Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر روز پنجشنبه به نقل از مهدی صفوی در حاشیه نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر اعلام کرد: در راستای تاکید  رهبر معظم انقلاب بر رونق تولید و اشتغالزایی انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بانکهای عامل استان بوشهر  با تعامل و همکاری بیشتر، نسبت به شتاب بخشی به اجرای مصوبه‌های این کارگروه، در مسیر حمایت بیشتر از تولیدکنندگان گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هشتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر به مشکلات شش بنگاه اقتصادی استان بوشهر درحوزه صمت ، جهاد کشاورزی ، شیلات و میراث فرهنگی رسیدگی و برای مانع زدایی از تولید آنها تصمیم‌گیری شد.

دبیرکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر اضافه کرد:طرح‌های تولید انواع آبمیوه و نوشابه، واحد تولیدی رنگ و رزین ، طرح پرورش شترمرغ ، عمل آوری ماهی و سایر آبزیان دریایی و شرکت ساختمانی بخشایش جنوب دشتی از واحدهای اقتصادی بودند که در این نشست به مشکلات آنها رسیدگی شد.

صفوی عنوان کرد: در پایان مصوب شد با هدف فعالسازی این واحدها، مسائل و مشکلات سد راه مانند تسریع درپرداخت تسهیلات بانکی، موافقت با انشعاب آب مورد نیاز، تقسیط بدهی معوق و بخشودگی جرائم تامین اجتماعی از سوی بانک‌های عامل، شرکت آب و فاضلاب و اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر و شهرداری بوشهر رفع شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر پیشتر بیان کرده بود: سال گذشته ۳۰ واحد صنعتی راکد استان بوشهر فعال سازی مجدد شدند و برای سال جاری نیز احیای ۵۰ واحد دیگر هدف‌گذای شده است.

برچسب‌ها بوشهر اشتغال زایی رونق تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر اشتغال زایی رونق تولید بوشهر اشتغال زایی رونق تولید استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود

فرماندار شهرستان تبریز گفت: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ همزمان با آغاز هفته کارگر از چندین واحد تولیدی شهرستان تبریز بازدید کرد.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید اظهار کرد: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

فرماندار شهرستان تبریز ضمن تبریک هفته کارگر به کارگران این مجموعه عنوان کرد: ارتقای کمیت و کیفیت محصولات تولیدی، بهره گرفتن از علم و تجربه اندوزی، برخورداری از دانش فنی و نیروی متخصص متناسب با ورود فناوری‌های جدید، داشتن خلاقیت، شناخت از بازارهای جدید و سیاست‌های ورود به آن‌ها و توجه به سلیقه مشتری، لازمه دستیابی به موفقیت بیشتر در عرصه توسعه فعالیت‌های اقتصادی است.

فاتح در ادامه به بررسی مسائل و مشکلات موجود در این کارخانه پرداخت و در راستای حل و رفع مشکلات موجود دستورات لازم را ابلاغ کرد.

کد خبر 748801

دیگر خبرها

  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد