Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقی کریمیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :۲نوجوان ۱۶ ساله حوالی ساعت ۱۵ روز گذشته به همراه اعضای تیم فوتبال خود به دریا رفته بودند ، ولی گرفتار موج های شکافنده شده و غرق شدند .

وی با اظهار این که این یکی از مغروغین شده از شهرستان بابل و دیگری غیر بومی است، ادامه داد : این افراد در قالب یک تیم فوتبال برای تفریح به این منطقه ساحلی آمده بودند که به رغم تذکر ناجیان غریق مبنی بر نیمه آرام بودن دریای مازندران ، اما این افراد بی توجهی کرد و به دریا زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات نجات غریق مازندران اضافه کرد : از روزگذشته تاکنون ۱۵ نفر از نیروهای نجات غریق مازندران در تلاش برای یافتن اجساد این غریق هستند که تاکنون منجر به نتیجه نشده است .

وی با اشاره به اینکه منطقه ای که این دو نفر غرق شدن منطقه شنا ممنوعه بود ، گفت : این افراد گرفتار موج های شکافنده دریای مازندران شدند و نتوانستند از این موضوع خلاص شوند .

به گفته کریمیان برای پیدا کردن اجساد غرق شدگان بخش زیادی از نیروهای امدادی درگیر کار شدند ،نیروهای هلال احمر هم به کمک ناجاین غریق آمدند.

وی افزود : یکهزار ناجیان غریق در ۴۲۰ نقطه حادثه خیز سواحل دریای مازندران مشغول به خدمت هستند .

رییس هیات نجات غریق مازندران گفت : از آغاز اجرای طرح سالمسازی دریای مازندران ( از اول خرداد ماه ) ۷۵۱ نفر توسط ناجیان غریق استان از غرق شدن نجات یافتند که از این تعداد ۶۶ نفر در محل بروز حادثه احیا و به بیمارستان منتقل شدند . 

اوایل این هفته نیز سه نفر در سواحل دریای مازندران در منطقه بابلسر و گوهرباران ساری غرق شدند  .

مازندران دارای ۱۵ شهرستان ساحلی است که در این میان محمود آباد با ۳۰ کیلومتر ساحل آزاد و بیش از ۱۲۰ راه دسترسی دارای ۱۶ طرح، بابلسر با ۲۷ کیلومتر نوار ساحلی و ۱۳ کیلومتر نوار ساحلی قابل شنا با ۱۵ طرح سالمسازی، از شاخص‌ترین شهرستان های مرکزی استان در اجرای این طرح محسوب می‌شوند.

برچسب‌ها فدراسیون نجات غریق ساری مازندران بابلسر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون نجات غریق ساری مازندران فدراسیون نجات غریق ساری مازندران بابلسر دریای مازندران نجات غریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران

سیدحسین علوی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جوان اهل شهرستان گرمی مغان که در تهران با یک افغانی درگیر و مرتکب قتل شده بود پس از سه سال با پیگیری های ستاد صبر استان و تلاش های شبانه روزی و چند ماهه هنرمندان و فعالان فضای مجازی استان اردبیل از قصاص نجات پیدا کرده و به آغوش خانواده و دیار خود بازگشت.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته خانواده ای از شهرستان گرمی مغان به ستاد صبر استان مراجعه کرده و درخواست کمک برای نجات فرزند جوان خویش را کردند و ابراز داشتند که در یک نزاع و درگیری ناموسی در تهران پسرشان مرتکب قتل شده و یک مرد افغانی را ناخودآگاه به قتل رسانده است و حکم قصاص قطعی شده و می خواهند این حکم را اجرایی کنند.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف اردبیل ادامه داد: بعد از درخواست این خانواده و ورود صلح یاران ستاد صبر استان و تلاش های آنان خانواده مقتول از قصاص منصرف شده و خواستار پرداخت دیه شدند.

علوی بیان کرد: بنا به علت عدم توانایی مالی خانواده قاتل در پرداخت دیه با هماهنگی ستاد صبر استان هنرمندان و فعالان مجازی استان اردبیل برای جمع آوری مبلغ خواسته شده در فضای مجازی فراخوان زده و بعد از چند ماه تلاش مبلغ رضایت را جمع آوری کرده و رضایت قطعی از خانواده مقتول اخذ شد و این جوان نادم به آغوش خانواده و شهر خود بازگشت.

رییس مرکز حل اختلاف استان در پایان گفت: هیأت بخشایش، صلح یاران و خیرین نیک اندیش ستاد صبر استان در سال گذشته توانستند با تلاش های جهادی و مستمر خود ۹ پرونده قتل را با صلح و سازش مختومه کرده و از قصاص ۹ انسان نادم و گرفتار جلوگیری کنند.

کد خبر 6094969

دیگر خبرها

  • فیلیپین سفیر چین را فراخواند
  • نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران
  • خروج ناوهای اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • عکس | غریق نجاتی که به سمت شما پرواز می کند
  • خروج ناو‌های اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • پسرفت دریای خزر مشکل بنادر مازندران
  • غریق‌نجاتی که به سمت شما پرواز می‌کند
  • کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم
  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته