Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@12:45:21 GMT

کارگردان منفور بایرن مونیخ یک شبه محبوب شد!

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۲۷۶۱

کارگردان منفور بایرن مونیخ یک شبه محبوب شد!

به گزارش "ورزش سه"، حسن صالح حمیدزیچ از همان روزهای ابتدایی که پست مدیریت ورزشی را در بایرن مونیخ بر عهده گرفت، کار دشواری برای کسب مقبولیت در بین هواداران این باشگاه داشت. اما بحران بزرگ برای او جدایی هانسی فلیک در تابستان سال گذشته بود و هواداران بایرن مونیخ صالح حمیدزیچ را عامل رفتن این سرمربی بزرگ و موفق می دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول فصل اخبار و شایعات زیادی در مورد اختلاف بین هانسی فلیک و مدیریت ورزشی باشگاه منتشر شد و در نهایت سرمربی باتجربه بایرن ترجیح داد به پیشنهاد تیم ملی آلمان پاسخ مثبت دهد.

اما اقدامات حسن صالح حمیدزیچ در چند ماه اخیر نظر هواداران و روسای باشگاه را تغییر داده و حالا او تبدیل به مدیر محبوبی شده است. جذب ستاره های بزرگ و باکیفیتی مانند سادیو مانه و ماتیس دی لیخت و فروش روبرت لواندوفسکی با قیمت مناسب، از صالح حمیدزیچ مدیری موفق و کاردان در باشگاه ساخته و حالا بایرن مونیخ قصد ادامه همکاری با او دارد.

قرارداد مدیر بایرن در سال 2023 به اتمام می رسد، اما نشریه کیکر مدعی شد پیشنهاد تمدید قراردادی سه ساله به حسن صالح حمیدزیچ ارائه شده و او احتمالا در هفته های پیش رو و بعد از اتمام پنجره تابستانی، قراردادش را تمدید خواهد کرد. حالا مدیری که تا چند ماه قبل اصلا وجهه خوبی در بین هواداران نداشت، حداقل تا سال 2026 در باشگاه بایرن مونیخ ماندگار خواهد شد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حسن صالح حمیدزیچ بوندسلیگا صالح حمیدزیچ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه کین به بلینگام: اصلا نفهمیدم چه گفت!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید به تساوی ۲-۲ رسید. این بازی با نکات جالبی همراه بود، از پاس زیبای تونی کروس به وینیسیوس و گل اول رئال گرفته، تا کامبک بایرن مونیخ با گل هری کین از روی نقطه پنالتی.

ستاره انگلیسی که به دنبال کسب اولین جام با بایرن مونیخ است، در مورد تساوی امشب گفت:«بازی‌های بزرگ، همیشه دشوار هستند. جو امشب باورنکردنی بود. مطمئنم هفته آینده هم همینطور خواهد بود. من می‌خواهم در این بازی‌های بزرگ حضور داشته باشم. امشب نکات مثبت زیادی داشتیم. برخی از جزئیات کوچک وجود دارد که باید از آنها درس بگیریم و درست‌شان کنیم، زیرا ممکن است در بازی بعدی مجازات شویم. در هفته آینده با تمام قوا به مصاف رئال می‌رویم.»

کین سپس در مورد صحنه پنالتی و تلاش جود بلینگام برای به هم زدن تمرکزش قبل از ضربه گفت:«راستش را بخواهید، نمی‌دانم او چه گفت. من در حال خودم بودم و به اطرافم توجهی نداشتم. مطمئنم که او سعی می‌کرد که چیزهایی بگوید که باعث شود تمرکزم از دست برود.»

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود
  • کنایه کین به بلینگام: اصلا نفهمیدم چه گفت!
  • همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده! / فیلم
  • همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده!
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • درخواست بایرن از هواداران: همه قرمزپوش باشید!‏