Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی در جلسه محرومیت‌زدایی استان قم، با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی و توجه به نیازمندان از ابتدای انقلاب مورد توجه قرار گرفته است، اظهار کرد: در طول این مسیر اگرچه سازمان‌ها و نهادهای متعددی فعالیت داشته‌اند ولی اصل کار را مردم انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متاسفانه در مسیر اجرای خدمت‌رسانی به مردم مشکلاتی وجود دارد، عنوان کرد: اگرچه نقدهایی در زمینه خدمت‌رسانی وجود دارد ولی باید به این فکر کنیم اگر همین اقدامات نیز انجام نمی‌شد، امروز چه اوضاعی داشتیم.

استاندار قم با اشاره به اینکه با این کمک‌ها شاید تحول اساسی در یک زندگی ایجاد نشود، افزود: برای خدمت‌رسانی باید از قالب‌های سازمانی خارج شویم به سمت فعالیت‌های جهادی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه باید هم‌پوشانی‌ها توسط خود گروه‌ها و سازمان‌ها برطرف شود، خاطرنشان کرد: جامعه هدف برای خدمت‌رسانی نباید به کمیته امداد و بهزیستی خلاصه شود بلکه به تمام افرادی که نیازمند هستند باید خدمت کنیم.

شاهچراغی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی سیستم مشکلی ندارد بلکه بعضا افرادی که در این سیستم‌ها فعالیت می‌کنند دچار مشکل هستند.

وی با بیان اینکه اگر در اقدامی موازی کاری شود، ایرادی به آن وجود ندارد، یادآور شد: در حوزه خدمت‌رسانی اگر خانواده‌ای دوبار خدمات دریافت کند ایرادی ندارد بلکه ایراد اصلی این است که در میان تمام سازمان‌ها و گروه‌ها نیازمندی خدمات را دریافت نکند.

استاندار قم با اشاره به اینکه مشارکت عمومی و مردمی را باید در کار خیر افزایش دهیم، بیان کرد: باید با اهالی محلات صحبت شود تا عموم مردم حتی با رقم های پایین و حتی برخی با خدمات فنی خود در کارهای خیر مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ‌سازی لازم انجام شود تا نیازمندان برخی نیازهایشان را خودشان تامین کنند، اظهار داشت: اگرچه ارتباط گروه‌های جهادی با سازمان‌ها خوب است اما اگر این ارتباط افزایش یابد، گروه‌های جهادی از ماهیت خود خارج خواهند شد.

شاهچراغی با اشاره به اینکه بخشی از نیازمندی‌های مردم در بستر حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی است، عنوان کرد: متاسفانه آن‌گونه که باید در این زمینه فعالیت نشده است و امروز مشکلات متعددی را در پی خود به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه اشتغال نقش کلیدی‌ در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد، مطرح کرد: در استان قم ظرفیت بسیار خوبی برای اشتغال آفرینی وجود دارد که باید جدی گرفته شود.

استاندار قم با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال نیازمند توجه جدی‌تری هستیم، خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حوزه عقب افتادگی‌ها بسیار است که نیازمند تلاش‌های فوق العاده هستیم.
 

برچسب‌ها سید محمدتقی شاهچراغی قم استانداری قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید محمدتقی شاهچراغی قم استانداری قم سید محمدتقی شاهچراغی قم استانداری قم استاندار قم خدمت رسانی سازمان ها گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است

سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا (ع) در دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و شورای حوزه‌های هفت گانه مشهد گفت: در مساله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که رهبر معظم انقلاب فرمودند، "جهش تولید با مشارکت مردم" و این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات اظهار کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم ما را مسموم کرده و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به روز معلم و روز کارگر گفت: معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظور خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب حرکت می‌کنند.

غیاثی افزود: بسیج ادارات و کارمندان سپاه خراسان رضوی یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای ماموریت‌های بر زمین مانده دارد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) نیز گفت: بسیجیان ادارات و کارمندان سپاه استان یکی از قشر‌هایی است که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای ماموریت‌های بر زمین مانده را دارد.

احمد زارعی با تاکید بر رفع مشکلات و مساله کمک و خدمت‌رسانی به جامعه و اقشار مختلف مردم افزود: فرماندهان بسیج در ادارات، حافظان ارزش‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند که پایه مهم آن فقط مردم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان