Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از توئیت اهانت‌آمیز دهباشی درباره نحوه فوت حاج احمد خمینی بسیاری از دوستداران امام خواستار رسیدگی قضایی به این افترا و اهانت‌های او شده بودند.

یک منبع مطلع در این باره گفت:

۱- از حسین دهباشی دو شکایت مطرح شد. یکی از طرف موسسه تنظیم و نشر امام(ره) و دیگری از طرف خانواده. اولی را دادگاه به علت اینکه مدعی بود موسسه نمی‌تواند از طرف مرحوم سید احمد آقا شکایت کند رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی شکایت دوم را وارد دانست و آن را بررسی کرد.

۲- دهباشی در هیچ کدام از دادگاه‌ها سندی را ارائه نداده است. و اینکه مدعی است این مطلب را از آقای هاشمی شنیده دروغ است. چرا که هم خانواده اقای هاشمی رسما آن را تکذیب کرده‌اند و هم سندی بر مطلب خود ندارد. اگر جز این است مطلب اقای هاشمی را منتشر کند.

۳-دهباشی مرتباً می‌نویسد که چرا بیت امام(ره) علت فوت را اعلام نمی‌کنند؟ در حالیکه از همان روز اول رحلت یادگار امام علت مرگ ایشان سکته قلبی اعلام شده بود. و این مطلب در تمام این سالها توسط اطبا اعلام شده و گواهی پزشکی قانونی هم در این باره موجود است.

۴- از روز اول طرح این ادعای زشت از طرف دهباشی، بیت امام(ره) اعلام کرده بود که اگر ایشان رسماً حرف خود را پس بگیرد و اعلام کند که سندی در این باره ندارد از شکایت صرف نظر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

سلیمی نمین : دادستان به منع تعقیب حسین دهباشی اعتراض کرده است انتقاد تند جماران از دهباشی بابت «نسبت های ناروا به یادگار امام»

۲۱۲۱۲

کد خبر 1663326

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سید حسن خمینی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۱۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش + تصاویر
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش