Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید موسی موسوی چهارشنبه شب طی سخنانی که در محل سالن شهید جنگ آور فرمانداری لامرد و در مراسم تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان برگزار شد ادامه داد:  دو سال است که پیگیری این امور و مقدمات آن صورت پذیرفته و در نهایت روز گذشته با انجام جلسه ای ۳ ساعته که ابهاماتی نیز برای مدیران مناطق آزاد وجود داشت،  ابهامات برطرف و تصویب آن صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری نسبت به تصویب نهایی آن در شورای مناطق آزاد تجاری کشور  مجلس و دولت گفت: امید است شاهد برپایی دهمین منطقه تجاری آزاد کشورمان در شهرستان لامرد باشیم.


سید موسی موسوی افزود: امروز نگاه و نظر مسوولین استان و کشور معطوف به پروژه های دو شهرستان لامرد و مهر است و نگاه استراتژیک به پروژه های شهرستان در دولت وجود دارد.

وی افزود؛ فاز دوم و سوم آلومینیوم، پروژه های راهسازی لامرد - پارسیان، پروژه انتقال آب دریا و ... از جمله پروژه هایی است که هر کدام نشان از توجه خاص به این دو شهرستان است.

وی در خصوص تودیع و معارفه فرمانداران نیز گفت: ابراهیم کرامت فر سمت و مسوولیت فرمانداری را تحویل گرفته و آقای رستگار فرماندار پیشین نیز در سمت مشاور سیاسی امنیتی استانداری فارس مشغول به فعالیت خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد؛ فرماندار جدید  شناخت خوبی از لامرد دارد زیرا سابقا رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوده  و در بطن مردم حضور داشته و شخصیت بسیار خوش فکری است از همین رو از تمامی مسئولین می خواهم پاشنه کفش خود را بالا کشیده و تمام وقت در خدمت مردم باشید.

کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس نیز در ادامه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دکتر حیاتی نماینده فقید شهرستان های لامرد و مهر گفت: خدمات ایشان هیچگاه از اذهان مردم لامرد و مهر و حتی مسوولین استانی نخواهد رفت.

وی در ادامه افزود لامرد شهرستانی است که امکاناتش صرفا به خودش متعلق نیست و موقعیت فرا استانی گرفته است و روز به روز بر توفیقات شهرستان اضافه می شود.


و با برشمردن فرصت های این منطقه گفت: نزدیکی به دریا که نگینی است برای کشور و وجود ذخایر عظیم انرژی این منطقه را در سطح ملی و حتی فراملی قرار داده است. از طرفی صنایعی که در این دو شهرستان قرار گرفته اهمیت این جا را زبان زد کرده است.

وی خاطرنشان ساخت: خواسته اصلی استاندار  فارس این است که مسئولین و بویژه فرماندار جنبه مردمی بودن را به طور کامل حفظ و رعایت کنند.

کریمی گفت: خدا را شاکریم که مردمی صبور و با درایت داریم. آنها متوجه هستند که این مشکلات ناخواسته است اما این دلیل بر آن نیست که ما یار و یاور مردم نباشیم، مسوولین باید همیشه درب اتاقشان باز باشد و غم خوار مردم باشیم و مردم پذیر باشیم. حتی اگر نمی توانیم کاری کنیم اما سخنان مردم را بشنویم.

ابراهیم کرامت فر، سرپرست جدید فرمانداری لامرد نیز در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و زنده یاد دکتر حیاتی نماینده فقید این شهرستان بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های توسعه در این شهرستان تاکید کرد.


وی گفت: دولت برای خدمت بی منت آمده است و دیدید که رییس جمهور با وجود طوفان شن در جمع مردم حاضر می شود و حقیقتا برای خدمت آمده است.

سرپرست فرمانداری لامرد گفت: بنده به عنوان نماینده عالی دولت و شما مسوولین  نباید کمتر از ایشان عمل کنیم.

کرامت فر ادامه داد مردم هرجا که نیاز باشد چه حماسه آفرینی هایی می کنند پس رسالت ما خدمت به این مردم و بزرگواران است.

سرپرست فرمانداری لامرد با اشاره به سابقه خدمتی خود در این شهرستان گفت: بنده دو سال در این منطقه خدمت کردم و در برهه هایی که در استانداری بوده ام و چه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سایر سمت هایی که داشته ام با لامرد و ظرفیت های آن آشنا هستم و خیلی از کسانی که در جلسه هستند را با اسم و سمت می شناسم و در لامرد احساس غریبی نمی کنم.

کرامت فر گفت: مدیریت اجرایی شهرستان کار سختی است و بنده به آن مطلع هستم و باید اراده و انگیزه وجود داشته باشد و محکم و با اقتدار با همکاری شما این مسوولیت را به خوبی انجام دهیم .

فرماندار جدید لامرد گفت: لامرد را می توان الگوی پیشرفت در جمهوری اسلامی پس از انقلاب نام برد. شهرستانی محروم که به اوج صنعت و قدرت و پیشرفت رسیده است. تمامی دستگاه های شهرستان پای کار بیایند و لامردی قوی و مقتدر بسازند.

شهرستان لامرد در فاصله ۳۶۵ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها لامرد منطقه ویژه اقتصادی لامرد دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لامرد منطقه ویژه اقتصادی لامرد دولت سیزدهم لامرد منطقه ویژه اقتصادی لامرد دولت سیزدهم فرمانداری لامرد لامرد و مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله «هاشم نیازی» نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه آیت‌الله نیازی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه دولت در مسیر محرومیت‌زدایی برای استاندار لرستان در منصب جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان ضمن تقدیر از اهتمام و تلاش مجموعه روحانیت در تبیین مسائل استان، به بحث و تبادل نظر در خصوص بخشی از برنامه‌ها و اقدامات مدیریت استان در حوزه‌های مختلف پرداخت.

در این دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی، حجت‌الاسلام حیات الغیب مدیر حوزه علمیه کمالوند خرم‌آباد و حجت‌الاسلام موسوی نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان حضور داشتند.

کد خبر 6095391

دیگر خبرها

  • بوی نامطبوع شهرستان بندرترکمن را فراگرفت/ فرماندار: علت حادثه در حال بررسی است
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • ایجاد منطقه آزاد مغان راپیگیری می‌کنم/کشاورزی شاه‌کلید توسعه مغان
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد