Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-02@02:07:28 GMT

پاسخ تیته به ام‌باپه

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۲۱۰۵

پاسخ تیته به ام‌باپه

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل به اظهار نظر اخیر ام‌باپه درباره کیفیت پایین رقابت‌های انتخابی در آمریکای جنوبی در مقایسه با اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از DPA، کیلیان ام‌باپه اخیرا به مقایسه بازی‌های انتخابی جام جهانی در قاره اروپا با قاره آمریکای جنوبی پرداخت.

او فوتبال اروپا را پیشرفته‌تر از فوتبال آمریکای جنوبی دانست و درخشش تیم های اروپایی در جام های جهانی را دلیلی روشن در این زمینه دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ام‌باپه گفت: تیم‌های اروپایی در رقابت های بزرگ جهانی مثل جام جهانی می درخشند چرا که بازی های انتخابی در این قاره سخت تر و باکیفیت تر از قاره آمریکای جنوبی هستند. فوتبال در آمریکای جنوبی پیشرفت نکرده است. به نظرم رقابت های انتخابی جام جهانی در اروپا بسیار سخت تر از رقابت‌های انتخابی در آمریکای جنوبی است.

این اظهار نظر ام باپه باعث شد تا تیته سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل واکنش نشان دهد و آن را رد کند.

او گفت: با تمام احترام به تیم آذربایجان باید بگویم که ما در قاره آمریکای جنوبی با آذربایجان بازی نمی کنیم. در اینجا هیچ بازی آسان نیست. به نظرم سطح رقابت های انتخابی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی سخت تر از اروپاست.

در ۴ دوره اخیر جام جهانی تیم های اروپایی جام قهرمانی را به بالای سر برده اند به طوری که در جام جهانی ۲۰۰۶ ایتالیا، ۲۰۱۰ اسپانیا، ۲۰۱۴ آلمان و ۲۰۱۸ فرانسه به قهرمانی دست پیدا کرده اند.

در ۴ دوره اخیر جام جهانی تنها یک تیم از قاره آمریکای جنوبی در فینال حاضر بوده است که آن هم آرژانتین بود که در سال ۲۰۱۴ برابر آلمان شکست خورد.

در ۲۱ دوره جام جهانی ۱۲ بار تیم های اروپایی جام قهرمانی را بالای سر برده اند این درحالی است که ۹ قهرمانی بعدی متعلق به تیم های از قاره آمریکای جنوبی است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیته

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیته قاره آمریکای جنوبی رقابت های انتخابی تیم های اروپایی جام جهانی ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد

محمد شاهدی در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد : مسابقات فوتبال لیگ امیدهای خراسان شمالی به پایان رسید.

دبیر هیات فوتبال خراسان شمالی در ادامه گفت: تیم فوتبال پاس بجنورد ضمن کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها، نماینده استان در رقابت‌ها کشوری شد.

کد خبر 6094654

دیگر خبرها

  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • انتخاب آلفونسو دیویس بین ام باپه و هالند / فیلم
  • بانوان آمریکای لاتین نسبت به کشتار زنان در غزه موضع بگیرند
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • سرعت 99 در فوتبال واقعی؛ از ام باپه و وینیسیوس تا سانه و واکر / فیلم
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی