Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@16:16:28 GMT

ستاره سابق استقلال در دوراهی تبریز - تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۳۶۱۲

ستاره سابق استقلال در دوراهی تبریز - تهران

به گزارش قدس آنلاین، نام شیخ دیاباته با شادی‌های خاص پس از گل و هنرنمایی وی با مهدی قایدی در لیگ نوزدهم گره خورده است، بازیکنی که در زمان حضور آندره‌آ استراماچونی نمایش درخشانی را در استقلال داشت. دیاباته فصل نوزدهم با استقلال تهران به عنوان آقای گلی لیگ برتر رسید.

او پس از ۲ فصل حضور در این تیم به لیگ ستارگان فوتبال قطر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک فصل حضور در لیگ قطر و تیم الغرافه برای دیاباته دستاورد زیادی نداشت و در نهایت توسط مدیران این تیم در لیست فروش قرار گرفت.

دیاباته که احتمال بازگشت وی به فوتبال ایران از مهمترین اخبار فصل نقل و انتقالات بود روز گذشته با انتشار پیامی در فضای مجازی این بازگشت را رسما تایید کرد. هر چند که مقصد نهایی آقای گل اسبق فوتبال ایران هنوز مشخص نشده اما از تیم پرسپولیس تهران به عنوان جدی ترین مشتری این بازیکن یاد می‌شود.

البته یحیی گل‌محمدی تا کنون تمایلی به جذب این بازیکن نشان نداده و برخی از اخبار حکایت از مخالفت وی با جذب بازیکن سابق استقلال دارد.

یکی دیگر از مشتریان احتمالی دیاباته تراکتور تبریز است. این تیم با استخدام قربان بردیف به دنبال احیای روزهای باشکوه خود است. دیاباته در زمان حضور در استقلال بازی‌های درخشانی را در برابر تیم تراکتور تبریز به نمایش گذاشت و حتی برابر این تیم نیز هتریک کرد.

دیگر گزینه احتمالی دیاباته استقلال تهران است تیمی که مهاجمان زیادی را در اختیار گرفته اما ریکاردو ساپینتو از شیوه جذب این بازیکنان توسط مدیریت راضی نیست و حتی شنیده‌ها حکایت از لیست خروجی سوم این مربی بعد از بازی با ملوان دارد. با بازگشت مهدی قایدی به استقلال شاید رویای هواداران آن باشد تا روزی شاهد درخش قایدی و دیاباته به مانند لیگ نوزدهم باشند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فوتبال ایران لیگ نوزدهم فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۳۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی ناظران ویژه انضباطی هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما فدراسیون فوتبال، اسامی ناظران ویژه انضباطی را به شرح زیر اعلام کرد.   یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ گل گهرسیرجان- شمس آذر قزوین ناظر ویژه انضباطی: مجید زید آبادی   دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان ناظر ویژه انضباطی: احمد راوش   پیکان تهران - آلومینیوم اراک ناظر ویژه انضباطی: مرتضی مدیحی   سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان ناظر ویژه انضباطی: عباس عابدی   نساجی مازندران - پرسپولیس ناظر ویژه انضباطی: عبداله قطبی   ملوان بندر انزلی - هوادار تهران ناظر ویژه انضباطی: هادی تلاوتی   فولاد خوزستان - تراکتور تبریز ناظر ویژه انضباطی: رحیم حمزه فر   استقلال - ذوب آهن اصفهان ناظر ویژه انضباطی: علی شرکتی

دیگر خبرها

  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • اسامی ناظران ویژه انضباطی هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • بررسی تحولات اخیر باشگاه استقلال تهران در مجله فوتبال
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟