Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران به همراه جمعی از معاونان و مدیران بازرسی در پنجمین دیدار چهره به چهره با شهروندان و کارکنان شهرداری به درخواست‌ها و مطالبات آنها پاسخ داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران به همراه جمعی از معاونان و مدیران بازرسی در پنجمین دیدار چهره به چهره با شهروندان و کارکنان شهرداری به درخواست‌ها و مطالبات آنها پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ در پنجمین دیدار مردمی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران که تحت عنوان «میز خدمت» برگزار شد، رئیس، معاونان و جمعی از مدیران سازمان بازرسی، شنونده و پیگیر دیدگاه‌ها، مطالبات و درخواست‌های حدود 100 نفر از شهروندان و همکاران شهرداری بودند.
در این دیدار که از ساعت 10 صبح در ساختمان مرکزی شهرداری تهران شروع شد و بیش از 4 ساعت به طول انجامید، شهروندان و کارکنان شهرداری بدون واسطه و در دیداری صمیمی به طرح دغدغه‌ها و مطالبات خویش پرداخته و برای رفع آنها از مدیران مربوطه تقاضای گره‌گشایی کردند.

موضوعات املاک و شهرسازی با 80 درصد، بحث جذب و تبدیل وضعیت کارکنان، موضوعات مربوط به امور مناطق، ساماندهی، برخی مشکلات مترو و ... از جمله موضوعاتی بودند که اکثر ملاقات کنندگان در دیدار با رئیس سازمان بازرسی شهرداری و معاونان وی مطرح کردند و در ادامه دستورات لازم برای پیگیری و رسیدگی صادر شد.
گفتنی است برگزاری جلسات ملاقات مردمی و پاسخگویی مستقیم به شهروندان بدون انجام بروکراسی‌های اداری، در تسهیل‌گری و گره‌گشایی و همچنین ارتقاء کمی و کیفی خدمت‌رسانی که هدف اصلی مجموعه مدیریت شهری است نقش بسزایی خواهد داشت.

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد


به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کیفیت معابرشهری یکی ازعوامل موثردر تردد مردم در سطح شهر وهمچنین یکی ازشاخص‌های رضایت ازعملکردشهرداری‌ها محسوب می‌شود. خیابان بنفشه یکی از محله‌های کوی فرهنگیان اهواز است که وضعیت بد آسفالت معابر این منطقه مشکلات فراوانی برای ساکنان آن ایجاد کرده است و شهروند خبرنگار ما ضمن گلایه از عملکرد ضعیف شهرداری منطقه ۳ اهواز درخواست ساماندهی و بهسازی آسفالت این معابر را دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام بنده چندین مرتبه با سامانه ۱۳۷ و شهرداری منطقه ۳ اهواز جهت اسفالت ورودی خیابان بنفشه واقع در اهواز منطقه ۳ شهرداری اهواز هم به صورت تلفنی و حضوری پیگیر شدم الان چند سال فقط وعده الکی میدن هیچ کاری برای مشکلات خیابان انجام ندادن خواهشا از صدا و سیما درخواست رسیدگی و رفع مشکلات مذکور داریم شهرداری فقط میان عکس میگیرن و میرن هیچ انجام نمیدند.

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد