Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@13:14:50 GMT

غیبت حدادی و یخچالی در بازی برابر ژاپن

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۲۲۲۹

غیبت حدادی و یخچالی در بازی برابر ژاپن

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در دیدار برابر ژاپن دو ملی‌پوش خود را در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش ایران اکونومیست، سعید ارمغانی که باید تیم خود را در پنجره چهارم جهانی برابر ژاپن به میدان بفرستد دو ملی پوش باتجربه خود را در ترکیب ندارد و باید بدون حضور حامد حدادی و بهنام یخچالی برابر حریف خود صف‌آرایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دو ملی پوش کشورمان به دلیل حضور در تیم‌های باشگاهی خارجی خود نمی‌توانند در این بازی در ترکیب تیم ایران قرار بگیرند. سعید ارمغانی که به دنبال شناخت بازیکنان جوان و مستعد بسکتبال ایران است در سفر به ژاپن و دو دیدار دوستانه برابر تیم ملی بسکتبال این کشور به بازیکنان جوان خود فرصت داد تا در کنار بازیکنان باتجربه فرصت مناسبی برای نشان دادن توانمندی‌های خود داشته باشند و باید دید در برابر ژاپن تیم ایران با چه ترکیبی به میدان خواهد رفت.

از سوی دیگر شاگردان سعید ارمغانی بعد از بازی با ژاپن راهی استرالیا خواهند شد تا در هفتم شهریورماه و در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم ملی این کشور بروند.

تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره چهارم جام‌جهانی بسکتبال در گروه F با تیم های استرالیا، قزاقستان، چین، ژاپن و بحرین همگروه است. در گروه E نیز تیم های نیوزلند، لبنان، اردن، فیلیپین، عربستان و هند با یکدیگر رقابت خواهند داشت.  نخستین دیدار تیم ملی بسکتبال در قالب پنجره چهارم و برابر ژاپن برگزار می شود که تیم ایران میزبان این دیدار است.

برنامه دیدارهای تیم ملی بسکتبال در پنجره های چهارم تا ششم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ به این شرح است:

پنجره چهارم

پنجشنبه ۳ شهریورماه 

* ایران - ژاپن
* قزاقستان - چین
* بحرین - استرالیا

دوشنبه ۷ شهریورماه 

*استرالیا - ایران
*ژاپن - قزاقستان
*چین - بحرین

پنجره پنجم

جمعه ۲۰ آبان ماه (۱۱ نوامبر)

*قزاقستان - استرالیا
*ایران - چین
*بحرین - ژاپن

دوشنبه ۲۳ آبان ماه 

*ایران - استرالیا
*بحرین - چین
*قزاقستان - ژاپن

پنجره ششم

پنجشنبه ۴ اسفندماه 

*استرالیا - بحرین
*چین - قزاقستان
*ژاپن - ایران

یکشنبه ۷ اسفندماه

*ژاپن - بحرین
*چین - ایران
*استرالیا - قزاقستان

مسابقات بسکتبال جام جهانی ۲۰۲۳ به میزبانی مشترک اندونزی، فیلیپین و ژاپن برگزار می‌شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: تیم ملی بسکتبال ایران ، بسکتبال ، جام جهانی بسکتبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال ایران بسکتبال جام جهانی بسکتبال تیم ملی بسکتبال بسکتبال ایران پنجره چهارم برابر ژاپن جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۲۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

 

بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم امید کشورمان با صعود به مرحله نیمه پایانی مسابقات قهرمانی آسیا، نشان برنز خود را قطعی کرد.   نامه سرپرست سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون درباره پرسپولیس و استقلال سرپرست سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون، به صورت رسمی از اعلام فروش سهام رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد.   هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین در دیدار خانگی از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال برابر پیکان به پیروزی رسید.   صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه نمایندگان جوان هاکی روی یخ ایران با ایستادن در مکان پنجم به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه پایان دادند.   دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا تیم شهرداری گرگان در دومین دیدار مرحله پایانی رقابت های بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا به مصاف تیم الریاضی لبنان می رود.   بحر گستر پارس و ملوان نداجا صدرنشین لیگ آب‌های آرام بحر گستر پارس در بخش بانوان و ملوان نداجا در بخش مردان در پایان مرحله سوم لیگ آب‌های آرام صدرنشین باقی ماندند.   برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.   اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه بازی‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم سخت و حساس بوده است و یک جریان کوچک می‌تواند نتیجه بازی را تعیین کند.   اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو نمایندگان کشورمان برای حضور در مسابقات تیراندازی جام جهانی امروز راهی باکو شدند.   مناف هاشمی: بسکتبال و والیبال تاثیری در نشان آوری کاروان المپیک ندارند دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: غیبت بسکتبال و والیبال در المپیک پاریس تاثیری در نشان آوری کاروان ندارد.    

دیگر خبرها

  • فرصت‌طلبی رزاق‌پور با غیبت دانیال در دربی
  • پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است
  • کره‌ جنوبی به دنبال عضویت در پیمان «آکوس»
  • فائضه غفار حدادی با سفرنامه حج به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان