Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «رودی جولیانی» وکیل سابق «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین آمریکا عصر چهارشنبه به وقت تهران در دادگاه «آتلانتا» حاضر شد.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتد پرس»، به محض رسیدن خودروی لیموزین جولیانی به مقابل درب دادگاه‌، دوربین‌های خبرنگاران شروع به عکاسی و گرفتن فیلم از وی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیل سابق ترامپ، در سال ۲۰۲۱ مسئول پیش بردن ادعای او درباره تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری بود اما به‌دلیل ناتوانی در پیشبرد این پرونده‌ها، از طرف رئیس جمهور سابق آمریکا کنار گذاشته شد.

با اینکه جولیانی از پیگیری شکایت بابت تقلب در انتخابات آمریکا کنار گذاشته شد، ادای شهادت او درباره تلاش ترامپ و اطرافیانش برای تغییر نتیجه انتخابات در ایالت جورجیا می‌تواند گام دیگری از سوی وزارت دادگستری آمریکا برای کشاندن رئیس جمهور سابق پای میز محاکمه باشد.

جولیانی هنگام ورود به دادگاه به خبرنگاران گفت در این جلسه محرمانه که قرار است پشت درب‌های بسته تشکیل شود، «آن‌ها سوال می‌پرسند و من هم باید ببینم چه می‌شود».

وکیل سابق ترامپ که گفته می‌شود دستمزد خود را بابت پیگیری تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ دریافت نکرده، اخیراً گفته است که اگر ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا پیروز شود، به خانه‌های «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا، «حمله» می‌کند و تفتیش منزل ترامپ توسط اف‌بی‌آی را «یک اقدام سیاسی» توصیف کرد.

اردیبهشت امسال نیز جولیانی در جلسه کمیته منتخب مجلس نمایندگان آمریکا جهت رسیدگی به حوادث حمله به کنگره، به مدت ۹ ساعته سوال و جواب شد.

جولانی ژانویه سال گذشته (دی ماه) برای حضور در برابر این کمیته و توضیح درباره ادعاهایش در زمینه «تقلب در انتخابات» ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا احضاریه دریافت کرده بود.

بر اساس بیانیه منشر شده از سوی کمیته منتخب مجلس نمایندگان آمریکا، جولیانی همچنین به «مبادرت برای قانع کردن قانون‌گذاران ایالتی برای اقدام جهت ابطال نتیجه انتخابات» متهم شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رودی جولیانی انتخابات 2020 آمریکا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۸۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری

خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی سابق شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران منتشر شده که گفته می‌شود به قتل رسیده است.   مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی سابق دادگاه ویژه زمین‌خواری در دادگاه ولنجک تهران و مرگ مشکوک وی توضیح داد.   به گزارش ایران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به عنوان مرگ مشکوک کالبدشکافی شده است. بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است که در صورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.   مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله، اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • ببینید | اردوغان جنجال به پا کرد؛ شانه زدن موهای رئیس‌جمهور هنگام ورود به دادگاه