Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:04:25 GMT

دستگیری شکارچیان متخلف سابقه دار در شهرستان گرمه

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۱۹۷۴

دستگیری شکارچیان متخلف سابقه دار در شهرستان گرمه

عبدالرحمن زحمتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی گشت مشترک شبانه پرسنل یگان حفاظت محیط زیست گرمه و قرقبانان قرق اختصاصی اوزوم در منطقه کوه بهار، ۴ نفر شکارچی متخلف سابقه دار دستگیر شده و مقادیری گوشت و اجزای بدن یک رأس میش وحشی کشف و ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گرمه ادامه داد: متخلفین در ابتدا با توجه به حضور مأمورین از محل متواری و پس از چندین ساعت با انجام تحقیقات، متخلفین شناسایی و طی دستور قضائی دستگیر و به جرم شکار غیرمجاز جانوران وحشی حمایت شده به مراجع قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متهمین در دادسرا به جرم شکار غیر مجاز جانوران وحشی محاکمه خواهند شد.

زحمتی خاطرنشان کرد: مطابق قانون شکار و صید، جریمه شکار غیرمجاز هر رأس قوچ وحشی بابت مطالبه ضرر و زیان ۲۵۰ میلیون ریال و هر رأس میش وحشی ۷۵۰ میلیون ریال تعیین شده است.

کد خبر 5566196

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری گرمه شکارچی شکار و صید بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی کرمانشاه گرگان آمار کرونا اردبیل اربعین 1401 روز خبرنگار آزادگان جنگ تحمیلی هفته دولت شیوع کرونا ایلام محرم 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از دستگیری باند سارقین تاسیسات اداره مخابرات این شهرستان با کمک نیروهای فراجا خبر داد.

به گزارش مهر، حامد محمدی، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از شبکه مخابرات و از دسترس خارج شدن خدمات نسبت به ۹۰۰ مشترک و خسارتی قریب به ۴۰۰ میلیون تومان، موضوع شناسایی و دستگیری مجرمین در دستور کار ضابطین قضائی قرار گرفت.

وی افزود: با دستورات قضائی عوامل انتظامی شهرستان رودبار جنوب اقدام به گشت زنی هدفمند و بررسی دوربین‌های مداربسته منتهی به صحنه جرم کردند و در نهایت دو فرد در این رابطه دستگیر شدند و به ۲۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

محمدی، افزود: پس از بازجویی‌ها ردپای یک مال خر در این باره مشخص شد که پس از بازرسی‌های متعدد یک انبار با مقادیر قابل توجهی از کابل‌های مسروقه کشف و ضبط گردید و در نهایت مجرمین با قرارهای صادره قضائی روانه زندان شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس