Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ابراهیم رئیسی (زادهٔ ۲۳ آذر ۱۳۳۹) فقیه مسلمان و سیاستمدار مستقل ایرانی است، که از ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ به عنوان هشتمین رئیس‌جمهور ایران مشغول به کار است. سید ابراهیم رئیسی همچنین نایب‌رئیس اول مجلس خبرگان رهبری است. سید ابراهیم رئیسی پس از گذراندن تحصیلات دورهٔ ابتدایی، دروس حوزوی را نخست در مشهد و از سال ۱۳۵۴ در قم ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه با هم آماده برای تخریب آیت الله رئیسی

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در دومین جلسه ستاد ملی جمعیت که ظهر امروز چهارشنبه برگزار شد، جمعیت را یکی از مولفه‌های مهم قدرت کشور عنوان کرد و گفت: ضروری است نگرانی‌های ایجاد شده در پایش جمعیت، منجر به اقدامات سریع، جامع و هماهنگ در اجرای قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» شود.

رئیس جمهور ضرورت هم‌افزایی دستگاه‌ها در تحقق مصوبات ستاد ملی جمعیت را مورد تأکید قرار داد و افزود: نتیجه برگزاری چنین جلساتی باید اجرای کامل و دقیق مصوبات در حوزه حمایت از خانواده جمعیت باشد. دستگاه‌هایی که در قانون مسئولیتی به آنان تکلیف شده، باید تلاش کنند وظایف محوله را با جدیت و کامل انجام دهند.

رئیسی توجه ویژه ستاد ملی جمعیت به استان‌هایی را که از نظر شاخص‌های مربوط به جمعیت، وضع مناسبی ندارند ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مسئول موظف هستند به استان‌هایی که در شاخص‌هایی همچون نرخ باروری، آمار طلاق و پیری جمعیت در معرض خطر قرار دارند، توجه ویژه داشته باشد.

شریعتمداری:اصلی‌ترین حربه‌ای که علیه رئیسی بکار گرفته شد

رئیس جمهور هماهنگی همه دستگاه‌های مسئول در حوزه جمعیت را پیش‌نیاز تحقق اهداف کشور در این حوزه خواند و بر ضرورت برنامه‌ریزی برای ارتقای شاخص‌های جمعیتی در همه استان‌های کشور تاکید کرد.

رئیسی تصریح کرد: ضروری است سامانه پایش تسهیلات دولتی به زوج‌های جوان، در راستای تحقق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از سوی ستاد ملی جمعیت تشکیل شود.

رئیس جمهور ضمن تاکید بر اینکه اشکالات احتمالی قانون حمایت از خانواده و جوانی نباید مانع اجرای آن شود، از دستگاه‌های مسئول خواست که این قانون را اجرا کنند.

رئیسی همچنین به دبیرخانه ستاد ملی جمعیت ماموریت داد تا در حین اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ابهامات و کاستی‌های احتمالی آن را احصا نموده و ضمن ارائه گزارش به ستاد ملی جمعیت، از راه‌های مقتضی برای برطرف شدن‌ موارد مورد نظر کوشش کند.

عکسی جنجالی از سید ابراهیم رئیسی!+عکس

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نرخ رشد جمعیت سیدابراهیم رئیسی ستاد ملی حمایت از خانواده و جوانی سید ابراهیم رئیسی ستاد ملی جمعیت رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، یوسف نوری در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران در ساری، افزود: مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران در راستای اقتصاد دریا محور تنظیم خواهد شد.

وی اظهار داشت: جهش تولید افزایش جمعیت و مردمی شدن کارها از جمله موارد مهمی است که در دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران باید رعایت شود.

استاندار مازندران، گفت: دستگاه های دولتی که تاکنون موفق به جذب اعتبار دور اول سفر رئیس جمهور نشدند باید تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

نوری با بیان این مطلب که برای توسعه استان فقط نباید به اعتبار دولتی متکی بود، خاطرنشان کرد: جذب سرمایه گذاری که اهلیت داشته باشد برای توسعه استان اثر بخش است.

نماینده عالی دولت در مازندران اضافه کرد: بدون تردید از سرمایه گذاران بزرگ خارجی که توان این کار را داشته باشند حمایت خواهد شد در غیر این صورت از ظرفیت سرمایه گذاران داخلی استفاده خواهد شد. مشارکت مردم در طرح های اقتصادی برای ما مورد تاکید است و همه مدیران باید از این ظرفیت به درستی استفاده کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901225

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • پیگیر لایحه امنیت شغلی کارگران هستیم | با تهدید‌ها و تحریم‌ها نمی‌توانند ملت را متوقف کنند
  • مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود
  • ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت به طور کامل
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال