Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا سیدجواد کریمی روز پنجشنبه در قرارگاه خبری شهید حسین همدانی ویژه هفته دولت گلستان اظهار داشت: آزادشهر همواره با مشکل جدی در تامین آب مناطق شهری و روستایی مواجه بود اما تخصیص به موقع اعتبار و اجرای طرح‌های زیرساختی مناسب در دولت سیزدهم از جمله حفر چاه، لوله‌گذاری، ایجاد خط انتقال و شبکه و ایجاد مخازن این مشکلات را به حداقل رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: آزادشهر ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری و خدماتی دارد که تلاش می‌کنیم از این ظرفیت‌های در راه رسیدن به توسعه پایدار استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون طرح هادی ۱۴ روستا با ۵۶ میلیارد ریال اجرا شد و در قالب طرح نهضت ملی مسکن ۳۹ هکتار اراضی ملی و هفت هکتار اراضی دولتی تملک گردید.

فرماندار آزادشهر گفت: گازرسانی به هشت روستای بخش چشمه‌ساران با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی با جدیت در حال انجام است و از مجموع ۱۵۰ میلیارد ریال اعتباری که برای این پروژه پیش‌بینی شده ۵۰ میلیارد ریال اختصاص یافت و این پروژه در دهه‌فجر امسال افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: در هفته دولت امسال ۸۳ پروژه عمرانی با ۹۷۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و عملیات اجرایی ۱۸ پروژه عمرانی آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین ۱۰ طرح اقتصادی و اشتغالزایی با سرمایه‌گذاری ۲۶۰ میلیارد ریال در این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار آزادشهر گفت: احداث تصفیه‌خانه پسماند، احداث لندفیل سایت پسماند، خرید دستگاه کودگرانوله و موارد دیگر از جمله اقدامات مهم دولت در سایت پسماند آزادشهر است.

کریمی به اهتمام دولت برای تکمیل طرح های نیمه تمام اشاره کرد و گفت: مجتمع فرهنگی آزادشهر که از سال ۸۶ آغاز شده بود و ۴۰ درصد پیشرفت داشت که دولت برای تکمیل آن ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین فاضلاب این شهرستان که ۲۰ سال روی زمین مانده هم مورد توجه جدی دولت سیزدهم قرار گرفت و هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای این پروژه مصوب شد.

وی افزود: ۱۰ طرح روستایی به مبلغ ۳۶۰ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و طرح آسفالت مسیر آزادشهر - خوش ییلاق با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال هم در این هفته اجرا خواعد شد.

کریمی گفت: مدرسه ۶ کلاسه روستای کاشیدار با اعتبار ۷۲ میلیارد ریال، مقاوم سازی ۸۶ مسکن روستایی با اعتبار ۶۹ میلیارد ریال نیز در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: در سفر رییس جمهور به استان نیز هفت هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی و ۶ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال تسهیلات برای شهرستان آزادشهر پیش‌بینی شده بود.

برچسب‌ها هفته دولت گرگان گلستان آبرسانی آزادشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت گرگان گلستان هفته دولت گرگان گلستان آبرسانی آزادشهر میلیارد ریال اعتبار هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۳۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم

یاسر اکبریان با اشاره به اینکه اولویت مهم دولت سیزدهم رفع محرومیت است، اظهارکرد: تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم در راستای رفع محرومیت است‌
به گفته وی با توجه به اهتمام دولت سیزدهم در آبرسانی به روستا‌های مناطق محروم از ابتدای دولت تا پایان سال گذشته آبرسانی به ۱۶۱ روستا انجام شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: آبرسانی به این تعداد روستا جمعیت ۷۸ هزار نفری را تحت پوشش قرار داده است.
اکبریان با اشاره به اینکه آبرسانی به روستا‌های محروم در قالب جهاد آبرسانی و رفع محرومیت در دست اقدام است، بیان کرد: برنامه‌ریزی شرکت آب و فاضلاب استان تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • مشکل کمبود شکر حل شد؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • نیکبخت: نوسانات بازار را با تولید به حداقل می‌رسانیم
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد