Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:23:06 GMT

۱۱ پروژه شیلاتی طی هفته دولت در گلستان افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۳۶۴۶

۱۱ پروژه شیلاتی طی هفته دولت در گلستان افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل جباری، ظهر پنج شنبه در قرارگاه خبری شهید همدانی گلستان، اظهارکرد: ۱۱ پروژه تسهیلاتی و عمرانی شیلات در هفته دولت سال افتتاح خواهد شد.

مدیرکل شیلات گلستان افزود: پروژه های تسهیلاتی قابل افتتاح شیلات استان، شامل چهار مزرعه پرورش میگو در شهرستان گمیشان دو مزرعه پرورش ماهیان گرمابی در شهرستانهای آزادشهر و رامیان، یک استخر پرورش ماهی با استفاده دو منظوره اب چاه های مجاز کشاورزی در شهرستان بندرترکمن و دو مزرعه پرورش ماهیان گرمابی در شهرستان های کردکوی و بندرگز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین اتمام لایروبی کانال آبرسان sc۲ مجتمع پرورش میگو گمیشان و فاز اول احداث سایت پشتیبان مزارع پرورش ماهی در قفس و اسکله شناوری صیادی شامل احداث حوضچه پهلوگیری شناورها و لایروبی مسیر رودخانه و مصب گرگانرود و دریا نیز از جمله طرح های عمرانی قابل افتتاح در هفته دولت امسال است که با افتتاح این طرح ها پرورش دهندگان فاز یک مجحتمع پرورش میگو گمیشان و همچنین پرورش دهندگان قفس و پن و جامعه صیادی استان جزو بهره مندان از این طرح ها خواهند بود.

جباری با اشاره به میزان اشتغال زایی طرح های قابل افتتاح شیلات در هفته دولت سال جاری، گفت: با افتتاح چهار مزرعه پرورش ماهی در شهرستان گمیشان برای ۱۱۶ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی شده است.

مدیرکل شیلات گلستان ادامه داد: همچنین هفت نفر نیز مستقیم در مزارع پرورش ماهیان گرمابی قابل افتتاح در شهرستان های رامیان، آزادشهر، کردکوی و بندرگز و دو نفر هم مستقیم در مزرعه پرورش ماهی با استفاده دو منظوره از آب چاه های مجاز کشاورزی در شهرستان بندرترکمن مشغول به کار می شوند.

کد خبر 5566321

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل شیلات گلستان هفته دولت بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی کرمانشاه گرگان آمار کرونا اردبیل آزادگان جنگ تحمیلی روز خبرنگار اربعین 1401 هفته دولت شیوع کرونا ایلام محرم 1401 مزرعه پرورش ماهی قابل افتتاح هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۳۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش روز جمعه در مراسم افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تأمین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تأمین مسکن برای مردم است، اعلام کرد: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در راستای یک سفر کاری با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط وارد تبریز شد.

وی ابتدا از قطعه ششم آزادراه تبریز ارومیه بازدید و سپس در مراسم افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند شرکت کرد.

کد خبر 6088963

دیگر خبرها

  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان