Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@06:33:23 GMT

تمسخر رونالدو توسط فوتبالیست زن آمریکایی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۳۱۸۲

تمسخر رونالدو توسط فوتبالیست زن آمریکایی

به گزارش تابناک، هیدز اورایلی، فوتبالیست زن آمریکایی در توییتی که منتشر کرد طعنه‌ای تند به کریستیانو رونالدو زد. این بازیکن ۳۷ ساله که در تیم شیلبورن ایرلند بازی می‌کند در توییتی نوشت: من در ۳۷ سالگی خود را آماده حضور در لیگ قهرمانان اروپا می‌کنم این در حالی است که کریستیانو رونالدو در این رقابت‌ها حضور ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو در تابستان سال قبل به منچستر یونایتد بازگشت. او عملکرد خوبی در تیم انگلیسی داشت و حتی عنوان بهترین بازیکن فصل را در شیاطین سرخ کسب کرد، اما از بخت بد او تیم نتایج ناامید کننده‌ای کسب کرد و نتوانست جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

غیبت در لیگ قهرمانان اروپا باعث شد که کریستیانو رونالدو به دنبال جدایی از یونایتد باشد به طوری که حتی در اردوی پیش از فصل تیم هم شرکت نکرد. اریک تن هاخ سرمربی هلندی جدید تیم تلاش زیادی کرد تا رونالدو را متقاعد به ماندن کند، اما رفتار‌های اخیر این بازیکن نشان می‌دهد که او علاقه به ماندن در این تیم بحران زده ندارد و سودای حضور در لیگ قهرمانان اروپا را در سر دارد.

سرانجام اعتراض رونالدو جواب داد و باشگاه منچستر یونایتد با جدایی این بازیکن موافقت کرد و باید دید که او راهی چه تیمی خواهد شد.

منچستر یونایتد فصل جاری لیگ جزیره را کابوس وار آغاز کرده است و در هر دو بازی آغازین خود شکست خورده تا برای نخستین بار در تاریخ خود به قعر جدول رده بندی سقوط کند.

منبع: ایسنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم هوشنگ ابتهاج سلمان رشدی سامانه سماح بازگشت آزادگان مذاکرات وین کریستیانو منچستر یونایتد فوتبالیست زن آمریکایی محرم هوشنگ ابتهاج سلمان رشدی سامانه سماح بازگشت آزادگان مذاکرات وین لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت تن‌هاخ: با او یونایتد تیم دیگری می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2022 وقتی اریک تن هاخ به عنوان مربی جدید منچستریونایتد منصوب شد، او یک بازیکن را به عنوان هدف اول تابستانی خود اعلام کرد. تن هاخ اصرار کرده بود تا فرانکی دی یونگ را از بارسلونا بخرند. او در آژاکس سابقه کار با این بازیکن را داشت.

باشگاه انگلیسی حتی حاضر شده بود تا 80 میلیون یورو برای هافبک هلندی پرداخت کند اما در نهایت دی یونگ اعلام کرد در بارسا خواهد ماند و به تیمی دیگر نمی‌رود. یونایتد در آن تابستان خریدهایی چون آنتونی، کاسمیرو، لیساندور مارتینز و مالاسیا انجام داد.

تن هاخ در مصاحبه جدید خود با اسکای اسپورتس فاش کرد که عدم خرید دی یونگ چه ضربه‌ای به تیمش زد: «برای بازی به یک روش تاکتیکی خاص، شما به بازیکنانی مناسب و ویژه همان سیستم نیاز دارید. اگر ما می‌توانستیم دی یونگ را بخریم، مطمئنم همه چیز بهتر پیش می‌رفت. ما برای او اقدام کردیم ولی نشد. دی یونگ بازیکنی بود که می‌توانست کنار کاسمیرو خط میانی تیم را محکم کند و با این زوج، من سبکی که می‌خواستم را به خوبی در یونایتد پیاده می‌کردم.»

دیگر خبرها

  • حسرت تن‌هاخ: با او یونایتد تیم دیگری می‌شد
  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • وینی با قهرمانی چمپیونزلیگ به توپ طلا می‌رسد
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • وارن زائر امری دومین بازیکن جوانی که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رود
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • آشنایی با 10 بازیکن تند و تیز لیگ قهرمانان اروپا (+عکس)
  • سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023