Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@22:47:34 GMT

تفاوت اصلی انواع کلیپس مو که باید بدانید

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۹۹۹۳

تفاوت اصلی انواع کلیپس مو که باید بدانید

 

 

همه شما به‌خوبی می‌دانید که داشتن موهای بلند و زیبا تا چه اندازه برای خانم‌ها جذاب بوده و به آن‌ها اعتمادبه‌نفس می‌بخشد؛ اما گاهی نگهداری از موی بلند و بستن و جمع‌کردن آن به یک معضل بزرگ تبدیل می‌شود. به‌خصوص در شرایطی که خانم‌ها عجله دارند و یا نسبت به جمع‌کردن مو با کش مو احساس خوشایندی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که زیبایی و شینیون موها یک فاکتور مهم در خودآرایی و میکاپ خانم‌ها به‌شمار می‌رود، اکسسوری‌های بسیار متنوعی مخصوص مو وجود دارد که کلیپس از پرکاربردترین آن‌هاست. اهمیت خرید کلیپس مو زمانی برایتان روشن می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن به‌راحتی موهای خود را در پشت سر جمع کنید. با توجه به این که این نوع اکسسوری انواع مختلفی دارد، راهنمای خرید کلیپس مو به شما کمک می‌کند که به استفاده بهینه‌ای از آن برسید. در ادامه ضمن معرفی انواع کلیپیس به بررسی تفاوت میان آن‌ها می‌پردازیم.

کلیپس مو و لزوم استفاده از آنها

حتما با کلیپس به‌عنوان گیره‌های نگهداره مو آشنایی دارید. خانم‌هایی که موهای بلندی دارند، در کنار زیبایی و حس خوشایندی که گاهی از رها‌کردن و پریشان‌کردن موهای خود دریافت می‌کنند، از معضلات آن نیز رنج می‌برند؛ نگهداری از موهای بلند کار چندان ساده‌ای نیست. گذشته از زمانی که خانم‌ها صرف شست‌وشو، اتو و هر نوع رسیدگی به موهای خود می‌کنند، گاهی به دلیل داشتن موی بلند در انجام برخی از فعالیت‌ها با محدودیت مواجه می‌شوند و یا عملکرد آن‌ها در فعالیت‌هایی مانند ورزش، مطالعه و غیره به دلیل مزاحمتی که موها در تمرکز‌کردن و انجام فعالیت‌های بدنی ایجاد می‌کنند، با بازدهی کم همراه می‌شود. بسیاری از بانوان به دلیل حساسیت کف سر خود از استفاده از کش مو خودداری می‌کنند. با این وجود هیچ خانمی به خاطر دلایلی که برشمردیم حاضر نیست زیبایی موهای خود را نادیده بگیرد و آن‌ها را کوتاه کرده یا زیر کلاه و مانند آن مخفی کند. خرید کلیپس مو یکی از بهترین راه‌های رفع این معضل است.


خانم‌ها می‌توانند با استفاده از یک کلیپس مو هر زمان که نیاز دارند موهای خود را در پشت سر جمع کرده و بندند. استفاده از کلیپس مو مزایای بسیاری برای خانم‌ها دارد. جذاب‌ترین مزیت آن این است که بانوان می‌توانند مدل و طرح و رنگ کلیپس خود را با هر لباس و استایلی ست‌کنند. حتما برایتان جالب خواهد بود اگر بدانید حتی خرید کلیپس مو نیز برای خانم‌ها چالش‌برانگیز است. زن زیباترین آفریده خدا است و ذات او مدام به‌دنبال جذب زیبایی‌هاست. از آنجا که انواع اکسسوری مو در مدل‌های ظریف، زیبا و جذاب طراحی و تولید می‌شوند، خانم‌ها علاقه بسیاری به این محصولات دارند. در این بین سخت‌پسند‌بودن خانم‌ها حتی انتخاب اکسسوری‌های مو را نیز برایشان دشوار ساخته است. به‌همین‌خاطر در بین لوازم خانم‌ها حتما چند نوع کلیپس و انواع مختلف اکسسوری مو وجود دارد. با توجه به این که کلیپس مو انواع مختلفی دارد، شناخت مدل‌های مختلف آن به خرید باکیفیت شما و استفاده بهینه از این محصول کمک می‌کند. ‌

انواع مختلف کلیپس و بررسی تفاوت آنها کلیپس فلزیاین نوع کلیپس یکی از انواع پرطرفدار این اکسسوری مو است که در عین ظرافت و زیبایی از استحکام بالایی برخوردار است. بیشتر مدل‌های کلیپس مجلسی از جنس فلز بوده و غالبا به رنگ طلایی هستند. کلیپس‌های فلزی ضمن تنوع در طرح در مدل‌های نگین‌کاری‌شده بسیار زیبا عرضه می‌شوند. خرید کلیپس مو فلزی و استفاده از آن به‌عنوان یک اکسسوری شیک و لاکچری برای مواقعی که فرصتی برای شینیون مو ندارید، یک انتخاب ایده‌آل به نظر می‌رسد. طبیعتا قیمت این کلیپس‌ها به تناسب جنس و کیفیتشان، بالاتر از مدل‌های دیگر است. کلیپس نشکنهمان‌طور که مشخص است این نوع از کلیپس‌ها از مقاومت بالایی نسبت به ضربه یا فشار برخوردارند و دوام و ماندگاری آن‌ها بالا است.

کلیپس پلاستیکیاین مدل از انواع کلیپس از جنس پلاستیک بوده و جزو کلیپس‌های ارزان‌ قیمت به‌شمار می‌رود. کلیپس پلاستیکی نیز در طرح و رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود. با توجه به این که این مدل از اکسسوری مو قیمت پایینی دارد، نباید کیفیت بالایی از آن انتظار داشته‌باشید و به هر حال باید هنگام خرید کلیپس مو پلاستیکی از سالم‌بودن آن اطمینان حاصل نمایید. ‌ کلیپس پارچهایاین نوع کلیپس در واقع یک گیره ساده است که روی آن با گل‌های پارچه‌ای پوشانده شده‌است. در تهیه کلیپس پارچه‌ای می‌توان از انواع مختلف پارچه توری، ساتن، مخمل و غیره استفاده کرد. این نوع کلیپس نیز تنوع بالایی داشته و می‌توان رنگ آن را با رنگ لباس ست کرد. ‌ راهنمای خرید کلیپس مو

در خرید هر نوع اکسسوری مو، قیمت به‌عنوان یک فاکتور مهم مطرح می‌شود و خرید کلیپس مو نیز از این قاعده مستثنا نیست. این مسئله که محصولات تزئینی مربوط به مو در عین کوچک‌بودن و ظریف‌بودن قیمت نسبتا بالایی دارند، بر کسی پوشیده نیست. البته این مسئله طبیعی است چون اکثر اکسسوری‌های مو بانوان کار دست بوده و طراحی و تزئین هر محصول ظریف و کوچک زمان‌بر و انرژی‌بر است. در نتیجه قیمت آن نیز بالا است. آنچه در این بین مسلم است، قیمت‌های متفاوتی است که به هر محصول کاربردی و تزئینی مو اختصاص داده شده‌است. در واقع نمی‌توان برای هیچ‌یک از مدل‌های کلیپس مو قیمت مشخصی تعیین کرد. قیمت این محصولات با توجه به مدل، جنس، کیفیت، لوازم تزئینی به‌کاررفته در آن، فروشگاه عرضه‌کننده و غیره تعیین می‌شود. ‌

با این وجود شما می‌توانید فروشگاهی را برای خرید کلیپس مو انتخاب کنید که انواع مختلف این اکسسوری را با قیمت مناسبی عرضه می‌کند. معمولا فروشگاه‌هایی مانند فروشگاه بدلیجات قشم یا همان بدلیجات دودووم که ضمن عرضه محصولات اکسسوری خود به‌صورت جزئی، فروش عمده نیز دارند، از قیمت‌ کم و مناسبی برخوردارند. عمده فروشی کلیپس قشم به‌عنوان معتبرترین و برترین فروشگاه بدلیجات دودووم، این امکان را برای مشتریان خود از سراسر کشور فراهم ساخته که زیباترین و باکیفیت‌ترین انواع کلیپس را هم به‌صورت آنلاین و هم حضوری در این فروشگاه خرید‌کنند. شما می‌توانید برای خرید کلیپس مو به بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین و حضوری بدلیجات دودووم مراجعه کنید.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فرهاد اکبرشاهی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی قزوین اظهارکرد: در سال گذشته برای تامین وسایل کمک توانبخشی معلولان توانبخشی این استان ۹۵میلیارد و ۳۱۵میلیون ریال هزینه شده است این در حالی است که میزان اعتبار برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی معلولان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰۰درصد رشد داشته است.

وی افزود: از اعتبارات تخصیص داده شده برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی، یک هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع ویلچر و صندلی مخصوص افراد دارای معلولیت، ۲۰ دستگاه ویلچر برقی، ۵۰۰ عدد انواع تشک مواج، ۳۲۳ جفت انواع عصا به همراه ۲۱۱ عدد انواع واکر برای جامعه هدف دارای معلولیت جسمی استان تهیه شده است.

اکبرشاهی با اشاره به اینکه بخشی از این هزینه ها نیز صرف تهیه انواع وسایل کمک توانبخشی برای نابینایان و کم بینایان شده است، توضیح داد: ۲۰۰ وسیله شامل عصای سفید، شطرنج نابینایان، دستگاه ضبط صدا، رایانه همراه و معلم قرآن هوشمند هم برای این قشر تهیه شد.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: برای جامعه هدف کم شنوا نیز ۶۵۰ دستگاه سمعک و حدود ۱۳ هزار حلقه باتری سمعک خریداری شده و پنج میلیارد ریال کمک هزینه خرید وسایل کمک توانبخشی به صورت موردی به توانخواهان پرداخت شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901369

دیگر خبرها

  • آموزش: نکات مهمی که قبل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی دست دوم باید بدانید
  • تفاوت عجیب قیمت خودرو در ایران و امارات
  • معرفی چند عطر خاص برای آقایان و خانم ها
  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • آیا خرید عینک آفتابی گران قیمت ارزش دارد!؟
  • ۵ علت خرید اتوبوس شهری از چین | تفاوت اتوبوس داخلی با چینی چقدر است؟
  • علت تفاوت قیمت زیاد در انواع مختلف قهوه چیست؟
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • معرفی کامل دبی لند و هر آنچه که باید بدانید!