Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد حسینی روز پنجشنبه در نشست خبری قرارگاه خبری شهید همدانی استانداری گلستان افزود : دولت در اجرای طرح پوشش خدمات رایگان بیمه سلامت برای خانوارهای آسیب پذیر اهتمام جدی دارد و از ۶ ماه گذشته تاکنون با آغاز اجرای این طرح ۱۶۸ هزار نفر از ساکنان مناطق کم برخوردار و فاقد بیمه استان زیر پوشش طرح بیمه سلامت محله های کم‌برخوردار قرار گرفته و از خدمات آن استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت گلستان همچنین گفت : با هدف دسترسی بیشتر و بهتر بیمه‌شدگان استان، طی ۶ ماه اخیر ۲۴۰ قرارداد جدید با موسسه‌های ارائه خدمات درمانی استان بسته شد.

حسینی افزود: هزار و ۱۰۰ موسسه درمانی در گلستان به جامعه بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفری زیرپوشش بیمه سلامت استان خدمات درمانی ارائه می دهند.

وی با تاکید بر ارائه خدمات هرچه بهتر به جامعه هدف در استان ، گفت : نسخه نویسی الکترونیکی توسط ۱۰۰ درصد پزشکان طرف قرار داد اجرا می شود و علاوه بر این مکان انجام این کار برای ۱۲۰ پزشک غیرقرارداد نیز فراهم شده است.

حسینی افزایش ۱۰ برابری درمان معتادان ، افزایش خدمات درمانی برای درمان ناباروری، ارائه خدمات به زنان باردار تا پایان دوره شیردهی و فرزندان تا پایان پنج سالگی  را از دیگر خدمات اداره کل بیمه سلامت گلستان طی یکسال اخیر برشمرد.

برچسب‌ها بیمه سلامت گلستان بیمه درمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیمه سلامت گلستان بیمه درمان بیمه سلامت گلستان بیمه درمان بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان با اشاره به ارائه خدمت گروه‌های جهادی بهداشتی درمانی در مناطق دوردست بارز وشوارز گفت: در این طرح پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک حضور داشتند.
فریبرز جباری افزود: هزینه خدمات ارائه شده ۲۵۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز