Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:48:35 GMT

تهران یکهزار و ۴۰۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۰۴۹۲

تهران یکهزار و ۴۰۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

عبدالله مرتضوی شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با سالروز بازگشت آزدگان سرافراز به میهن اسلامی، در تمامی شهرستان‌های استان تهران، مراسم تجلیل از آزادگان برپا می‌شود تا گوشه‌ای از رشادت و از خودگذشتگی آنان در ایام اسارت به واسطه این مراسم بازگو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، آزادگان سرافراز الماس‌های درخشانی هستند که هر چه برای تجلیل آنان تلاش شود، شاید حتی نتوان یک ساعت در بند بودن آنان را جبران کرد ولی این اقدام در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جهاد تبیین و بیان ایثار و از خودگذشتگی آزادگان سرافراز انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: پس از بازگشت آزادگان سرافراز به ایران اسلامی، ۱۶۸ نفر از این عزیزان به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها سالروز بازگشت آزادگان به کشور بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالروز بازگشت آزادگان به کشور بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس سالروز بازگشت آزادگان به کشور بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان