Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@04:51:39 GMT

زارع: حق هواداران ما دوری از ورزشگاه نبود

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۹۹۰۶

زارع: حق هواداران ما دوری از ورزشگاه نبود

آفتاب‌‌نیوز :

مازیار زارع، سرمربی تیم فوتبال ملوان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل استقلال در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بعد مدت‌ها قرار است در انزلی بازی کنیم؛ در استادیومی که جای تماشاگران در آن خالی است. حق هواداران بود که به استادیوم بیایند. جای تاسف دارد که شرایط مهیا نشد. به نظر من زحمات زیادی از سوی برخی ارگان‌ها کشیده شد تا این استادیوم آماده شود اما بسیار سخت است که تماشاگران حضور ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هر دو تیم بازی سختی در پیش دارند. استقلال به لحاظ مالی و نفری، اختلاف قابل توجهی با ما دارد. بودجه‌هایی که برای برخی تیم‌ها در نظر گرفته می‌شود، بسیار زیاد است. زمان ما اینطور نبود. شاید قرارداد یک بازیکن استقلال، به اندازه کل بودجه ما باشد.

سرمربی ملوان ادامه داد: ما از نظر انگیزه در شرایط خوبی هستیم و حرف برای گفتن داریم اما باید نسبت‌ به تیم‌هایی مثل ما یک نگاه متفاوت صورت بگیرد. یک مرد پشت این تیم است که اگر نباشد، نمی‌دانیم چه اتفاقی برای ملوان رخ می‌دهد. ما منتظر اتفاقات خوب هستیم. جای هواداران خالی است و فقط هم بازی استقلال با ملوان بدون تماشاگر شده است. حق مردم ما این نبود. ما با انگیزه یک نبرد سخت را پیش می‌بریم.

زارع درباره محروم و مصدوم‌های تیمش گفت: ما اکبر ایمانی، ایمان صادقی و سبحان پسندیده را در جمع خود نداریم و بقیه بازیکنان حضور دارند. ما شب و روز دنبال بازیکن در خط حمله هستیم اما فوتبال ایران با مشکل مهاجم روبرو است و باید دنبال مهاجم خارجی یا داخلی رفت. ما همچنان پیگیر هستیم و نیاز داریم یک یا ۲ مهاجم به تیم اضافه شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مازیار زارع تیم فوتبال ملوان بازی استقلال و ملوان فوتبال هواداران فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، ملوان فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این بازی گفت: بازی سنگینی است. تیم استقلال خوزستان در نیم فصل به خوبی تقویت شده و چند بازیکن خارجی به خدمت گرفته و نتایج بدی هم کسب نکرده است. همین مسائل کار را برای ما سخت می‌کند.

او ادامه داد: ما هم با توجه به شرایطی که در دو هفته گذشته داشتیم، محکوم به برد هستیم. در دو هفته اخیر امتیازات زیادی را از دست دادیم و باید برنده باشیم. ضمن احترام به تیم خوب استقلال خوزستان قطعا برای بردن بازی می‌کنیم و می‌دانیم آنها هم همین استراتژی را دارند و این به زیبایی بازی کمک می‌کند. وقتی مساوی به درد هیچکدام از تیم‌ها نمی‌خورد، قطعا بازی زیبا می‌شود.

سرمربی ملوان در پایان عنوان کرد: امیدوارم زمین مسابقه شرایط خوبی داشته باشد و این اجازه را به دو تیم بدهد که بازی روی زمین انجام بدهند. امیدوارم کم اشتباه باشیم و بتوانیم سه امتیاز مهم این بازی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟
  • ببینید | خلاصه بازی استقلال خوزستان ۱ - ملوان ۱
  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • عکس‌| هواداران تراکتور ورزشگاه را پر نکردند!
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم