Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@17:12:30 GMT

تداوم شرایط فعلی غیر قابل قبول است

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۹۰۹۷

تداوم شرایط فعلی غیر قابل قبول است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی عراق، «برهم صالح» رئیس جمهوری عراق با تاکید بر ضرورت ایجاد نقشه راه برای حل و فصل بحران کنونی این کشور، گفت که تداوم شرایط فعلی غیر قابل قبول است.

دفتر ریاست جمهوری عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که صالح امروز چهارشنبه در کاخ السلام، شماری از روسا و نمایندگان سندیکاها و اتحادیه های این کشور را به حضور پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار رئیس جمهور عراق با تاکید بر گفتگو به عنوان راه حل سریع خروج از بحران سیاسی کنونی، عنوان کرد که تمرکز بر گفتگو اولویت اصلی تامین حقوق شهروندان، شروع روند اصلاح سیاسی و حمایت از صلح و آرامش داخلی است.

وی با بیان اینکه ایجاد نقشه راه ضامن حمایت از منافع عالی ملی و تامین کننده آرامش و نیازهای شهروندان است، افزود: باید بر ناکامی ها غلبه کرد و به اراده ملت عراق و دمکراسی احترام گذاشت.

صالح با تاکید بر اینکه احترام به اراده شهروندان عراقی، پایه و اساس خروج از بحران و بن بست سیاسی است، بر اهمیت نقش سندیکاها، اتحادیه ها و تشکل های اجتماعی و مدنی در این باره تاکید کرد.

وی همچنین بر اهمیت تامین حقوق شهروندان، امینت و ثبات عراق و حرکت بر مسیر صلح آمیز و حفظ آرامش جهت پشت سر گذاشتن چالش های موجود تاکید کرد.

این در حالی است که منابع عراقی از شروع جلسه سران احزاب و گروههای سیاسی عراق با حضور پلاسخارت نماینده سازمان ملل در امور عراق در میان تحریم این جلسه از سوی جریان صدر خبر دادند.

کد خبر 5565922

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق برهم صالح رئیس جمهور عراق ایالات متحده امریکا روسیه رژیم صهیونیستی عراق فلسطین سوریه اوکراین تایوان ترکیه دونالد ترامپ سلمان رشدی ایران افغانستان جنگ اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره یکپارچه تامین و تولید مرغ در گلستان تشکیل می‌شود

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان وی با بیان اینکه در این جلسه قرار به تشکیل زنجیره تولید گوشت مرغ با محوریت اتحادیه مرغداران استان شد، ادامه داد: این اقدام در جهت حمایت از مرغداران با محوریت اتحادیه انجام شده است.

مدیر عامل اتحادیه مرغ گوشتی استان گلستان با اعلام اینکه مقرر شده است در جلسه آتی اعضای هیئت مدیره زنجیره را انتخاب کنیم، اضافه کرد: برخی از موارد نیز برای تشکیل زنجیره تامین و تولید مرغ باقی مانده است که در جلسه آتی آنها را بررسی خواهیم کرد.

جافر با بیان اینکه در زنجیره‌ای که تشکیل خواهد شد به صورت قراردادی با مرغداران، کارخانه‌های خوراک دام و کشتارگاه‌های استان همکاری خواهیم داشت، عنوان کرد: این یکپارچگی تولید باعث خواهد شد تا از متضرر شدن مرغداران در فضای فعلی صنعت طیور جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: درخواست تشکیل زنجیره را نیز به وزارت جهاد کشاورزی ارائه کرده‌ایم و منتظر پاسخ آنها هستیم.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان گلستان با بیان اینکه در حال حاضر مرغ زنده به زیر ۵۰ هزار تومان رسیده است، اظهار کرد: با آمار جوجه‌ریزی‌های که در ماه‌های گذشته رخ داده بود کاهشی شدن قیمت مرغ زنده قابل پیش‌بینی بود.

جافر اضافه کرد: یکی از راه‌های که در شرایط فعلی می‌توان جلوی متضرر شدن مرغداران را گرفت بحث صادرات مرغ است که در تلاش هستیم این مسیر هموار شود.

وی گفت: پشتیبانی امور دام هم باید در شرایط فعلی با همان قیمت مصوب ۵۸ هزار تومان مازاد تولید را جمع آوری کند تا مرغداران و تولیدکنندگان بیش از این متضرر نشوند.

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • کیفیت هوای تهران امروز چگونه است؟
  • زنجیره یکپارچه تامین و تولید مرغ در گلستان تشکیل می‌شود
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای تهران قابل قبول است
  • تداوم تنفس هوای مطلوب در تهران
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای امروز تهران