Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر عسکری نژاد گفت: ۲۸۶ مورد از مراکز نیکوکاری ما در مساجد مستقر هستند و بسیار خوب عمل کرده اند، از لحاظ این که مسجد به عنوان یک پایگاه مذهبی و فرهنگی نقش خود را عمل می‌کند و عمل کرده ، این امر به به افزایش اعتماد عمومی نیز کمک شایانی داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از " راه آرمان" ناصر عسکری نژاد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت: در استان کرمان ۳میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت  در قالب ۹۲۰ هزار خانوار ساکن هستند که از این تعداد ۱۲۰ هزار خانوار با ۲۸۶هزار و ۹۶۰ نفر تحت حمایت هستند و از خدمات امداد استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد:  ۱۰۶۸ نیرو در سطح استان شاغل هستند و در حوزه های مختلف و شهرستان های مختلف در قالب ۳۷ اداره و ۴ مرکز مددکاری در حوزه ی مشارکت های مردمی خدمت رسانی می کنند .

 مدیر کل کمیته امداد اذعان کرد: سال گذشته در مجموع در بحث صدقات حدود ۱۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون در آمد داشتیم در بحث مبتنی بر نیاز ۲۳۹ میلیارد تومان و در بحث شبکه های ۳۶۵ میلیارد تومان و اکرام ۱۲۲ میلیارد تومان  و در زکات حدود ۱۰۰ میلیارد تومان که نسبت به سال قبل یعنی سال ۱۳۹۹ رشد چشمگیری داشته ایم.

وی ادامه داد: در همه ی حوزه های امداد درآمده های حاصله یعنی در بحث صدقات حدود ۲۵ درصد و مبتی بر نیاز ۱۹ درصد و شبکه ها ۱۵۳ درصد و اکرام ۴۱ درصد و زکات ۵۰ درصد رشد بوده است.

عسکری نژاد اذعان کرد: ما ۴۳۱ مرکز نیکوکاری داریم که ۳۱۷ عدد در مرکز شهر هستند و ۱۱۴ شعبه روستایی و در مجموعه مراکز عمومی ۲۸۸ مورد هستند و  در حوزه های تخصصی ۱۴۳ واحد داریم که ۵۴ مورد زکات،  ۴۶ تااشتغال، ۲۹ تا فرهنگی و ۹ مورد بهداشت درمان و ۲ عدد هم حوزه مسکن است و در حوزه جهیزیه و ازدواج نیز  ۳ عدد و ایجاد مرکز تخصصی ناباروری بشرا است و حمایت از خانواده های کورنوزاد که در کشور منحصر به فرد بوده و اقدامات خوبی انجام شده است.

وی به حوزه  مراکز نیکوکاری مسجد محور اشاره کرد و گفت: ۲۸۶ مورد از مراکز نیکوکاری ما در مساجد مستقر هستند و بسیار خوب عمل کرده اند، از لحاظ این که مسجد به عنوان یک پایگاه مذهبی و فرهنگی  نقش خود را عمل می‌کند و عمل کرده و این امر به به افزایش اعتماد عمومی نیز کمک شایانی می‌کند .

ناصر عسکری به برگزاری جشنوراه زکات اشاره کرده و گفت: حداقل دو ماه درگیر این مراسم بودیم که امروز ماحصل آن را خواهیم دید.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیارد تومان عمل کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها هیچ اعتمادی به «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل در خصوص مسائل جهانی ندارند و یا اعتماد اندکی به او دارند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نتایج نظرسنجی مرکز افکارسنجی «پیو» نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها هیچ اعتمادی به «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل در خصوص مسائل جهانی ندارند و یا اعتماد اندکی به او دارند. 

نتایج این نظرسنجی نشان داد 53 درصد از آمریکایی‌ها می‌گویند درباره اینکه نتانیاهو کار درستی را در مسائل دنیا انجام دهد هیچ اعتمادی به او ندارند و یا اعتمادشان ناچیز است. 

از میان هر 10 نفر تنها سه نفر گفته‌اند که دست‌کم مقداری اعتماد به نتانیاهو در این خصوص دارند. 

این نظرسنجی از روزهای 1 تا 7 آوریل در میان 36 هزار فرد بزرگسال آمریکایی انجام شد. میزان آمریکایی‌هایی که گفته‌اند هیچ اعتمادی به نتانیاهو ندارند نسبت به سال 2023 نزدیک به 11 درصد افزایش یافته است.

پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو: خجالت بکشافشاگری صهیونیست ها از کارشکنی نتانیاهو در مسیر تبادل اسرانگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهونویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد کرد

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • افزایش بی‌سابقه؛ رشد ۴۲ درصدی اجاره‌بها در فروردین ۱۴۰۳
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
  • رشد 42 درصدی اجاره خانه در فروردین 1403/ این افزایش در مقایسه با سال های گذشته بی نظیر است
  • رشد 42درصدی اجاره خانه در فروردین 1403/ این افزایش در مقایسه با سالهای گذشته بی نظیر است
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها