Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: امکان صدور پروانه به صورت غیر حضوری شروع شده و شهرداری قول داده است تا پایان سال همه خدمات به صورت غیر حضوری بشود.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان ، محمد نورصالحی در نشست خبری آغاز سال دوم شورای اسلامی شهر اصفهان‌در دور ششم  اظهار داشت : درحوزه شهرسازی در یک سال گذشته اتفاقات خوبی افتاده اتوماسیون درگذشته در حال انجام بوده و قرار بود به خدمات غیرحضوری منتهی بشود امکان صدور پروانه به صورت غیر حضوری شروع شده و شهرداری قول داده است تا پایان سال همه خدمات به صورت غیر حضوری بشود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:کارگروهی در شهرسازی تشکیل شد در حوزه بافت فرسوده وپروژه هایی صورت گرفته در بافت های تاریخی کار گروه‌هایی با حضور شهردار  تشکیل شده و توجه بیشتری به این موضوع شده است.

  رئیس شورای شهر اصفهان بیان داشت : درحوزه حمل ونقل خط یک مترو قرار بر این است که ساعات بهره برداری  به جای ۹شب به ۱۰شب تغییر کند و روزهای تعطیل هم فعالیت بکنند ، اتفاقی که درپایان سال گذشته در حمایت از تولید داخل افتاد  افتاد بستن قراردادی باشرکت داخلی که کل تجهیزات ناوگان وتاسیسات برقی که ساخت داخل باشد .

 

نورصالحی  ادامه داد : درحوزه اتوبوس رانی درسال  ۹۶ 

۱۲۰۰ اتوبوس داشتیم وسال گذشته به خاطر کرونا ومشکلاتش ۶۰۰ اتوبوس در سطح شهر سرویس می داد.

در سال گذشته دوباره فرمول ۲۰درصد شهرداری ۶۰درصد دولت اعمال شد وشهرداری توانست اتوبوس جدید خریداری کند ؛اتوبوس هایی که کوچک ترن برای خطوط کم تقاضا تر همچنین‌ ۵۰ اتوبوس جدید خریداری شده  و  لایحه اش یکشنبه به شورا می آید قرار است با مشارکت بخش خصوصی  تعداد۶۰۰ اتوبوس به ۱۰۰۰ اتوبوس برسد.

رئیس شورای شهر اصفهان خاطرنشان کرد : بعد از تعطیلات مدرسه و دانشگاه ما با ازدحامی از مسافر روبه رو شدیم سرویس ها با ۳۰دقیقه تاخیر همراه بوده ومردم شاکی بودند ناوگان تاکسیرانی هم باید تحت کمک قرار بگیرد وتغییراتی ایجاد شود .

مجموعه بودجه حمل ونقل ۲۵۰۰میلیار تومان است که اهمیت این حوزه را می رساند 

او افزود : در حوزه درآمد شهرداری بحث شفافیت درآمد های شهرداری وهزینه های که برای پروانه پرداخت می‌شود دارای بحث هایی بود ودغدغه جدی بود وما از شورای پنجم شنیده ایم که مبارزه بافساد کار سختی است .

وی ادامه داد : درآمد ها چیزی شفاف  وقابل محاسبه است و هزینه پروانه هم سیستم محاسبه  می‌کند ونیاز به حساب کردن جداگانه شهرداری نیست ؛تشکیل سامانه سوت زنی گزارش ها داده شده بررسی شده و برخی گزارش ها درست بوده است درمورد اختلال ها که در شهرداری است ۰

دربحث حمایت از شرکت های دانش بنیان مصوبه الزام شهرداری اینکه بتواند همه نیازهایش را که دانش بنیان ها تولید می‌کند از شرکت دانش بنیان تهیه کند داشته ایم ۰

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان سرچ در گوگل صورت غیر حضوری شهر اصفهان سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه‌های شارژ موتورهای برقی در ۲ نقطه شهر اصفهان به‌صورت پایلوت نصب می‌شود

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: ایستگاه‌های شارژ موتور و خودروهای برقی به‌صورت پایلوت جانمایی و در دو نقطه شهر از جمله کنار باغ گل‌ها و چهارباغ بالا نصب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در حاشیه امضای قرارداد مشارکتی با مپنا با اشاره به امضای قرارداد راه‌اندازی و بهره‌برداری از دو ایستگاه شارژ خودرو و موتور سیکلت برقی بین شرکت برق و کنترل مپنا (مکو) با شهرداری اصفهان اظهار کرد: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری این کلان شهر بنا بر تاکیدات شورای اسلامی شهر، همچنین نیازهای ضروری شهر لازم شد تا در سال جاری تا حدودی از ساختار قبلی خود خارج شود و امروز سبد این سازمان بسیار متنوع است.

وی افزود: این سازمان جدای از مباحث ساختمانی، شرایطی را برای اجرای پروژه هایی همچون پروژه‌های درمانی، زیست‌محیطی و کاهش آلایندگی حمل‌ونقل، اتوبوس‌های برقی و موتورهای شارژی ایجاد کرده است تا سرمایه‌گذاران در این حوزه ورود کنند و ما بتوانیم این مهم را به طور مشارکتی انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی از مباحثی که در کاهش آلایندگی نقش به سزایی دارد، استفاده از موتورها و خودروهای برقی در سطح شهر است، در این راستا سازمان سرمایه‌گذاری تلاش کرده است تا شرایط استفاده از این موتورها را در خصوص جانمایی ایستگاه‌های شارژ این وسیله نقلیه فراهم کند.

حیدری ادامه داد: قراردادی که در حال حاضر شهرداری اصفهان با شرکت مپنا در این خصوص منعقد کرده است، نخستین قرارداد مشارکتی در کشور با شهرداری اصفهان است.

وی خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های شارژ به صورت پایلوت جانمایی و در دو نقطه شهر از جمله کنار باغ گلها و چهارباغ بالا نصب می شود، همچنین سه نقطه دیگر در آینده مشخص و برای نصب این ایستگاه‌ها آماده خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: در جانمایی ایستگاه‌های شارژ موتورسیکلت و خودروهای برقی به دلیل اینکه همچون جایگاه‌های سوخت فضای قابل توجهی را اشغال می کند، مشکلاتی وجود دارد، از این‌رو باید برای قرار گیری این جایگاه‌ها در محل مناسب بررسی‌های لازم صورت گیرد.

حیدری با اشاره به تبلیغ ایستگاه های شارژ خانگی در پروژه‌های مشارکتی افزود: در مجموع اگر این پروژه‌ها راه‌اندازی شود، در کاهش آلایندگی های حاصل از وسایل نقلیه بسیار موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه ما امروز به مهندسی خواسته پرداخته‌ایم، گفت: در حال حاضر در حوزه محیط زیست، کاهش آلایندگی و ریزگردها مشکلاتی داریم که برای رفع آن باید به سراغ مردم و سرمایه‌گذاران برویم تا بتوانیم این نیاز ضروری شهر را رفع کنیم.

کد خبر 749400

دیگر خبرها

  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • ایستگاه‌های شارژ موتورهای برقی در ۲ نقطه شهر اصفهان به‌صورت پایلوت نصب می‌شود
  • خروج علیه شهردار تهران
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟