Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@14:40:14 GMT

سنجش سلامت ۱۹ هزار نوآموز قمی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۲۱۶۸

سنجش سلامت ۱۹ هزار نوآموز قمی

مهدی آقاکوچکی گفت: طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، ۳۰ هزار نوآموز را شامل می‌شود که حدود سه تا چهار هزار نوآموز بدو ورود به پیش‌دبستانی هستند.

وی با اشاره به اینکه طرح سنجش در ۱۷ پایگاه اولیه در حال انجام است، اضافه کرد: تاکنون ۲۴ هزار نوآموز در طرح سنجش سلامت ثبت‌نام کرده‌اند و در حال حاضر ۶ هزار نوآموز در صف سنجش سلامت قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که ۱۵ پایگاه داخل شهر قم و ۲ پایگاه در شهرستان‌ها و مناطق فعالیت دارند، اضافه کرد: خانواده‌ها برای ثبت‌نام باید به مراکز پیش‌دبستانی و مدارس مراجعه کنند و پس از اخذ برگه نوبت سنجش، با به همراه داشتن مدارک هویتی به مراکز سنجش مراجعه کنند.

آقاکوچکی به خانواده‌ها تاکید کرد: برای نوبت‌گیری و مراجعه به پایگاه‌های سنجش هر چه سریع‌تر تا قبل از تعطیلی پایگاه‌ها اقدام نمایند.

وی با اشاره به این‌که سال گذشته ۳۲ هزار نوآموز در استان قم مورد سنجش قرار گرفتند، ادامه داد: این تعداد نسبت به سال ۹۹، سه هزار نفر افزایش داشت.

وی بیان کرد: در طرح سنجش سلامت شرایط جسمی کودکان از جمله پوست، مو، قد، وزن، بینایی، شنوایی و آمادگی تحصیلی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

رییس آموزش‌وپرورش استثنایی قم با اشاره به این‌که تشخیص زودهنگام اختلالات در کودکان به والدین فرصت بیشتری برای رفع مشکل و مداخله بهنگام می‌دهد، افزود: اگر کودکی مشکوک به یکی از اختلالات شنوایی، بینایی، رفتاری و یا حرکتی باشد برای بررسی بیشتر به پایگاه تخصصی ارجاع داده می‌شود.

وی با بیان این‌که برای بینایی پنج پایگاه و برای شنوایی و آمادگی تحصیلی نیز یک پایگاه تخصصی در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: پایگاه‌های سنجش در نوبت صبح از ۸ تا ۱۳ و در نوبت بعدازظهر از ۱۴ تا ۱۹ فعال هستند

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سنجش سلامت اخبار دانش آموزی هزار نوآموز سنجش سلامت طرح سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۲۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش قند خون با گلکسی واچ 7

ایتنا - طبق گزارش های جدید گلکسی واچ ۷ احتمالا با قابلیت رصد قند خون به بازار عرضه شود.
اخبار و گزارش‌های تازه‌ای درباره سری هفتم گلکسی واچ منتشر شده است. پیش‌بینی می‌شود این سری ساعت هوشمند سامسونگ شامل ۳ مدل باشد، حال آنکه سری‌های پیشین شامل دو دستگاه بوده‌اند. اکنون گزارشی جدید از کره جنوبی حاکی از آن است که یک ویژگی رصد سلامتی مهم احتمالا در این گجت پوشیدنی به کار می‌رود.

به گزارش ایتنا از مهر، طبق گزارش‌ها مذاکراتی درباره ویژگی‌های کلید رصد قند خون و یکپارچه سازی هوش مصنوعی در ساعت نیز انجام شده است.

پیش‌بینی می‌شود سامسونگ ویژگی رصد قند خون را در سری گلکسی واچ ۷ بگنجاند. بسیاری از تولیدکنندگان گجت های پوشیدنی از جمله اپل نیز مشغول کار روی این ویژگی رصد سلامتی و گنجاندن آن در دستگاه هایشان هستند این ویژگی برای بسیاری از افراد مبتلا به دیابت کمک حال است.

البته در بیانیه رسمی سامسونگ به گلکسی واچ ۷ اشاره ای نشده است. اما احتمال زیاد دارد قابلیت رصد قند خون در این محصول ارائه شود. همچنین باید منتظر ماند و دید آیا این برند کره جنوبی ویژگی مذکور را در تمام مدل ها ارائه می کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • آزمایشگاه ها پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور | تحویل متقلبان به پلیس امنیت
  • آزمایشگاه های بالینی پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد