Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی بلغارستان تاکید کرد: قهرمانی ارزشمند تیم کشتی آزاد جوانان در رقابت‌های جهانی بلغارستان نشانگر غیرت و امیدواری برای فتح قله‏ های افتخار و فرداهای بهتر جوانان ایرانی است.

به گزارش حوزه دولت ایران اکونومیست، «محمد مخبر» در پیام تبریک خود به مناسب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران نوشت: قهرمانی ارزشمند تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی بلغارستان نشانگر غیرت و امیدواری برای فتح قله‏ های افتخار و فرداهای بهتر جوانان ایرانی و همچنین ظهور استعدادهای بزرگ در این مرز و بوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اول رئیس جمهور ضمن تبریک این درخشش به ملت بزرگ ایران، از تمامی کشتی‌گیران باغیرت، مربیان زحمتکش و سایر دست اندرکاران تیم ملی کشتی آزاد صمیمانه قدردانی و و ادامه موفقیت‌های این جوانان را از درگاه خداوند متعال مسألت کرد. 

تیم کشتی آزاد جوانان ایران با کسب سه طلا، یک نقره و چهار برنز و ۱۵۹ امتیاز تیمی، قهرمانی سال گذشته خود در پیکارهای جوانان جهان را تکرار کرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: محمد مخبر ، تیم ملی کشتی آزاد ، ایران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمد مخبر تیم ملی کشتی آزاد ایران تیم ملی کشتی آزاد کشتی آزاد جوانان تیم کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی ،در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور نهایی رقابت ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۸.۱۳ثانیه در جایگاه ششم این مسابقات قرار گیرد و با این نتیجه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵الی۸اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.
نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6088727

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور