Web Analytics Made Easy - Statcounter

فيفا دستمزد مربيان را از منابع فدراسيون هاى عضو پرداخت نمى كند و اين آخرين ميخ بود بر تابوت روياهاى خيالى متهمان پرونده ويلموتس؛ خبرى از بذل و پخشش ثروت فوتبال ايران در فيفا نيست.

شما مانده ايد و چهار ميليون يورو بدهى باقيمانده به ويلموتس ، ٣٢ ميليارد بدهى مالياتى پرونده كه فعلا به گردن فدراسيون افتاده و البته ساختمان ارزشمندى كه در دوره محمد دادكان خريدارى شد و در دوره ويرانگر شما با استقراض غير قانونى از شستا به باد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همان روزهايى كه تحويل سند قطعى ساختمان فدراسيون به نام شستا نهايى مى شد واحدهاى مجلل متهم پرونده ويلموتس در برج زيبا و لاكچرى نياوران هم به مرحله تكميل و تحويل رسيد.
از نياوران تا سئول راز دارا و ندار اين روزهاى فوتبال ايران است. ساختمانى را به باد دادند، فوتبال و فدراسيون را به ورشكستگى مطلق رساندند به گونه اى كه حالا مشخص نيست خسارت سنگين به جا مانده از اين سونامى چگونه بايد جبران شود اما در سوى ديگر فارغ از فاجعه اى كه بر سر فوتبال و فدراسيون آمده، برج هاى مجلل تحويل بعضى از متهمان اصلى اين پرونده شده است.

برخى اسناد نشان مى دهد كه متهم اصلى فاجعه ويلموتس درست در همان ايام سه واحد مجلل و لاكچرى با متراژ ٣٠٠ تا ٣٨٠ متر مربع در طبقات مختلف يكى از شكيل ترين و البته گران ترين برج هاى مطرح تهران خريدارى كرده و در همان زمانى كه سند ساختمان فدراسيون به شستا تحويل شد آپارتمان هاى مجلل آقايان هم به مرحله بهره بردارى رسيد.

ارزش اين واحدها حداقل دو ميليارد در هر متر مربع است و شايد قيمت فعلى همين سه واحد بيش از ارزش كل ساختمان فدراسيون فوتبال باشد،
در اين شرايط البته طبيعى است كه آقايان نه توجهى به آوارگى و بى خانمان شدن فدراسيون داشته باشند و نه هدر رفتن نزديك به ٤٠٠ ميليارد از ثروت فوتبال ايران برايشان اهميتى داشته باشد.

فدراسيون فوتبال اگر همين امروز بخواهد براى بازگرداندن ساختمان فعلى خودش اقدام كند حداقل مى بايست ١٥٠ ميليارد بپردازد تا شايد موفق به خريد دوباره ساختمانى شود كه با سند تك برگ رسما و قانونا متعلق به تامين اجتماعى است!


در منطقه خوش آب و هواى نياوران اما خبرى از اضطراب و نگرانى نيست، ساختمانى به باد رفت و ساختمان ها و آپارتمان هاى مجلل ديگرى به دست آمد و آقايان خرسند از تصميمات نا به جا و ويرانگر گذشته مى گويند از حساب فيفا بدهى ويلموتس را مى دهيم.

ادعاى امروز متهمان پرونده ويلموتس اين است كه بر خلاف باور مردم ، مواضع رسانه ها و اعتراض و پيگيرى نمايندگان مجلس هيچ كسى حق ندارد در قبال اين فاجعه بزرگ عاملان و مقصران را مورد بازخواست قرار دهد، همچنين غرامت بى سابقه ويلموتس از حساب فوتبال ايران در فيفا پرداخت مى شود اما حالا فدراسيون جهانى فوتبال اعلام كرده حاضر به پرداخت طلب ويلموتس و يا هر مربى ديگرى از اين طريق نخواهد بود.
سوال اين است كه در اين شرايط چه كسى وظيفه دارد خسارت ويران گر اين فاجعه را پرداخت كند؟

چه كسانی مسئول تنظيم قرارداد فاجعه آميز يك جانبه به سود كلاهبردار بلژيكى هستند؟ چه كسانی مربى ٢٥٠ هزار دلارى ليگ مراكش را با قرارداد ٢/٣ ميليون يورويى به ميزان ده برابر عدد واقعى به فوتبال ايران آوردند و در طول اين سه سال نه يك بار از مردم عذرخواهى و نه حتى از اين فاجعه اظهار ندامت و پشيمانى كرده اند؟


بهتر نيست به جاى مردم، دولت، مجلس و يا حتى بذل و بخشش اندوخته فوتبال كه با تلاش و زحمت همه اهالى فوتبال ايرات در صندوق فيفا جمع شده كاخ نشينان پرمدعا تاوان اشتباه بزرگ و نابخشودنى خودشان را پرداخت كنند؟

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم هوشنگ ابتهاج سلمان رشدی سامانه سماح بازگشت آزادگان مذاکرات وین فدراسیون فوتبال انتخابات فوتبال قرارداد ویلموتس مقصران ویلموتس محرم هوشنگ ابتهاج سلمان رشدی سامانه سماح بازگشت آزادگان مذاکرات وین فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تا دهم ربیع‌الاول ساختمان در دست احداث استانداری لرستان تکمیل و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری استان در این ساختمان مستقر شود.

ابوطالب شفقت امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بازدید از ساختمان جدید استانداری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ساختمان به دلیل نبود منابع اعتباری زمان زیادی صرف احداث آن شده و برای تکمیل به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی اضافه کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان مسئول این پروژه است و از امروز تا حداکثر دهم ربیع الاول فرصت دارند تا این پروژه را تکمیل و در آن مستقر شود.

استاندار لرستان یادآور شد: در این ساختمان نواقص معماری وجود دارد که نیاز است با کمترین هزینه و تغییرات، اصلاح معماری در آن صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • ضرب الاجل استاندار لرستان برای تکمیل ساختمان استانداری
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • تهران قدیم| ساختمان راه آهن تهران ۷۸ سال قبل/ عکس
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد