Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی بهره‌مند با بیان اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی میزان بارندگی‌های کهگیلویه و بویراحمد در سال آبی جاری را ۵۱۲ نشان می‌دهند، گفت: تحقق پیش بینی‌های بلندمدت هواشناسی ۷۰ درصد است و امکان تغییر داده‌های هواشناسی در شهریورماه وجود دارد.

وی می‌گوید: براساس پیش بینی‌های انجام شده، میزان میانگین بارندگی پاییزی شهر یاسوج در مهر ماه ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ و آبان ۱۱، آذرماه ۲۰۵ میلیمتر است.

بهره‌مند میانگین بلند مدت بارندگی پاییزی شهر دوگنبدان در مهر ۲.۶، آبان ۴۱.۶ و آذرماه را ۱۵۱.۲ میلیمتر پیش بینی کرد و ادامه داد: همچنین میزان بارندگی‌های پاییزی شهر دهدشت در مهر۱.۲، آبان ۵۴.۴ و آذرماه نیز ۱۸۰.۶ میلیمتر است.

به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد؛ شاخص بلندمدت بارندگی‌های پاییزی شهر سی سخت در مهر ۲.۵، آبان۷۲ و آذرماه ۲۱۱ میلیمتر و شهر لیکک در مهر ۸، آبان ۴۵ و آذر ۱۵۲ میلیمتر است.

این مقام مسئول ادامه داد: شاخص بارندگی‌های پاییزی ایستگاه تحقیقات کشاورزی امامزاده جعفر نیز در مهر ۲.۹، آبان ۴۶.۹ و آذرماه ۱۶۸ میلیمتر است.

بهره‌مند میانگین بارش بلند مدت سالانه در کهگیلویه و بویراحمد را ۵۴۲ میلیمتر اعلام کرد و ادامه داد: میزان بارش بلند مدت سالیانه در ایستگاه یاسوج ۸۰۰.۴، سی سخت ۶۹۳، دوگنبدان ۴۳۰، دهدشت ۴۰۲، لیکک ۳۹۶ و منطقه امامزاده جعفر ۴۲۹ میلیمتر ثبت شده است.

بهره‌مند به بارندگی‌های قابل توجه در کهگیلویه و بویراحمد در تابستان امسال اشاره کرد و افزود: در ایستگاه ماهور باشت ۱۳۹، سرآسیاب یوسفی ۱۳۲، امیرآباد بابکان ۱۱۱ و شهر دوگنبدان حدود ۱۰۰ میلیمتر باران گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران بارندگی پاییزی کهگیلویه و بویراحمد پاییزی شهر ۲ میلیمتر بهره مند پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور عشایر استان گفت: بازگشایی جاد‌ه های عشایری ، آبرسانی سیار ، تامین امنیت مسیر کوچ از جمله اقدامات امور عشایر استان در سال جدید برای کوچ عشایر می‌باشد.   آذرفر افزود: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کوچ عشایر استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.   از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ، ۷۲ هزار نفر عشایر هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • کاهش ۸۶ میلیمتری بارش‌ها در تهران
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد