Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تأکید بر ضرورت بهره‌مندی از فرصت‌ها در جهت ثبت و ضبط خاطرات والدین و همسران شهدا، گفت: در استان در زمینه ثبت و ضبط خاطرات والدین معظم شهدا، همسران شهدا و جانبازان ۷۰ درصد کم‌کاری و کوتاهی صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی،  در جلسه هماهنگی اجرای طرح تاریخ شفاهی، ثبت و ضبط خاطرات والدین معظم شهدا، همسران شهدا و جانبازان ۷۰ درصد لرستان، که با حضور مسئولان ارتش، جهاد، نیروی انتظامی و صدا و سیما به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان برگزار شد، گفت: هیچ چیزی به اندازه تاریخ شفاهی ماندگاری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تأکید رهبر معظم انقلاب در این زمینه اشاره کرد و افزود: در زمینه ثبت و ضبط خاطرات والدین معظم شهدا، همسران شهدا و جانبازان ۷۰ درصد استان لرستان کم‌کاری و کوتاهی صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام هاشمی اضافه کرد: ثبت و ضبط خاطرات والدین و همسران شهدا و جانبازان ۷۰ درصد باید در اولویت قرار گیرد و از ظرفیت صدا و سیما در این زمینه استفاده شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تأکید بر اینکه باید دیدار با خانواده شهدا در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد، گفت: با توجه به کهولت سن والدین شهدا از فرصت‌ها به خوبی استفاده شود و خاطرات شهدا ثبت و ضبط شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری بنیاد شهید تاریخ شفاهی دفاع مقدس ثبت و ضبط خاطرات والدین بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۰۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکرهای 392 شهید از بیمارستان ناصر در غزه بیرون کشیده شد

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، دفاع شهری نوار غزه اعلام کرد که پیکرهای 392 شهید از بیمارستان «ناصر» در شهر«خان یونس» در جنوب نوار غزه بیرون کشیده شد. 

دفاع شهری نوار غزه تأکید کرد که تا کنون نتوانسته است هویت 58 درصد از شهدا را مشخص کند.

دفاع شهری غزه تأکید کرد که دلیل وجود پیکرهای کودکان در گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر را نمی داند.

این سازمان تصریح کرد که آثار شکنجه  روی پیکرهای برخی از شهدا در بیمارستان ناصر واضح است.

دفاع شهری نوار غزه در ادامه گفت که رژیم اشغالگر اعدام های میدانی در بیمارستان ناصر انجام داده است و در این زمینه باید تحقیقات بین المللی انجام شود.

 

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • پیکرهای 392 شهید از بیمارستان ناصر در غزه بیرون کشیده شد
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا