Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:57:37 GMT

رفتارهای غلط آینده دشت قزوین را به مخاطره انداخته است

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۲۲۴۸

رفتارهای غلط آینده دشت قزوین را به مخاطره انداخته است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا افلاطونی چهارشنبه شب در نشست ستاد هماهنگی و پیگیری اجرای طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری دشت قزوین اظهار کرد: اجرای سامانه‌های نوین آبیاری در دشت قزوین نباید متوقف افزایش هزینه‌ها شود.

وی با بیان اینکه نیمه تمام ماندن این طرح هزینه‌های زیادی را برای استان به دنبال خواهد داشت، افزود: تکمیل سامانه‌های نوین آبیاری در استان قزوین باید در دستور کار مدیران قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه رفتارهای غلط در دشت قزوین سبب شده تا این زیست بوم به خوبی حفظ نشود بیان کرد: پایین رفتن سطح آب‌های زیر زمینی آینده دشت قزوین را به مخاطره انداخته است.

وی تاکید کرد: تغییر شیوه آبیاری از سنتی به نوین و مدرن در دنیا رواج پیدا کرده و لازم است از این الگوهای جدید برای آبیاری در دشت قزوین بهره بگیریم.

افلاطونی ایده طرح بازار آب را یک ایده خوب و مناسب برای قزوین دانست و تصریح کرد: به هیچ عنوان اجازه خروج آب از بخش کشاورزی در طرح بازار آب را نمی‌دهیم.

وی در پایان یادآور شد: حوزه کشاورزی به طور مستقیم با امنیت غذایی مردم در ارتباط است و اجازه معامله بر سر امنیت غذایی مردم را هرگز نخواهیم داد.

کد خبر 5566217

منبع: مهر

کلیدواژه: دشت قزوین قزوین جهاد کشاورزی قزوین بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی کرمانشاه گرگان آمار کرونا اردبیل آزادگان جنگ تحمیلی روز خبرنگار اربعین 1401 هفته دولت شیوع کرونا ایلام محرم 1401 دشت قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با انتشار پیامی در ویراستی ضمن تقدیر از اهتمام وزیر محترم نیرو نوشت:

از دستور امروز جناب آقای محرابیان وزیر پر تلاش نیرو در اجابت مطالبه استان برای رهاسازی حقابه کشاورزی #دشت_قزوین از سد طالقان ممنونم.

در پی دیدار امروز استاندار قزوین با وزیر نیرو، با دستور وزیر نیرو به زودی بخشی از حق آبه کشاورزی استان از سد طالقان رها سازی خواهد شد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تولید ۱۰۵ هزار تن تخم‌مرغ در قزوین
  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • افزایش دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین
  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • رهاسازی آب سد سفیدرود برای آبیاری شالیزار‌های گیلان از امروز
  • سد کنجانچم دشت مهران پرآب شد
  • سد کنجانچم دشت مهران را آبیاری می‌کند
  • رها سازی آب سد سفیدرود از فردا در گیلان