Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@14:45:10 GMT

حسین دهباشی به ۶ ماه حبس محکوم شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۰۶۲۶

حسین دهباشی به ۶ ماه حبس محکوم شد

آفتاب‌‌نیوز :

پس از توئیت اهانت‌آمیز دهباشی درباره نحوه فوت حاج احمد خمینی بسیاری از دوستداران امام خواستار رسیدگی قضایی به این افترا و اهانت‌های او شده بودند.

یک منبع مطلع در این باره گفت:

1- از حسین دهباشی دو شکایت مطرح شد. یکی از طرف موسسه تنظیم و نشر امام(ره) و دیگری از طرف خانواده. اولی را دادگاه به علت اینکه مدعی بود موسسه نمی‌تواند از طرف مرحوم سید احمد آقا شکایت کند رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی شکایت دوم را وارد دانست و آن را بررسی کرد.

2- دهباشی در هیچ کدام از دادگاه‌ها سندی را ارائه نداده است. و اینکه مدعی است این مطلب را از آقای هاشمی شنیده دروغ است. چرا که هم خانواده اقای هاشمی رسما آن را تکذیب کرده‌اند و هم سندی بر مطلب خود ندارد. اگر جز این است مطلب اقای هاشمی را منتشر کند.

3-دهباشی مرتباً می‌نویسد که چرا بیت امام(ره) علت فوت را اعلام نمی‌کنند؟ در حالیکه از همان روز اول رحلت یادگار امام علت مرگ ایشان سکته قلبی اعلام شده بود. و این مطلب در تمام این سالها توسط اطبا اعلام شده و گواهی پزشکی قانونی هم در این باره موجود است.

4- از روز اول طرح این ادعای زشت از طرف دهباشی، بیت امام(ره) اعلام کرده بود که اگر ایشان رسماً حرف خود را پس بگیرد و اعلام کند که سندی در این باره ندارد از شکایت صرف نظر می‌کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حسین دهباشی حبس دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند

نخستین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات برگزاری بیست‌ویکمین همایش بین‌المللی پیرغلامان حسینی درباره هم‌اندیشی پوشش رسانه‌ای این رویداد، صبح امروز، ۱۳ اردیبهشت‌ماه با حضور اعضای کمیته و مدیران خبرگزاری‌ها در سالن کنفرانس صدا‌وسیمای مرکز کرمان برگزار شد.

احمد علی‌رمضانی، مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان در این جلسه با بیان اینکه کمیته رسانه از کمیته‌های اساسی این همایش است، گفت: اگر قرار باشد به درجاتی از کمال برسیم باب آن، امام حسین (ع) است؛ بنابراین وظیفه داریم خادمان امام حسین (ع) را تکریم کنیم. این جلسه مورد توجه امام حسین (ع) است و ما در کمیته رسانه باید پیشنهاد تکمیلی خود را برای برگزاری بهتر همایش ارائه دهیم تا در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: در کرمان هیئت‌های مذهبی و خانه‌های قدیمی داریم که باید از ظرفیت همایش «پیرغلامان حسینی» برای معرفی آنها استفاده شود. حدود ۵۰ برنامه جانبی در جریان این همایش درنظر گرفته شده که در کرمان برگزار می‌شود و مهمانان خارجی نیز در همایش حضور دارند.

علی‌رمضانی با بیان اینکه همه خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان به‌ویژه خبرگزاری‌هایی که در حوزه دین فعالیت می‌کنند باید برای پوشش خوب رسانه‌ای همایش پیرغلامان حسینی پای کار باشند، تصریح کرد: در ایام برگزاری توجه کل شبکه‌های سراسری به کرمان است و این همایش به‌صورت سراسری پوشش داده می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان بر معرفی محافل مذهبی، خادمان و پیرغلامان حسینی و هیئت‌های عزاداری کرمان از سوی رسانه‌ها و همچنین تولیدات فضای مجازی تأکید کرد و گفت: این همایش یک اعلام آماده‌باش برای یک اقدام رسانه‌ای بزرگ در کرمان است که حتماً مورد توجه اهل بیت (ع) قرار خواهد گرفت.

یادآور می‌شود، بیست‌ویکمین همایش بین‌المللی «پیرغلامان حسینی» تیرماه امسال و در آستانه ماه محرم به میزبانی کرمان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • از جوابیه جواد هاشمی به ماجرای رپ خوانی تا حاشیه ای برای «نون.خ»
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد