Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@09:47:37 GMT

ظرفیت جوانان می‌تواند باعث تحول جامعه شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۳۵۶۵

ظرفیت جوانان می‌تواند باعث تحول جامعه شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: جوانان ما یک ظرفیت اساسی دارند که منحصر به فرد بوده و با آن جامعه می‌تواند دچار تحول شود.

فرهاد زیویار، در دیدار با برترین‌های کنکور سراسری در لرستان، ضمن تبریک به رتبه‌های برتر کنکور در استان و والدین آن‌ها، اظهار کرد: جوانان ما یک ظرفیت اساسی دارند که منحصر به فرد بوده و با آن جامعه می‌تواند دچار تحول شود و حتی خودشان در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اولین خصیصه‌ای که این فرزندان دارند و ما باید قدر آن را بدانیم جوانی است، که انگیزه، شور، امید به آینده دارد و همراه با حرکت، شادابی و بالندگی است که اگر همگام با مشیری باشد که نشان انتخاب کردید حتماً ضریب کار را صدچندان می‌کند.

زیویار افزود: اگر این حرکت و بالندگی همراه با پشتکار باشد حتماً موفقیت در کار را تضمین می‌کند.

استاندار لرستان تصریح کرد: کنکور یک مسابقه است و هیچوقت همه نمی‌توانند اول شوند اما زحمات نفرات اول قابل مقایسه با بقیه نیست، کاری که شما در استانی انجام دادید که مشکلات کمی ندارد.

وی عنوان کرد: جمعیت لرستان دو و سه دهم کشور است و ما در رتبه تک رقمی چیزی حدود شش درصد موفقیت کشوری را بدست آوردیم پی لرستانی می‌تواند.

زیویار ادامه داد: ۱۶ نفر از رتبه‌های دو رقمی کنکور مربوط به لرستان است که با این اوصاف حدود ۹ درصد قبولی کنکور مربوط به استان است.

استاندار لرستان تصریح کرد: این بچه‌ها کار کمی انجام ندادند، کاری انجام دادند که بندگان شایسته خدا انجام دادند.

وی خطاب به رتبه‌های برتر کنکور حاضر در جلسه گفت: شما خودتان را در مسیری قرار دادید که با بقیه متفاوت هستید، مسئولیتتان سنگین‌تر و بزرگ‌تر است و همیشه مورد مقایسه قرار می‌گیرید، یکی از ریل‌گذاری‌ها در زندگی قبولی در کنکور است.

زیویار ادامه داد: اصلی‌ترین کسی که می‌تواند در سرنوشت و آینده شما تأثیرگذار باشد خودتان هستید.

استاندار لرستان گفت: امروز شما باعث شدید ما سرمان را در کشور بالا بگیریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کنکور سراسری رتبه های برتر کنکور استاندار لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز جمعه در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در اهواز بیان کرد: جوانان ما لایق کسب رتبه‌های بالا در صحنه‌های بین‌المللی به ویژه در المپیک هستند و امیدواریم در کشتی فرنگی صاحب مدال المپیک شویم.

وی افزود: امروز شاهد شور و شوق خوبی بین جوانان و قهرمانان در جام تختی بودیم و تیم ملی با پیش‌قراولی ورزشکاران خوزستانی قهرمان شد و این ورزشکاران نشان دادند که شایستگی‌های بالایی دارند.

حسینی محراب اظهار کرد: امیدواریم در همه رشته‌های ورزشی به موفقیت برسیم و در کنار ورزشکاران در همه رشته‌های ورزشی هستیم؛ امید است با همت هیأت‌های استانی، شهرستانی و مدیران ورزش و جوانان و مسؤولان ذیربط جوانان خوزستانی استعداد خود را نشان دهند و در کشور و آسیا بدرخشند.

کد خبر 6089339

دیگر خبرها

  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • عقب‌نشینی پسران از مبارزه با غول کنکور/ آسیب‌های کاهش مردان تحصیلکرده
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • برگزاری مجدد کنکور در منطقه سیل زده
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند