Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:27:26 GMT

سیل در چین ۱۶ کشته و ۳۶ مفقود بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۳۶۷۱

سیل در چین ۱۶ کشته و ۳۶ مفقود بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سیل شدید در استان چینگهای چین باعث کشته شدن ۱۶ نفر و مفقود شدن ۳۶ نفر دیگر شد.

تلویزیون رسمی چنین نیز اعلام کرد که سیل در منطقه به وقوع پیوسته است که ۶ هزار نفر در آن زندگی می کنند.

شبکه دولتی «سی‌سی‌تی‌وی» چین نیز گزارش داده که شب گذشته در نتیجه بارش شدید باران در این استان، آب یک رودخانه به شدت بالا آمده و خرابی‌های بسیار برجای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز گزارش دادکه چین طی فصل تابستان جاری با مجموعه‌ای از فجایع ناشی از سیل، گرمای شدید هوا و خسکسالی در بخش‌های دیگری از این کشور مواجه شده است و رسانه‌های دولتی چین گرما و خسکسالی اخیر را فاجعه‌بارترین گرما و خشکسالی ۶۰ سال اخیر توصیف کرده‌اند.

کد خبر 5566329

منبع: مهر

کلیدواژه: چین سیل کشته و زخمی ایالات متحده امریکا روسیه رژیم صهیونیستی عراق فلسطین سوریه اوکراین تایوان ترکیه افغانستان دونالد ترامپ عربستان سعودی جنگ اوکراین ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید

حیدری  مدیر کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: معمولاً بارش‌های بهاری با توجه به انرژی بالای همرفتی سیستم ناشی از امواج جوی کم دامنه که باعث رخداد رگبار باران، رعدوبرق شدید و تندباد شدید لحظه‌ای همراه با بارش تگرگ، که می‌تواند مخاطرات جوی خطرناکی را ایجاد کنند. 

حیدری ادامه داد: از ویژگی‌های این نوع سیستم توزیع غیر همگون بارش به صورت نقطه‌ای در محل‌های مختلف در مساحت کوچک با شدت بالا می‌باشد.

محسن حیدری افزود: از ۳۲ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شد، مرکز تحقیقات زاهدان ۲۵، چاه رحمان از توابع زاهدان ۴۰، سیادک ۱۵.۴، نصرت آباد ۴.۷، میرجاوه ۲۲، زابل ۰.۹، زهک ۴.۸ میلی متر باران گزارش شد.

حیدری بیان کرد: بارش‌های بهاری تا جمعه در استان تداوم دارد، که باعث رخداد رگبار و رعد و برق برخی نقاط رگبارورعدوبرق شدید، تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود. طی این مدت احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد. شمال استان از جمعه وزش باد برخی ساعات بادشدید و گردوخاک انتظار می‌رود

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • موج گرمای غیرعادی در غزه جان کودکان فلسطینی را می‌گیرد
  • کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل
  • ده‌ها کشته بر اثر سیل در تانزانیا و کنگو
  • ️ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز