Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، حجت الاسلام سید اسماعیل احمدی مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ملارد در جمع خبرنگاران عصر امروز اظهار کرد: موثرترین سلاح بین المللی علیه دشمن، رسانه و تبلیغات است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری قدرت رسانه از بمب اتم بیشتر است. 

وی گفت: کار خبرنگاری حساس بوده و خبرنگاران در نقد و نظارت بر عملکرد مسوولین شهرستان فعالیت داشته که باید انصاف را مد نظر قرار داده و در کنار نقاط قوت و ضعف عملکردها نتیجه آن خبری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ملارد ادامه داد: باید اطلاع رسانی شفاف و با صداقت باشد و در فضای مجازی باید به نوشته‌ها دقت شود تا موجب اختلاف، ناامیدی، تخریب شخصیت و بی‌احترامی نشود. همچنین در تبادل آرا و افکار اسلامی با توجه به ورود فرهنگ غربی میبایست دقت نظر داشت تا از انقلاب اسلامی پاسداری شود و طبق اصول پیش رویم.

وی به نقش سپاه در جهاد تبیین و فعالیت‌های هادیان سیاسی و اغنا اندیشه‌ای اشاره کرد و در ادامه در ارتباط با مسئله حجاب افزود: دشمن به دنبال ایجاد دوقطبی در عرصه حجاب است و لازم است با معرفت و شناخت و با انجام کار فرهنگی در این زمینه اقدام شود.

سرهنگ جهانی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) شهرستان ملارد نیز ضمن تسلیت ایام عزاداری شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفای حضرت و یاد شهدا در ادامه اظهار کرد: در فرهنگ عاشورایی کودکان نیز پیشتاز شده‌اند و جلوه‌های ماندگاری از ماه محرم ایجاد شده که شور و حرارتی در جامعه همراه دارد.

وی گفت: گفتمان انقلاب اسلامی بر تمام عرصه‌ها مانند علم، فرهنگ و فن‌آوری اثرگذار بوده و جهش علمی ایجاد شده از برکات نظام است و مسایل مختلفی بر مشکلات اقتصادی نقش دارد و باید تلاش کرد نظام اسلامی و زحمات آن حفظ شود و از هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی به نحو احسن استفاده و توجه شود.

سرهنگ جهانی‌نژاد بیان کرد: ایران امروز صادر کننده اقلام نظامی به دنیا شده و این توسعه نفوذ ایران و این افتخارات در سایه منویات ولی فقیه و کار جهادی است و باید با بصیرت و امانت‌دار نظام اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه برخی ادارات اعتقاداتی به کار بسیج و جهادی ندارند و کارها را به پیمانکار واگذار می‌کنند و بسیج جهت حفظ دولت اسلامی تلاش می‌کند، در ارتباط با امر حجاب تصریح کرد: ضابط قضایی اجرای قانون حجاب با نیروی انتظامی است و سپاه در انجام برنامه‌های فرهنگی و تشویق به امر حجاب و دعوت به خوبی‌ها و ترویج فضایل اقداماتی انجام می‌دهد‌. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ملارد افزود: شهرستان ملارد ارزش‌های بسیاری دارد و با توجه با وجود شهرک‌های صنعتی و کارخانجات می توان ملارد را شهر کسب و کار و شهدای اقتدار نامید. 

وی درخصوص دستگیری‌های مسوولین متخلف بیان داشت: در این خصوص رفتار امر به معروف صورت می‌گیرد و پیش از دستگیری چندین بار تذکر داده می‌شود و بسیج ادارات به روسای ادارات در راهنمایی و ارشاد کمک کرده اما گاهی اوقات لازم است دستگاه‌ قضایی وارد عمل شود. 

در ادامه گفت‌وگویی میان خبرنگاران و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و نماینده ولی‌فقیه در ناحیه انجام شد و در پایان آیین تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/۶۷۰۷۵/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه ملارد سید اسماعیل احمدی قانون حجاب ناحیه مقاومت بسیج ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن پیام سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقل از ایسنا، به این شرح است:

«برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

عملیات " وعده صادق "جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و واقعه ای عظیم برای ظهور و تثبیت " قدرت اراده ملت ایران " و " نیروهای مسلح کشور " در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صدا و سیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی ، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج ) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم .»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901182

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • فرمانده انتظامی سمنان: فراجا مرزبان حجاب است
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی