Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "سلمان اسماعیلی" روز چهارشنبه در نشست با سازمان‌های مردم نهاد شهرستان ملایر اظهار داشت: با وجود همه ناملایمتی‌ها و سختی‌ها، سال‌های آینده دوره بروز و ظهور تشکل‌های مردمی است.

وی با بیان اینکه در سال‌های ابتدایی یک رشد و نمو در عرصه شکوفایی نقش مردم در کشور هستیم، افزود: نقش سازمان‌های مردم نهاد در دولت‌های پیشرو بسیار پررنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به کوچک‌سازی دولت‌ها و اینکه نمی‌توانند متولی همه امور باشند، بیان کرد: در این فرآیند سهم و نقش مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد بسیار پررنگ است و هر جا نقش‌آفرینی کردند، کارها به خوبی پیش رفت.

اسماعیلی با بیان اینکه هیچ کاری بدون تشکل‌ها به نتیجه نمی‌رسد، ایجاد یک مجموعه یا تشکل از بین اعضای سمن‌ها را برای تقویت و سرعت‌بخشیدن به فعالیت‌ها و اقدامات و حل مشکلات سازمان‌های مردم نهاد این شهرستان را ضروری دانست و ادامه داد: در حال حاضر یک اطلس جامعی از سمن‌های ملایر پیش‌روی ما نیست.

وی تاکید کرد: باید یک بازآرایش و شکل جدیدی از تشکل‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد این شهرستان داشته باشیم.

معاون استاندار همدان با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم نهاد در گمنامی، اقدامات ارزنده و اعجاب‌آوری را خلق کرده‌اند که باید مورد حمایت قرار گیرند، افزود: ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد ملایر و سمن‌های فعال باید شناسایی و ساماندهی شود.

اسماعیلی راه‌اندازی خانه سمن‌ها و یا هر شکل دیگری از تشکل‌های مردمی را ضروری خواند و ادامه داد: در بسیاری از عرصه‌ها سمن‌ها باید ورود جدی داشته باشند و انجام برخی اقدامات و معرفی تشکل‌ها، برعهده خودِ سازمان‌های مردم نهاد است.

وی ضمن تقدیر از تمامی تلاش‌ها و اقدامات خوب سازمان‌های مردم نهاد این شهرستان، بر برپایی نمایشگاهی از دستاوردها و توانمندی‌های سمن‌ها تاکید کرد و گفت: به تمامی دغدغه‌ها و مشکلات تشکل‌های مردمی و سمن‌ها واقف هستم و با پیگیری‌های انجام شده خبرهای خوبی برای آنها خواهیم داشت.

سیاست دولت سیزدهم بر استفاده از ظرفیت سمن‌ها است

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر نیز اظهار داشت: سازمان‌های مردم نهاد از تمام توان خود برای پیگیری و رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم با صداقت تمام استفاده می‌کنند و سیاست دولت سیزدهم نیز بهره‌گیری از این ظرفیت است.

"حسین فارسی" تقویت تعامل دوسویه سمن‌ها با دستگاه‌های اجرایی این شهرستان را اولویتی مهم برشمرد و افزود: سمن‌ها باید از سیاسی‌کاری پرهیز کنند و انتقاد آنها از هر مجموعه و ارگانی باید سازنده باشد.

وی خواستار اخذ مجور سمن‌ها و به روزرسانی شرح وظایف و اساسنامه‌ آنها شد و بیان کرد: سازمان‌های مردم نهاد این شهرستان باید دستاوردها و توانمندی‌های خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

عضو شورای اسلامی شهر ملایر نیز بیان کرد: عملکرد سازمان‌های مردم نهاد این شهرستان با هیچ شهرستانی در استان همدان قابل مقایسه نیست و عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته‌اند که قابل تقدیر است.

حجت الاسلام "احمد چهاردولی" با بیان اینکه در شورای اسلامی شهر و شهرداری ملایر در کمک و حمایت از سمن‌ها هیچ کوتاهی نمی‌کند، افزود: در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ملایر، اختصاص یک مکانی مجزا برای سمن‌ها، یکی از مصوبات بود که مشکلاتی در این زمینه به وجود آمد و در حال رایزنی برای رفع آن هستیم.

وی با بیان اینکه هر ظرفیتی که مود نیاز سمن‌ها باشد، در اختیار آنها قرار می‌دهیم، گفت: در تلاش برای ایجاد خانه جوانان با محوریت سازمان‌های مردم نهاد هستیم.

به گزارش ایرنا؛ در این نشست سازمان‌های مردم نهاد شهرستان ملایر مشکلات، مطالبات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

شهرستان ملایر دارای ۵۰ سازمان مردم نهاد فعال است که بیش از سه هزار نفر حول این سازمان‌ها فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها ملایر مشارکت های مردمی اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ملایر مشارکت های مردمی اعتبار ملایر مشارکت های مردمی اعتبار سازمان های مردم نهاد این شهرستان تشکل های مردمی سازمان ها سمن ها تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان معمار آینده نظام هستند

ایسنا/گیلان فرماندار رشت با تأکید بر اینکه معلمان در تراز انقلاب پرورش دهنده و تربیت کننده جامعه انقلابی هستند، گفت: معلمان یکی از مؤثرترین ارکان آموزش و پرورش بوده و معمار آینده نظام هستند.

کیا عاشوری امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت، شورای آموزش و پرورش را از مهمترین جلسات عنوان کرد و حضور اعضا را الزامی دانست و گفت: استمرار جلسات شورای آموزش و پرورش منجر به شناسایی نقاط ضعف و قوت می‌شود.

فرماندار شهرستان رشت با گرامیداشت هفته معلم و بزرگداشت شهادت استاد مطهری، افزود: معلمان یکی از مؤثرترین ارکان آموزش و پرورش بوده و معمار آینده نظام هستند و نسل امروز محصول تعلیم و تربیت معلمان و جامعه فرهنگیان است.

عاشوری با تأکید بر اینکه معلمان در تراز انقلاب پرورش دهنده و تربیت کننده جامعه انقلابی هستند، گفت: حل مشکلات کشور از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد و دانش‌آموزان آینده سازان جامعه هستند که رفع نیازهای جامعه دانش‌آموزی باعث ارتقای سواد آموزشی جامعه می‌شود.

عاشوری با اشاره به شکاف بین نسل امروز و دیروز، تصریح کرد: بسیار فاصله بین نسلی از لحاظ اندیشه، تفکرات و باورهای اعتقادی وجود دارد که خلأها باید با آموزش پر شود.

وی با تاکید بر به روزرسانی آموزشی معلمان و جامعه فرهنگیان گفت: آموزش باید محور کار معلمان و فرهنگیان جهت ارتقای سطح آموزشی و پرورشی قرار گیرد؛ معلمان باید شکاف بین نسل‌ها را پر کنند.

فرماندار رشت با اشاره به جنگ رسانه‌ای موجود و فضای مجازی و ایجاد شبهات در بین دانش‌آموزان بیان کرد: فرهنگیان با علم روز و دانش به شبهات دانش‌آموزان پاسخ منطقی و مستدل دهند.

عاشوری با اشاره به فرارسیدن فصل امتحانات افزود: بیش از ۲۰ هزار دانش‌آموز در شهرستان رشت در مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم برای امتحانات نهایی آماده می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان