Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@18:22:43 GMT

قیاسی: دروازبان گیتی پسند موقعیت را از بازیکنانم گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۱۸۴۶

قیاسی: دروازبان گیتی پسند موقعیت را از بازیکنانم گرفت

به گزارش"ورزش سه" و به نقل از فارس، سیدوحید قیاسی بعد از شکست 2 بر صفر فردوس قم مقابل گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: در ابتدا تشکر می‌کنم از باشگاه خوب گیتی‌پسند و رسانه‌ها، تبریک ویژه به تیم گیتی پسند انها یک تیم تاکتیکی و فنی همراه با فنی بسیار قوی هستند کادر فنی در طول هفته این تیم را  به آنالیز کرده بودند و همانطور که مشاهده کردید توانستیم تا  قبل از 6 دقیقه آخر بازی به اهداف خود برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  در ادامه گفت:  با این نفراتی که داریم به خوبی توانستیم تا دقایق آخر در مقابل تیم خوب گیتی‌پسند  بازی را به تساوی بکشانیم درست است 2 بر صفر شکست خوردیم اما در این بازی چند موقعیت گل زنی داشتیم که متأسفانه دروازبان خوب گیتی پسند این موقعیت‌‌ها  را از بازیکنانم گرفت.

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم افزود: با تمام این شرایط  در بازی مقابل گیتی‌پسند کار سختی داشتیم البته از ابتدای شروع لیگ ما با کمبود بازیکن روبه‌رو هستیم. در طول هفته به بازیکنام گفته بودم که  این تیم بازیکنان تکینیکی و دریبل‌زن بالایی دارد. متأسفانه گل او را اتفاقی خوردیم و اتفاق هم جزیی از بازی است اما می‌توانستیم حداقل با یک امتیاز اصفهان را ترک کنیم.

وی در پاسخ به اعتراض بازیکنانش به پنالتی این بازی عنوان کرد: من هیچ زمانی در مورد داوری صحبتی نکردم و با تمام احترامی که برای داوران هستم  واقعاً پنالتی نبود و بازیکنم هم گفت اگر واقعا پنالتی بود و کارشناسان نظر دادند من ورزش و فوتسال را رها می کنم.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قحطی گل در دیار کویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و شمس آذر قزوین در چهارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۹ یکشنبه ۱۶اردیبهشت در ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی سرد و کسل کننده گلی در برنداشت.

بازی ضعیف دو تیم حوصله تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بیننده های تلویزیونی را سر می برد و در نهایت هم هیچ یک موفق به گشودن دروازه یکدیگر نشدند.

بازی بیشتر در میانه های زمین جریان داشت و دو تیم به زیر توپ می زدند و رفع تکلیف می کردند.

تنها موقعیت خطرناک این دیدار را روبرتو تورس هافبک اسپانیایی سیرجانی ها خلق کرد جایی که در اواخر نیمه دوم روی یک ضربه ایستگاهی توپ را به تیر دروازه علیرضا جعفرپور کوبید تا آه از نهاد هواداران گل گهر بلند شود.

دیگر نکته این دیدار کم موقعیت اخراج معین قربانی بازیکن شمس آذر در واپسین ثانیه های بازی بود که شمس آذر را ۱۰ نفره و او را از حضور در دیدار بعد محروم کرد.

شمس آذر با این تساوی ۳۶ امتیازی شد تا در رده هفتم جدول رده بندی باقی بماند.

این تیم در هفته بیست و هفتم این رقابت‌ها باید در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین از قوی سپید انزلی یعنی ملوان پذیرایی کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903313

دیگر خبرها

  • قحطی گل در دیار کویر
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • ستاره پرتغالی الاتحاد در لیست سیاه لیگ عربستان!