Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@03:44:08 GMT

خانواده گلیزر در اندیشه فروختن سهام منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۹۹۶۰

جذابیت منچستریونایتد در سطح جهان آنقدر بالاست که ایلان ماسک در ساعات ابتدایی روز چهارشنبه اعلام کرد که قصد خریدن این باشگاه را دارد و سپس تصریح کرد که ادعایش تنها یک شوخی بوده است. 

خانواده گلیزر در حال بررسی شرایط برای فروختن بخش اندکی از سهام منچستریونایتد هستند. 

طرفداری | به گزارش تلگراف، یک منبع آگاه از درون باشگاه که به دلیل محرمانه بودن این اطلاعات خواستار فاش نشدن هویتش شده است، می‌گوید گفتگوهای ابتدایی بین مالکان منچستریونایتد برای اضافه شدن سرمایه‌گذاری جدید شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مالکان آمریکایی باشگاه هنوز آماده واگذاری کنترل این مجموعه به گروه دیگری نیستند و طبق ادعای منبع یاد شده، حتی اگر چنین اتفاقی بیافتد، آن‌ها ارزش باشگاه را چیزی حدود ۵ میلیارد پوند (۶ میلیارد دلار) تعیین خواهند کرد. گفتگوها کماکان ادامه دارد و هنوز هیچ قطعیتی در کار نیست چرا که تصمیم نهایی برای فروختن بخشی از سهام باشگاه، با گلیزرها خواهد بود. 

در صورتی که سهام مورد اشاره به فروش گذاشته شود، احتمالا چندین سرمایه‌گذار مطرح سراغ آن خواهند آمد؛ چیزی که چندی پیش در مورد چلسی هم رخ داد و در نهایت تاد بولی (میلیارد آمریکایی) و شرکت کلیرلیک کپیتال آن را در ازای پرداخت ۴.۲۵ میلیارد پوند خریداری کردند. 

اخبار داغ 

بعد از انتقاد شدید در فضای مجازی؛ استقلال بالاخره به امیر قلعه نویی تبریک گفت! لوکادیا: بی صبرانه منتظرم تا برای پرسپولیس بزرگ بازی کنم؛ ارتش سرخ، از حمایت های شما ممنونم درخواست 10 میلیون یورویی مادر رابیو از منچستریونایتد به عنوان حق کمیسیون روز دوم دادگاه بنجامین مندی | باز شدن پای افرادی جدید به این پرونده

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد

برنامه تلویزیونی «امتداد» قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی بپردازد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه تلویزیونی «امتداد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی انصاری پس از پشت سر گذاشتن مراحل تولید و پس‌تولید آماده پخش شده است و به زودی روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

این برنامه گفت‌وگومحور به سردبیری سیدعرفان حسینی قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی در گفت‌وگو با میهمانان بپردازد.

ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون

هدف کلی از ساخت «امتداد»، علاوه بر به تصویر کشیدن طرح‌ها و اندیشه‌هایی که جهان امروز را ساخته‌اند، انتقال این گزاره به مخاطب است که «مؤلفه‌های زندگی و سبک زندگی به شکل باری به هر جهت و خود به خودی به وجود نمی‌آیند و منشأ آنها، وادی فکر و اندیشه است.»

برنامه تلویزیونی «امتداد» به میزبانی رامین پورمند در 26 قسمت 55 دقیقه‌ای و در مرکز سیمرغ تولید شده است و به زودی میهمان مخاطبان خود در شبکه چهار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای سهام کارگران چیست؟
  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • چرا ساترا به حذف «حشاشین» ورود کرد؟/ ترور را به ایران نسبت دادند!
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • امسال رویکرد متفاوتی به اندیشه ورزان جوانی جمعیت داریم
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور
  • گل گهر در اندیشه اولین پیروزی/ شمس آذر به دنبال رسیدن به رده ششم
  • تحلیل روند بازار سهام در هفته‌ای که گذشت