Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقای بامیری گفت:  به زودی این دستگاه به دانشگاه علوم پزشکی استان برای نصب و راه اندازی در بیمارستان شهدای لردگان تحویل داده می‌شود.

وی افزود: خیری نیکوکار در شهرستان خانمیرزا یک قطعه زمینی برای ساخت یک بیمارستان محلی اهدا کرد.

به گفته بامیری، توسعه بخش‌های اورژانس بیمارستان، بخش ویژه ICU به ۲۰ تخت و اتاق عمل بیمارستان از جمله برنامه‌های وزارت بهداشت در بیمارستان لردگان است که به زودی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

خریداری دستگاه سی. تی. اسکن برای بیمارستان شهدای لردگان

وی، همچنین به سی تی اسکن فعلی بیمارستان شهدای لردگان اشاره کرد و گفت: با توجه به قدیمی بودن سی تی اسکن فعلی در لردگان به زودی دستگاه سی تی اسکن دوم هم برای این شهرستان از طریق وزارت بهداشت در نظر گرفته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی توسعه بخش های اورژانس بیمارستان شهدای لردگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت، افزود: هم اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار شده و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین امسال احداث ۴ خانه بهداشت در روستا‌های تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیّران سلامت در این شهرستان ادامه داد: ۳۰ میلیارد از طرف خیّران سلامت برای تکمیل طرح بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه اندازی خدمات شیمی‌درمانی هلال‌احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و ۵ درصد هم از طرف هلال‌احمر تامین خواهد شد.

عباسی در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین‌اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تکمیل این طرح‌ها سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 388 و شهدای کرانه باختری به 491 شهید رسید
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • لحظه شناسایی جسد فرزند در گور جمعی | ببینید