Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان با بیان اینکه سردار شهید حاج محمود اخلاقی، متعلق به تمام کشور و شهید شاخص استان سمنان است گفت: باید با روایتگری و بیان واقعیت‌ها به مردم، جامعه را نسبت به شهدای هشت سال دفاع مقدس بیشتر آشنا کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمدرضا هاشمی شامگاه امروز در دیدار اعضای ستاد دائمی بزرگداشت سردار شهید حاج محمود اخلاقی (شهید شاخص استان) اظهار داشت: یکی از اقدامات مفید در راستای ماندگار سازی فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدای گرانقدر انجام فعالیت‌های پژوهشی و به‌ویژه در مجموعه آموزش‌وپرورش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سردار شهید حاج محمود اخلاقی، متعلق به تمام کشور و شهید شاخص استان سمنان و مایه مباهات همه‌ ماست.

استاندار سمنان تصریح کرد: یکی از شاخص‌های مدیریتی که نشان از موفقیت این شهید بزرگوار دارد، تربیت فرزندانی سالم، صالح و پرتلاش است که ثابت می‌کند علیرغم آنکه این شهید بزرگوار در طی هشت سال دفاع مقدس از خانه و خانواده دور بوده، اما هیچ‌گاه از این مهم چشم‌پوشی نکرده است.

هاشمی افزود: بحمدالله اقدامات بسیار خوب، ارزشمند و پر باری به‌منظور معرفی شهدای گرانقدر استان سمنان به انجام رسیده است که آثار و برکات این اقدام مبارک در آینده مشخص خواهد شد.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات خوب مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت، جامعه و خانواده محور کردن این فعالیت‌ها است که بسیار خوشحالیم، این ستاد فعالیت خود را با محوریت خانواده این سردار شهید آغاز کرده است.

استاندار سمنان افزود: صداوسیمای استان سمنان مکلف است تا نسبت به تولید آثار و محصولات رسانه‌ای به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدای شاخص استان اقدام نکند.

هاشمی خاطرنشان کرد: باید شهید سردار اخلاقی و سایر شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس را به نسل جوان و نوجوان به خوبی معرفی کرد.آنچه مهم است آنکه باید با روایتگری و بیان واقعیت‌ها به مردم، جامعه را نسبت به شهدای هشت سال دفاع مقدس بیشتر آشنا کنیم.

استاندار سمنان گفت: به‌منظور معرفی سردار شهید حاج محمود اخلاقی ارتباط خانواده این سردار و مجموعه آموزش‌وپرورش بسیار اهمیت دارد.

هاشمی افزود: به عنوان یک وظیفه اخلاقی، دینی و همچنین اداری خود را مکلف به حمایت از برنامه‌های در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به‌ویژه معرفی این شهید والامقام به جامعه اسلامی می‌دانیم.

حاجی‌صادقی: شهید همدانی هم شهید جبهه دفاع مقدس و هم شهید مقابله با فتنه بودحضور مردم شیراز در تشییع شهید اسکندری حرکت‌های ناهنجار بلوار چمران را خنثی کردشهادت در سالروز ازدواج/ گفت‌وگوی تسنیم با همسر شهید «تیسیر الجعبری»

وی گفت: بی‌تردید همه ما مدیون شهدای بزرگوار هستیم و همه باید در راستای معرفی این عزیزان بیش‌ازپیش تلاش کنیم.

انتهای پیام/363/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرهنگ ایثار و شهادت هشت سال دفاع مقدس استاندار سمنان استان سمنان شاخص استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» ویژه بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس امروز (دوشنبه) به صورت همزمان با سراسر کشور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد.

در سومین جشنواره «افتخار من» مجموعاً شش هزار اثر شامل فیلم، دست‌نوشته، داستان و فایل صوتی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

تندیس جشنواره در بخش تهیه خاطره به «حسین فکوری» دانش آموز پایه دوم از مدرسه شاهد دامغان نوه رزمنده و پیشکوت دفاع مقدس حاج «حبیب خورزانی» رسید و لوح سپاس و تندیس برگزیده این دوره توسط سردار سرتیپ دوم پاسدار «عباس مطهری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان به وی اهدا شد.

کد خبر 6092463

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان