Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی حقانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جلسه هیات مدیره باشگاه کراپ الوند بعدازظهر امروز در این باره تشکیل می شود.

وی درخصوص عملکرد تیم تا هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشور، گفت: از نتیجه به دست آمده راضی هستیم و آن را خوب ارزیابی می کنیم.

این مسوول ورزشی درخصوص ادعای سرمربی باشگاه مبنی بر رفتار بد مدیریت باشگاه کراپ با وی، گفت: در این خصوص باید جلسه هیات مدیره تشکیل و درخصوص آن اعلام نظر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته تیم کراپ الوند در بیرون از خانه به مصاف سن ایچ ساوه رفت که اولین باخت کراپ مقابل صدرنشین لیگ با نتیجه چهار بر دو رقم خورد تا این تیم از صدر جدول در رده چهارم قرار گیرد.

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند در ادامه با انتشار مطلبی در فضای مجازی ادعا کرد که به دلیل برخورد ناشایست مدیران باشگاه از سمت خود استعفا کرده است.

خوراکچی در این باره نوشت: از نیم فصل دوم سال گذشته تا به امروز ۲۰ بازی بر روی نیمکت کراپ الوند نشسته‌ و با کمک کادر فنی، بازیکنان و مدیران باشگاه‌ در طول این مدت فقط دو شکست یکی در مقابل مس و دیگری مقابل سن‌ایچ ساوه داشته است.

وی گفت: دیروز بعد از شکست مقابل سن‌ایچ، با حضور مدیریت باشگاه کراپ در رختکن و در اتفاقی نادر، قداست سرمربی و کادر فنی در حضور بازیکنان خدشه‌دار شد بنابراین استعفای خودم را اعلام می‌کنم.

برچسب‌ها فوتبال لیگ برتر فوتسال فوتسال استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر فوتسال فوتسال فوتبال لیگ برتر فوتسال فوتسال استان قزوین باشگاه کراپ کراپ الوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی به عنوان قهرمانی آسیا رسید که وحید شمسایی سرمربی این تیم قراردادی با فدراسیون ندارد!

شمسایی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که به درخواست خودش قراردادی با فدراسیون فوتبال امضا نکرده؛ او گفت که خواهان تاخیر در عقد قراردادش شده تا اگر تیم ملی فوتسال قهرمان آسیا نشد، استعفا بدهد و برود.

حالا اما با توجه به کسب جام قهرمانی توسط فوتسالیست‌های ایران مسئولان فدراسیون در صدد هستند تا هرچه سریع‌تر قرارداد شمسایی را امضا کنند.

احسان اصولی، رییس کمیته فوتسال، روز دوشنبه اعلام کرد که در خدمت شمسایی خواهند بود و در همین رابطه خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که امضای قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال در اولویت برنامه‌ها قرار خواهد گرفت.

شمسایی قرار است به زودی به دیدار مهدی تاج برود و مهم‌ترین بحث در این خصوص قرارداد سرمربی فوتسالیست‌های ایران است. قرارداد او بعد از تنظیم از سوی بخش حقوقی به هیئت رییسه فدراسیون فوتبال خواهد رفت تا آنجا مصوب شود و به امضای رییس فدراسیون و شمسایی برسد تا حضور سرمربی ایران رسمی شود.

دیگر خبرها

  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم