Web Analytics Made Easy - Statcounter

«معصومه حسنی خوانسار» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص جزییات برگزاری این جشنواره، افزود: در این جشنواره دو گروه «کتابداران» شامل دانشجویان رشته کتابداری، کتابداران شاغل نهادی مشارکتی و غیره و همچنین تمامی علاقه مندان شامل مادران، مربیان و شاغلان سایر دستگاه ها (شهرداری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کانون مساجد و غیره) به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بخش های جشنواره قصه گویی صحنه ای، دیجیتال و در سه سطح ملی، منطقه‌ای و استانی است، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در بخش قصه‌گویی صحنه‌ای می توانند فیلمبرداری از قصه‌گویی خود به صورت حضوری و بر صحنه، بدون استفاده از جلوه های صوتی و تصویری، تدوین و به وبگاه جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در ادامه گفت: همچنین علاقه‌مندان به شرکت در بخش قصه گویی دیجیتال، قصه‌گویی در بستر نرم افزار های دیجیتال و به صورت الکترونیکی (ترکیبی از تصویر، ویدئو، متن، صدای قصه گویی، انیمیشن و غیره) تهیه و فایل ویدئویی را به وبگاه جشنواره به آدرس WWW.SAMAKPL.IR بارگذاری و ارسال نمایند.

وی در خصوص مراحل اجرایی دوسالانه «نهال امید» و زمان آن خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در جشنواره تا ۳۱ مرداد ماه مهلت دارند پس از ثبت نام در وبگاه، ویدئویی از قصه گویی خود را (حداکثر ۴ اثر) فیلمبرداری و ضبط نموده و به وبگاه جشنواره ارسال می‌کنند.

حسنی‌خوانسار همچنین درباره جوایز دوسالانه «نهال امید» گفت: در مرحله «مقدماتی استانی» از ۱۲ نفر برتر این مرحله (به ازای کسب نمره ۱۸ به بالا) در سطح استان با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی (۷ میلیون ریالی) به نسبت میزان مشارکت در دو بخش (هر بخش سه نفر) قصه گویی صحنه‌ای و دیجیتال از ۶ نفر کتابدار با ۶ نفر سایر شرکت کنندگان تقدیر خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه ادامه داد: به همین ترتیب در مرحله «نیمه نهایی منطقه‌ای» نیز از ۱۲ نفر برتر این مرحله در سطح منطقه با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی ۱۰ میلیون ریالی تقدیر خواهد شد، همچنین در مرحله «نهایی کشوری» از ۱۲ نفر برتر این مرحله در سطح کشور با اهدای لوح تقدیر آلبوم اجرا و جایزه نقدی ۳۰ میلیون ریالی تقدیر می شود.

برچسب‌ها نهاد كتابخانه های عمومی کشور جشنواره قصه گویی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نهاد كتابخانه های عمومی کشور جشنواره قصه گویی کرمانشاه نهاد كتابخانه های عمومی کشور جشنواره قصه گویی کرمانشاه قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید

قهرمان ۲۲ دوره گرنداسلم با اشاره به دومین پیروزی‌اش در مسترز مادرید گفت که تلاش می‌کند در ادامه هم از حضور در این مسابقات لذت ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، تنیسور 37 ساله اسپانیایی در مورد صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات سری مسترز در مادرید گفت: برخی چیزها خوب پیش رفت، برخی نه چندان. من راهی برای مقابله با این موضوع پیدا کردم. در ست سوم حتی با چند اشتباه توانستم غیرقابل پیش‌بینی‌تر بازی کنم. این موضوع روند مسابقه را تغییر داد.

نادال: رولان گاروس مهمترین تورنمنت من است

وی اظهار داشت: اکنون حال خوبی دارم و از بازی در این تورنمنت لذت می‌برم. این برای من خیلی معنی دارد. سعی می‌کنم به رؤیاپردازی ادامه دهم. فردا روز جدیدی برای ادامه رؤیاپردازی و بازی مقابل این جمعیت شگفت‌انگیز خواهد بود. این برای من بی‌نهایت مهم است.

نادال در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی مسترز مادرید پدرو کاچین آرژانتینی را با نتایج 6 بر 1، 6 بر 7 (5 بر 7، 6 بر 3) شکست داد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • دیدار ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستان با مقام معظم رهبر/معلم استوار ترین مربی برای انسان ها است
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت