Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، باشگاه پرسپولیس در تلاش است در مکاتبات با فیفا موفق به دریافت مجوز بازی مرتضی پورعلی‌گنجی شود.

مدافع ملی‌پوش سرخپوشان که در بازی اول این تیم به دلیل محرومیت غایب بود و فرصت بازی مقابل ذوب آهن را از دست داد، اکنون با توجه به عدم صدور ITC شرایط همراهی این تیم مقابل فولاد را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال در فرصت ۲۴ ساعته تا بازی با فولاد در شرایطی که یحیی گل‌محمدی نیز به شدت پیگیر بازی کردن این بازیکن تیمش است، باشگاه نیز در مکاتبه با فیفا، به دنبال دریافت مجوز وی است. باید دید پورعلی گنجی قادر خواهد بود مقابل فولاد اولین بازی خود برای پرسپولیس را به انجام برساند یا بدشانسی او ادامه خواهد داشت.

کد خبر 698795 برچسب‌ها نقل و انتقال بازیکنان داخلی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه فولاد اهواز باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه فولاد اهواز باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟

تعویض ۲ ستاره پرسپولیس در اراک خبرساز شد.

به گزارش فارس، در اواخر وقت قانونی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی، اورونوف و عبدالکریم حسن تعویض شدند که این تعویض‌ها برای هواداران پرسپولیس سوال برانگیز شده است.

در این باره شنیدیم که دلیل تعویض این دو بازیکن، خستگی مفرط آنها بوده و به همین دلیل از بازی بیرون رفتند و موضوع مصدومیت آنها صحت ندارد.

به این ترتیب هر ۲ بازیکن قادر خواهند بود در بازی حساس با سپاهان برای تیم خود بازی کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پست بحث برانگیز سروش رفیعی پس از معرفی اوسمار (عکس) دربی سکوی پرتاب مرد برزیلی در پرسپولیس

دیگر خبرها

  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد