکراین را آغاز کرده است.

کد خبر 6089391

دیگر خبرها

  • صادرات ۴۸۹ میلیون دلاری نساجی/ واردات به ۲.۲ میلیارد دلار رسید
  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست
  • افت تراز یک پله‌ای ارزش دلاری بورس تهران!
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • تجارت ۵ میلیارد دلاری گمرکات کردستان در سال گذشته